ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/4/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2004
Θέματα αγοράς mtx
Κίνηση εκ του ασφαλούς
Κατηγορία Μεσαία
Η πιο δύσκολη κλάση
Στο Toyota Avensis τα συστήματα προστασίας λειτούργησαν άριστα μαζί και ο ο καινοτομικος αερόσακος γονάτων.
Η επιλογή ενός μεσαίου οχήματος με βασικό κριτήριο το επίπεδο παθητικής ασφάλειας είναι μια πραγματικά δύσκολη διαδικασία καθώς ο κυριότερος όγκος έχει αξιολογηθεί με τέσσερα αστέρια ενώ είναι πέντε τα οχήματα τα οποία έχουν βαθμό πέντε αστέρων, τη μεγαλύτερη δυνατή. Πρόκειται για το Renault Laguna (το οποίο ήταν το πρώτο που πέτυχε τέτοια επίδοση γενικά), και το οποίο εμφάνισε σχεδόν τέλεια συμπεριφορά στη μετωπική σύγκρουση και άριστη στην πλευρική. Το πλαίσιο έμεινε σχεδόν άθικτο, ενώ κάνενα εξάρτημα (π.χ. το τιμόνι) δε μετακινήθηκε για να περιορίσει το ζωτικό χώρο του οδηγού. Το Toyota Avensis είχε την ίδια επίδοση στην πλευρική σύγκρουση αλλά ελαφρώς υποδεέστερη στη μετωπική αλλά ισοβαθμεί με το Laguna χάρη στους δύο βαθμούς που του απονεμήθηκαν για το βομβητή υπενθύμισης της χρήσης της ζώνης ασφαλείας για τον οδηγό και το συνοδηγό. Στο πλαίσιο της δοκιμής όλα τα συστήματα συγκράτησης λειτούργησαν κανονικά και υπήρξε ελάχιστη άσκηση δύναμης στα πόδια του οδηγού. Το τρίτο "πεντάστερο" είναι η Mercedes C-Class η οποία ισοβαθμεί με το Saab 9-3 στους 33 πόντους. Ανάμεσα στα δύο οχήματα η C-Class έφερε καλύτερα αποτελέσματα στη μετωπική δοκιμή και το 9-3 στην πλευρική. Από πλευράς καταπονήσεων, αυτές ήταν αυξημένες στο στήθος του "οδηγού" της Mercedes λόγω της ενεργοποίησης των συστημάτων συγκράτησης, ωστόσο το όχημα εντυπωσίασε με τον τρόπο που προστάτευσε τα πόδια του οδηγού. Στο δε 9-3 πιθανότητα τραυματισμού υπήρχε περισσότερο μέσω επαφής με τμήμα από το κάτω από την κολόνα του τιμονιού και λιγότερο από παραμόρφωση του δαπέδου. Από τα υπόλοιπα οχήματα ξεχωρίζουν αμέσως τα τρία επόμενα οχήματα με 30 βαθμούς έκαστο και συγκεκριμένα το Audi A4, το Citroen C5 και το Opel Vectra.
To Renault Laguna ισοβαθμεί με το Toyota Avensis στην κορυφή των μεσαίων με βάση τις δοκιμές πρόσκρουσης.

Η Mercedes C-Class εμφάνισε πολύ καλό επίπεδο προστασίας ειδικά για τα πόδια του οδηγού.

 
 Τα αυτοκίνητα με την καλύτερη παθητική ασφάλεια ανά κατηγορία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Axiologisi Euro NCAP
Κατηγορία Σούπερ Μίνι
Κατηγορία Mικρά
Κατηγορία Μικρομεσαία
Κατηγορία Μεσαία
Κατηγορία Μεγάλα Εκτός Δρόμου
Κατηγορία Πολυχρηστικά