• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Test mtx

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/5/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 29/5/2001

ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ
Rover MGF 1,8 VVC - Toyota MR2 1,8
 

Κοινή "συνταγή" Διαφορετική εκτέλεση
 

Δύο αυτοκίνητα τόσο όμοια αλλά και τόσο διαφορετικά... Κοινά χαρακτηριστικά; 140 ίπποι στους πίσω τροχούς, κινητήρες τοποθετημένοι στο κέντρο, θέσεις μόνο για δύο και προκλητικά ρόουντστερ αμαξώματα. Διαφορές; Αρκετές για να ξεχωρίσουν το κοινό όπου απευθύνονται...
 

Ποιος δεν έχει σαγηνευθεί από την ξεχωριστή γοητεία και το δυναμισμό ενός ρόουντστερ αυτοκινήτου... Αναμφίβολα από όποια εταιρεία και να προέρχονται αυτής της κατηγορίας τα μοντέλα προκαλούν τα βλέμματα και τις σκέψεις. Τώρα ειδικά που έχει ήδη ξεκινήσει η... εποχή τους προκαλούν ακόμα περισσότερο. Ομως η "μαγεία" τους δεν εντοπίζεται μόνο στην εμφάνιση όταν έχουμε να κάνουμε με δύο πισωκίνητα μοντέλα με τον κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο όπως το Toyota MR2 και το Rover MGF 1,8 VVC. 
Η πρώτη επαφή τα λέει όλα... Κάθεσαι στο χαμηλά τοποθετημένο κάθισμα και η ένταση ανεβαίνει με το άκουσμα του κινητήρα πίσω από τις πλάτες των καθισμάτων. Μέχρι εδώ κοινή η εντύπωση. Με μια γρήγορη ματιά ξεχωρίζεις τι θέλεις. Βρετανική πολυτέλεια ή ιαπωνική τάξη; 
Εξωτερικά συνεχίζονται οι σχεδιαστικές διαφορές μεταξύ των δύο αμαξωμάτων με κοινό στοιχείο τη μικρή απόσταση από το έδαφος και τις εφάμιλλες διαστάσεις. Περισσότερο δυναμικό είναι το MR2, πολυτελές είναι το ύφος του MGF. 
Κοινά είναι τα τεχνικά χαρακτηριστικά των κινητήρων στα δύο μοντέλα με 16 βαλβίδες, δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής μεταβλητό χρονισμό των βαλβίδων και ίδια απόδοση ισχύος. Διαφέρουν όμως σε λειτουργία και επιδόσεις. Οι διαφορές μεταξύ των δύο ρόουντστερ συνεχίζονται όμως και στο δρόμο. 
Το κόστος; 9.800.000 δρχ για το MR2 και 10.280.000 για το MGF. O εξοπλισμός και στα δύο μοντέλα περιλαμβάνει αρκετές ηλεκτρικές ευκολίες και συστήματα ασφάλειας. Επιπλέον το MGF περιλαμβάνει στο βασικό του εξοπλισμό ένα πολύ καλής ποιότητας δερμάτινο σαλόνι.


 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ Rover MGF 1,8 VVC - Toyota MR2 1,8
 
Κοινή "συνταγή"- Διαφορετική εκτέλεση
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ 
Ροπάτοι, εύηχοι και εύστροφοι κινητήρες 
Βρετανική πολυτέλεια - Ιαπωνική "τάξη"
Καλύτερη αίσθηση στο δρόμο το MR2
Πολυτέλεια και πρεστίζ ή οδηγική ευχαρίστηση;