Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/5/2001
"Η ισχύς εν turbo" 

Το γνωστό 20βάλβιδο μηχανικό σύνολο του Ομίλου VW εφοδιάζει και την κορυφαία έκδοση του Ibiza με ισχύ 165 ίππων. Ο κινητήρας αυτός επιδεικνύει εξαιρετική γραμμικότητα και πολιτισμένη λειτουργία, παράγοντας ένα μπάσο ήχο που είναι πολύ ευχάριστος για οδηγό και επιβάτες, δίνοντας παράλληλα αρκούντως διακριτικά την αίσθηση της δύναμης. Ο ήχος της τουρμπίνας είναι δυσδιάκριτος, κάνοντας το σύνολο να φαίνεται πολύ πιο πολιτισμένο από το μαύρο αντίπαλο. Οι απαιτήσεις του σε καύσιμο είναι λογικές για τα δεδομένα του κυβισμού αλλά και της υπερτροφοδότησης.
  
Η προσθήκη υπερσυμπιεστή στο μηχανικό σύνολο των 1,8 λίτρων του Ford Focus έχει βελτιώσει σφόδρα τα χαρακτηριστικά της απόδοσής του. Χωρίς να χάσει κάτι από την πολιτισμένη του λειτουργία αλλά με επιβαρυμένη την κατανάλωση καυσίμου, οι επιδόσεις που προσδίδει στο μοντέλο είναι αρκετά καλές υπολείπονται όμως του κίτρινου αντίπαλου. Το χαρακτηριστικό σφύριγμα της τουρμπίνας και η ρυθμική "βαλβίδα ανακούφισης" της πίεσης του turbo συνθέτουν ένα ηχητικό σύνολο ευχάριστο για οδηγό και επιβάτες και "ψαρωτικό" συνάμα για τους υποψιασμένους εξωτερικούς παρατηρητές.
 

 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Ford Focus Mountune-Seat Ibiza Cupra 
 Συμφωνία για turbo
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
"Η ισχύς εν turbo" 
Για στροφές και ευθείες... 
Σπορ εσωτερικό του Ibiza, καμία αλλαγή στο Focus 
Δύο επιλογές για αμετανόητους...