" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/6/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 22/6/2004
Test mtx
Toyota Corolla 1,4 3d f/l
Η γνωστή συνταγή
Tο Toyota Corolla είναι εδώ και πολύ καιρό το νούμερο ένα αυτοκίνητο σε πωλήσεις της ελληνικής αγοράς.
Δυόμισι χρόνια μετά την παρουσίαση της τελευταίας γενιάς του Corolla, η Toyota ανανεώνει την εμφάνισή του, διατηρώντας όμως την ίδια γεύση με τον προκάτοχό του σε όλους τους υπόλοιπους τομείς.
Είναι αρκετά δύσκολο να κρίνεις ένα αυτοκίνητο όπως το Corolla όταν ξέρεις ότι πίσω από εκείνο υπάρχει ένας ιδιαίτερα μεγάλος αριθμός ανθρώπων που από γενιά σε γενιά του αυτοκινήτου εκτιμούν ακριβώς τα ίδια πράγματα και δεν το αλλάζουν με τίποτα. Κάτι αντίστοιχο συμβαίνει και μ' εκείνους που ασχολούνται με την εξέλιξή του Corolla οι οποίοι σε καμία περίπτωση δε θέλουν να χάσουν αυτό το αγοραστικό κοινό στο βωμό του εκσυγχρονισμού. Η τελευταία του γενιά ωστόσο, που παρουσιάστηκε το 2001, ενσωμάτωσε κάποια ευρωπαϊκά στοιχεία στη σχεδίασή της, προσθέτοντας έναν επιπλέον λόγο για να το αποκτήσει κανείς. Έκτοτε η πορεία του στην ελληνική αγορά έχει πάρει την ανιούσα με ρυθμούς που πολλοί από τους ανταγωνιστές του θα ζήλευαν. Σίγουρα οι ιθύνοντες του ευρωπαϊκού κέντρου σχεδίασης της Toyota δεν ήθελαν με τίποτα να αλλοιώσουν το χαρακτήρα του και έτσι με κάποιες στυλιστικές παρεμβάσεις αναβαθμίζουν ακόμα περισσότερο την εικόνα του έναντι του ανταγωνισμού. Πέρασαν, βλέπετε, 2,5 περίπου χρόνια από τότε και χωρίς βέβαια αυτό να επηρεάζει την πορεία του στην αγορά χρειάστηκε μια ανανέωση ούτως ώστε να τονωθεί η εικόνα του απέναντι στους νέους του δυνατούς ανταγωνιστές (VW Golf, Opel Astra) και στον τομέα της σχεδίασης. Έτσι, με ελάχιστες αλλαγές στα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα στο εμπρόσθιο μέρος, που πλέον ενσωματώνουν και ένα δάκρυ στα πρότυπα άλλων μοντέλων της Toyota (Yaris, Corolla Verso), αλλά και στο διάφανο κάλυμμα των πίσω, τους νέους προφυλακτήρες με εκείνον στο πίσω μέρος να διαθέτει πλέον και μια εισαγωγή στο κάτω μέρος του και τη νέα εμπρόσθια μάσκα που θυμίζει Avensis, το Corolla φιλοδοξεί να συνεχίσει την πορεία του στην αγορά με τους ίδιους ρυθμούς. Στο εσωτερικό κρίθηκε σκόπιμο να μην υπάρξει κάποια αλλαγή σε θέματα ποιότητας και συναρμολόγησης με δεδομένο το άλμα ανόδου που έκανε η Toyota στον τομέα με την παρουσίαση του τελευταίας γενιάς Corolla που βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα ακόμα και με τα σημερινά δεδομένα του ανταγωνισμού. Από κει και ύστερα οι διαφορές εντοπίζονται στο τιμόνι, που είναι πιο καλόγουστο αισθητικά, ενώ την εικόνα συμπληρώνουν οι νέες πιο νεανικές επενδύσεις των καθισμάτων. Όπως είναι λογικό, το Corolla δε φέρει αλλαγές στα μηχανικά του μέρη με τους κινητήρες να έχουν τη δική τους ξεχωριστή σημασία για τους αγοραστές όντας δυνατοί, γραμμικοί στη λειτουργία τους και προπάντων αξιόπιστοι. Εν κατακλείδι στην γκάμα του Corolla προστέθηκε και έκδοση Sport (έκδοση αυτοκινήτου δοκιμής) η οποία φέρει αεροδυναμικά βοηθήματα στο πλάι και στους προφυλακτήρες ενώ στο εσωτερικό εφοδιάζεται με επενδύσεις μπλε-μαύρου χρώματος και η κονσόλα έχει μαύρη απόχρωση -έναντι της αντίστοιχης σε ασημί χρώμα στις υπόλοιπες εκδόσεις. Σε επίπεδο εξοπλισμού το ανανεωμένo Corolla φέρει σε όλες τις εκδόσεις του πλέον και πλευρικούς αερόσακους ενώ η τιμή του ξεκινά από τα 15.520 ευρώ (3θυρο Terra) με την Sport να στοιχίζει 830 ευρώ παραπάνω.

Aλλαγές : Νέα εμπρόσθια φανάρια

Νέα πίσω φανάρια

Ανασχεδιασμένος πίσω προφυλακτήρας

Ανασχεδιασμένος εμπρόσθιος προφυλακτήρας και μάσκα

Μας άρεσε
Η θέση οδήγησης Η λειτουργία του κινητήρα Η ποιότητα κατασκευής
Δε μας άρεσε
Οι απότομες αντιδράσεις του αμαξώματος σε απότομη μεταφορά βάρους Η τιμή σε σχέση με τον ανταγωνισμό
Κινητήρας
Ο κινητήρας του Toyota Corolla είναι ο γνωστός -από τη θητεία του στο προ facelift μοντέλο- των 1,4 λίτρων και 97 ονομαστικών ίππων. Ο κινητήρας αυτός διακρίνεται έναντι του ανταγωνισμού για την υψηλή ισχύ και ροπή που παρουσιάζει ενώ χάρη στο σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων που εφαρμόζει (VVT-I), επιτυγχάνει γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα περιστροφής του καθώς και χαμηλές τιμές κατανάλωσης. Οι επιδόσεις που προσδίδει αυτό το μηχανικό σύνολο στο αμάξωμα είναι πολύ καλές, ενώ τέλος, το κιβώτιο των 5 σχέσεων έχει βελτιωμένη αίσθηση και δη στις γρήγορες αλλαγές έναντι του προκατόχου.

 
 Toyota Corolla 1,4 3d f/l
Οδική συμπεριφορά
Eσωτερικό
Χώροι
Eπίσημη παρουσίαση στη Bαρκελώνη
Συμπέρασμα


4 σημάδια που «φωνάζουν» αλλαγή ελαστικών

Προαιρετικές μα value for money

Εξαφάνισε μόνος σου τις γρατζουνιές

«Καπνίζει» το diesel σου; (vid)

Η κίνηση στους δρόμους

8 ρομαντικοί προορισμοί για υπέροχο φθινοπωρινό 3ήμερο !

Πρώτη επαφή: Νέο Toyota Yaris (+videos)

Νέα BMW M3 προ των πυλών

VW ID.3 VS Hyundai Kona electric

Δοκιμή: Citroen C5 Aircross

Νέο Volvo XC40 Recharge

To νέο Audi RS3;

Ακάλυπτο το ΜΙΝΙ John Cooper Works GP

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »