• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/6/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/6/2002

FCHV-4

Η Toyota έχει ξεκινήσει την ανάπτυξη κυψελών καυσίμου ήδη από το 1992, παρουσιάζοντας το 1997 το πρώτο αυτοκίνητο δοκιμών με καύσιμο μεθανόλη. Το FCHV-4 είναι ένα αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου που χρησιμοποιεί ως καύσιμο υδρογόνο και βασίζεται στο Toyota Kluger V. Η συστοιχία fuel cell που διαθέτει κινεί ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 80 kW (109 ίππων). Το όχημα εφοδιάζεται παράλληλα με μία δευτερεύουσα μπαταρία που φορτίζεται κατά τη διάρκεια της επιβράδυνσης του αυτοκινήτου και η οποία παρέχει επιπλέον ισχύ όταν χρειάζεται. Έτσι στην ουσία το FCHV-4 αποτελεί ένα υβριδικό fuel cell όχημα. Κατά τη διάρκεια της σύντομης οδηγικής εμπειρίας μας με το αυτοκίνητο οι εντυπώσεις μας ήταν ιδιαίτερα θετικές τόσο από την πολύ καλή του ροπή, που δε θύμιζε σε τίποτε fuel cell όχημα, όσο και από τη συνολική του οδική συμπεριφορά. Η μέγιστη ταχύτητά του ξεπερνά τα 150 χλμ./ώρα, ενώ η αυτονομία του είναι 250 χλμ.





Οι κυψέλες καυσίμου του FCHV-4 παρέχουν ισχύ σε έναν ηλεκτροκινητήρα 109 ίππων.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Τα οικολογικά αυτοκίνητα της Toyota
 
Πρωτοπορία εκ φύσεως
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Toyota Prius
FCHV-4
Estima Hybrid
ES
Yaris Linea - Crown Mild Hybrid - Avensis D-4D