ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  27/4/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 27/4/2004
Θέματα αγοράς mtx
Κίνηση εκ του ασφαλούς
Κατηγορία Μεγάλα Εκτός Δρόμου
Η αφρόκρεμα είναι ασφαλής
Κορυφαία είναι η επίδοση του Volvo XC90 στον τομέα των δοκιμών πρόσκρουσης ενώ ο πλούσιος εξοπλισμός συνθέτει ένα πολύ ασφαλές προφίλ.
Συχνά οι ενδιαφερόμενοι για ένα καινούργιο αυτοκίνητο καταλήγουν στην αγορά ενός εκτός δρόμου οχήματος και δεν είναι λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι η αυξημένη απόσταση από το έδαφος και το ογκώδες αμάξωμα εγγυώνται πιο αποτελεσματική προστασία. Είναι όμως έτσι; Οι δοκιμές πρόσκρουσης σε αυτή την κλάση οχημάτων δείχνουν ότι επιτυγχάνονται με σχετική ευκολία υψηλές βαθμολογίες στις πλευρικές συγκρούσεις όχι απαραίτητα όμως και στις μετωπικές. Τα δύο κορυφαία δείγματα αυτής της κλάσης είναι το Volvo XC90 και το BMW X5 το οποίο υπολείπεται μόλις ένα βαθμό (33 έναντι 34) του Σουηδικού αυτοκινήτου. Το Volvo XC90 υπέστη ελάχιστη παραμόρφωση του πλαισίου και οι κίνδυνοι αφορούσαν την πιθανότητα τραυματισμού από την πίεση που άσκησε η ζώνη στο σώμα του οδηγού και του εμπρός επιβάτη. Κάτι ανάλογο ίσχυσε και για το όχημα της BMW με μικρή επιρροή της καμπίνας και ανάλογου μεγέθους πιθανότητα τραυματισμού των γονάτων από σκληρές επιφάνειες κάτω από το ταμπλό. Στην τρίτη θέση συναντούμε τη Mercedes M-Class η οποία σημείωσε καλή επίδοση στις μετωπικές δοκιμές και κορυφαία στις πλευρικές ενώ επωφελείται και από τον εφοδιασμό της με βομβητή υπενθύμισης της ζώνης ασφαλείας για τις δύο εμπρός θέσεις. Το πλαίσιο αντεπεξήλθε πλήρως στις δυσκολίες τις πρόσκρουσης αν και ασκήθηκαν ισχυρές πιέσεις στο σώμα των εμπρός επιβατών ενώ υπήρχε και κίνδυνος τραυματισμού για τα γόνατά τους. Καμία απώλεια βαθμών δεν υπήρχε στην πλευρική δοκιμή, κάτι που ισχύει και για το τέταρτο όχημα αυτής της κλάσης, το Range Rover, το οποίο ισοβαθμεί με τη Mercedes. Μάλιστα, η στιβαρότητα και η αντοχή του πλαισίου του Range Rover φαίνεται να εντυπωσίασαν τους ανθρώπους του Euro NCAP. Οι πόρτες άνοιγαν κανονικά έπειτα από τη μετωπική δοκιμή, ο οδηγός δεν κινδύνευσε από τα πεντάλ, όμως όπως και στα προηγούμενα οχήματα υπήρξε κίνδυνος τραυματισμού στα γόνατα από τις επιφάνειες κάτω από το ταμπλό. Από την υπόλοιπη κατηγορία θα σημειώσουμε την ισοβαθμία των Hyundai Santa Fe, Jeep Cherokee και Kia Sorento στους 25 πόντους.
Πολύ καλύτερη είναι η επίδοση του BMW X5 στις πλευρικές συγκρούσεις απ' ό,τι στις μετωπικές όπως συμβαίνει με τα περισσότερα ψηλά αυτοκίνητα.

Ισχυρό και ανθεκτικό από πλευράς κατασκευής έδειξε να είναι το Range Rover επιφυλάσσοντας περιορισμένους κινδύνους για τους επιβάτες του.

Η Mercedes M-Class προστατεύει σε μεγάλο βαθμό όσους βρίσκονται στο εσωτερικό της αν και οι εμπρός επιβάτες καταπονήθηκαν από τις ζώνες ασφαλείας.

 
 Τα αυτοκίνητα με την καλύτερη παθητική ασφάλεια ανά κατηγορία
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Axiologisi Euro NCAP
Κατηγορία Σούπερ Μίνι
Κατηγορία Mικρά
Κατηγορία Μικρομεσαία
Κατηγορία Μεσαία
Κατηγορία Μεγάλα Εκτός Δρόμου
Κατηγορία Πολυχρηστικά