Το Renault Scenic εντυπωσιάζει με την επίδοση που πέτυχε στη μετωπική δοκιμή.
Δύο ακόμη κορυφαίες επιδόσεις πέντε αστέρων σε δοκιμές του Euro NCAP συναντούμε στην κλάση των πολυχρηστικών και αμφότερες αφορούν μικρομεσαία MPV και όχι μικρά όπως για παράδειγμα το Fiat Idea, το Ford Fusion ή το Opel Meriva τα στοιχεία των οποίων συμπεριλμβάνονται επίσης σε αυτή την ενότητα. Ο λόγος γίνεται για το Renault Scenic και το VW Touran τα οποία με διαφορά ενός βαθμού βρίσκονται στην πρώτη και δεύτερη θέση του σχετικού πίνακα. Η επίδοση του Scenic ειδικά σε ό,τι αφορά τη μετωπική πρόσκρουση είναι εντυπωσιακή και μαρτυρεί τη στιβαρότητα του πλαισίου και τη μικρό κίνδυνο που επιφυλάσσει το όχημα σε περίπτωση ατυχήματος. Το Scenic έδειξε ότι σχεδιάστηκε με ιδιαίτερη προσοχή στην προστασία των ποδιών του οδηγού ενώ ένα σημείο που ίσως χρειάζεται βελτίωση είναι οι κλειδαριές των θυρών. Στο δε Touran το πλαίσιο στάθηκε "στο ύψος των περιστάσεων", ο συνοδηγός δέχτηκε περισσότερη πίεση από τον οδηγό (αλλά σε αποδεκτά επίπεδα) ενώ θα μπορούσε να ήταν καλύτερη η προστασία των ποδιών από σκληρές επιφάνειες στο ταμπλό. Τρίτο από πλευράς επιδόσεων στην παθητική ασφάλεια σε αυτή την κλάση είναι το Ford Focus C-Max, το οποίο έδειξε ανθεκτικότητα στις συγκρούσεις προκαλώντας όμως σχετικά υψηλές πιέσεις στο στήθος των εμπρός επιβατών ενώ υπήρξε και κάποιος κίνδυνος για τραυματισμό στα γόνατα. Από την άλλη πλευρά, οι κίνδυνοι από παραμόρφωση του δαπέδου (η οποία θα τραυμάτιζε τα πόδια) ήταν αξιοσημείωτα περιορισμένοι σύμφωνα με την σχετική ανάλυση του Euro NCAP. Σε γενικές γραμμές πάντως, η κλάση των πολυχρηστικών (μικρών και μικρομεσαίων) έχει να επιδείξει κυρίως βαθμολογίες τεσσάρων αστέρων ενώ υπάρχουν και τέσσερα οχήματα με τρία αστέρια. Ο εξοπλισμός είναι γενικά πλούσιος.
Κορυφαία είναι η συνολική βαθμολογία του Touran το οποίο διαθέτει και πλήρη εξοπλισμό.
Το Ford Focus C-Max έχει βαθμολογηθεί με τέσσερα αστέρια και είναι τρίτο στην κατάταξη.
Τα αυτοκίνητα με την καλύτερη παθητική ασφάλεια ανά κατηγορία