To ανανεωμένο Corolla δεν έχει να επιδείξει κάτι διαφορετικό όσον αφορά την οδική του συμπεριφορά σε σχέση με το προγενέστερο μοντέλο, αφού η δομή της ανάρτησης παρέμεινε ως είχε. Ίδια είναι και η ρύθμισή της, όμως η επιλογή των ελαστικών αναβάθμισε αισθητά την ποιότητα κύλισης στο δρόμο ακόμα και σε υψηλές ταχύτητες κίνησης.
Έτσι, το Corolla κινείται αξιοπρεπέστατα σε ανοιχτούς δρόμους εξασφαλίζοντας υψηλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες του μέσω της ανάρτησης που απορροφά υποδειγματικά τις περισσότερες ανωμαλίες.
Στο όριο και δη σε δρόμο με στροφές το Corolla θα υποστρέψει έντονα λόγω της αυξημένης δύναμης του κινητήρα. Η διόρθωση διαμέσου του απότομου αφήματος του γκαζιού μετατρέπει αυτές τις υποστροφικές τάσεις σε υπερστροφικές με την παρουσία μεταφορών φορτίου του αμαξώματος. Σε αυτή την περίπτωση ο οδηγός θα ήθελε καλύτερη αίσθηση από το κατά τα άλλα άμεσο σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρική υποβοήθηση. Από τα παραπάνω καθίσταται σαφές ότι το Corolla δεν είναι εκείνο το αυτοκίνητο που θα ικανοποιήσει τον οδηγό που έχει σπορτίφ διαθέσεις ανεξάρτητα από το αν οι κινητήρες είναι σε θέση να τον καλύψουν. ¶λλωστε, δεν είναι αυτός ο σκοπός ύπαρξής του, κάτι που πλέον γνωρίζουν άπαντες. Αντίθετα θα καλύψει με άνεση και ασφάλεια μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις και θα ικανοποιήσει τον οδηγό που θα θελήσει να κινηθεί σε γοργούς ρυθμούς αλλά όχι... ”αγωνιστικούς”.
Στον ανοιχτό δρόμο, το Corolla συμπεριφέρεται άψογα και είναι σταθερό και άνετο εμπνέοντας ασφάλεια στους επιβάτες του.