" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/1/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 1/1/2004
Test mtx
Έμφαση στην άνεση κατά την οδήγηση
Το χαρακτηριστικό του Prius που κερδίζει τον οδηγό είναι η άνεση που προσφέρει κατά την κίνηση τόσο εντός όσο και εκτός πόλεως. Η ύπαρξη του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων "παίζει" το μεγαλύτερο ρόλο, όπως και η μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης, τα αναπαυτικά καθίσματα, καθώς και το ελαφρύ τιμόνι με τις 3,7 στροφές από άκρη σε άκρη το οποίο εξυπηρετεί στους ελιγμούς στην πόλη. Το Prius θα κινηθεί με ασφάλεια σε κάθε είδους διαδρομή, χωρίς ωστόσο να απευθύνεται στον οδηγό που αναζητά σπορτίφ αίσθηση. Κινούμενο στον αυτοκινητόδρομο, το Prius παρουσιάζεται σταθερό στην τελική ταχύτητά του, ενώ η ανάρτησή του (η οποία αποτελείται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και ημιάκαμπτο άξονα πίσω με αντιστρεπτική δοκό και στους δύο άξονες), ελέγχει με καλό τρόπο τις κάθετες ταλαντώσεις του αμαξώματος σε συνεχείς ανωμαλίες του δρόμου. Σε ένα επαρχιακό δρόμο με στροφές, η υποστροφή έχει τον κύριο λόγο σε περίπτωση που ο οδηγός επιμείνει στο γκάζι μέσα στη στροφή, ενώ το φαινόμενο αυτό παρουσιάζεται προοδευτικά. Το τιμόνι του Prius με την ηλεκτρική υποβοήθηση παρουσιάζει καλή αμεσότητα, αλλά στερείται πληροφόρησης. Παράλληλα τα φρένα με το ABS και τους αεριζόμενους δίσκους εμπρός και τους απλούς πίσω, είναι αποτελεσματικά στη συνεχή χρήση. Ωστόσο το σχετικό πεντάλ έχει μικρή διαδρομή και μέτρια προοδευτικότητα.
H υποστροφή θα κάνει την εμφάνισή της με προοδευτικό τρόπο όταν οι τροχοί φτάσουν στα όρια της πρόσφυσής τους. Το τιμόνι είναι ελαφρύ και άμεσο σε αίσθηση.

 
 Toyota Prius (1997-2002)
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Η διαδικασία μέτρησης της κατανάλωσης του Prius
Προσεγμένη ποιότητα κατασκευής-Καλοί χώροι
Έμφαση στην άνεση κατά την οδήγηση