Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  26/6/2001
Ημερομηνία δημοσίευσης: 26/6/2001

Το κοινό όπου απευθύνονται 

Αναμφισβήτητα το "target group" και των δύο νέων μοντέλων δεν μπορεί να είναι το αντίστοιχο των προκατόχων τους. Και αυτό γιατί τα θρυλικά αυτοκίνητα σημείωσαν τα εκατομμύρια των πωλήσεών τους κυρίως λόγω της χαμηλής τιμής τους. Τόσο όμως το νέο VW Beetle που η τιμή του κυμαίνεται από 6.605.000 δρχ. (1,6 λίτρα) μέχρι και 8.445.000 δρχ. (2,0 λίτρα), όσο και το νέο Mini του οποίου οι τιμές που έχουν ανακοινωθεί στη Μ. Βρετανία μεταφράζονται σε 5.695.000 δρχ. (Mini One) και 6.415.000 δρχ. (Mini Cooper), δε διαθέτουν αυτό το πλεονέκτημα. Γι' αυτό το λόγο και οι δύο εταιρείες έχουν φροντίσει να προωθήσουν ένα διαφορετικό προφίλ των μοντέλων και έχουν στηρίξει σε άλλα επιχειρήματα τη διαφημιστική τους εκστρατεία. Σύμφωνα λοιπόν με τις δηλώσεις των υπευθύνων της Mini το μοντέλο προσφέρει εκτός από το υψηλό επίπεδο παθητικής ασφάλειας και κατασκευής και έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα που αυτομάτως θα εξάρει τη μοναδικότητα του κατόχου του. Κύριο όπλο σε αυτήν την προσπάθεια, τόσο του Mini όσο και του VW Beetle αποτελεί η σχεδίαση του αμαξώματος αλλά και οι πολλές δυνατότητες "Customizing" που οι δύο εταιρείες διαθέτουν.


Το Mini σύμφωνα με τους υπευθύνους της εταιρείας απευθύνεται σε ένα νεανικό κοινό το οποίο εκτός των άλλων απαιτεί από το σύντροφό του στις μετακινήσεις έναν ιδιαίτερο χαρακτήρα.

 ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ VW Beetle 1,6 vs Mini 1,6
 
Συγκρίνοντας δύο "αιώνιους νεανίες"
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Κινητήρες επαρκούς ισχύος και ελαστικότητας
Υψηλό επίπεδο ενεργητικής ασφάλειας
Κορυφαίο επίπεδο παθητικής ασφάλειας
Γερμανικός εμφύλιος "Ο ανταγωνισμός"
Ικανοποιητικοί χώροι με ανάλογη εργονομία
Το κοινό όπου απευθύνονται
Mini Art και Beetlemania