Το
γνωστό 20βάλβιδο μηχανικό
σύνολο του Ομίλου VW
εφοδιάζει και την
κορυφαία έκδοση του Ibiza με
ισχύ 165 ίππων. Ο κινητήρας
αυτός επιδεικνύει
εξαιρετική γραμμικότητα
και πολιτισμένη
λειτουργία, παράγοντας
ένα μπάσο ήχο που είναι
πολύ ευχάριστος για οδηγό
και επιβάτες, δίνοντας
παράλληλα αρκούντως
διακριτικά την αίσθηση
της δύναμης. Ο ήχος της
τουρμπίνας είναι
δυσδιάκριτος, κάνοντας το
σύνολο να φαίνεται πολύ
πιο πολιτισμένο από το
μαύρο αντίπαλο. Οι
απαιτήσεις του σε καύσιμο
είναι λογικές για τα
δεδομένα του κυβισμού
αλλά και της
υπερτροφοδότησης.
Η
προσθήκη υπερσυμπιεστή
στο μηχανικό σύνολο των 1,8
λίτρων του Ford Focus έχει
βελτιώσει σφόδρα τα
χαρακτηριστικά της
απόδοσής του. Χωρίς να
χάσει κάτι από την
πολιτισμένη του
λειτουργία αλλά με
επιβαρυμένη την
κατανάλωση καυσίμου, οι
επιδόσεις που προσδίδει
στο μοντέλο είναι αρκετά
καλές υπολείπονται όμως
του κίτρινου αντίπαλου. Το
χαρακτηριστικό σφύριγμα
της τουρμπίνας και η
ρυθμική "βαλβίδα
ανακούφισης" της πίεσης
του turbo συνθέτουν ένα
ηχητικό σύνολο ευχάριστο
για οδηγό και επιβάτες και
"ψαρωτικό" συνάμα για
τους υποψιασμένους
εξωτερικούς παρατηρητές.
ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Ford Focus Mountune-Seat Ibiza Cupra
Συμφωνία για turbo