Περιοδικό - Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/12/2002
Ημερομηνία δημοσίευσης: 10/12/2002

Δυνατός κινητήρας, με μέτρια απόκριση "χαμηλά" 

Ένας 16βάλβιδος κινητήρας 1,4 λίτρων με ισχύ 101 ονομαστικών ίππων κινεί την κορυφαία έκδοση του νέου Cordoba, αντικαθιστώντας το 8βάλβιδο μοτέρ των 1,6 λίτρων με αντίστοιχη απόδοση που τροφοδοτούσε το προηγούμενο μοντέλο. Το 16βάλβιδο μοτέρ παρουσιάζει πολιτισμένη λειτουργία συνοδευόμενη από χαμηλή ένταση παραγόμενου θορύβου. Η διαθέσιμη ροπή του κινητήρα είναι καλή στις χαμηλές στροφές λειτουργίας, όχι όμως και η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού ειδικά κατά την εκκίνηση του αυτοκινήτου. Τον καλύτερό του εαυτό, το κορυφαίο σε ισχύ μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων του νέου Cordoba τον δείχνει από τις μεσαίες στροφές και άνω, όπου φτάνει χωρίς δισταγμούς σε υψηλούς ρυθμούς περιστροφής παράγοντας σπορτίφ χροιά. Το κιβώτιο ταχυτήτων έχει σωστή κλιμάκωση, ενώ ο αντίστοιχος επιλογέας έχει κοντές διαδρομές και είναι εύχρηστος.



Ο κορυφαίος σε ισχύ κινητήρας των 1,4 λίτρων του νέου Cordoba διαθέτει πολύ καλή λειτουργία. Η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού είναι μέτρια σε χαμηλούς ρυθμούς περιστροφής.

 ΔΟΚΙΜΗ Seat Cordoba 1,4 16V (101 PS)
 
Με δυναμικό προφίλ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Δυνατός κινητήρας, με μέτρια απόκριση "χαμηλά"
Ευχάριστο και ασφαλές στο δρόμο
Εγγυημένη παθητική ασφάλεια
Ανταγωνιστική ποιότητα και διαθέσιμοι χώροι
Με κορυφαίο χώρο αποσκευών
Επιτυχημένη εκδήλωση στον ακριτικό Έβρο