Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  23/11/2004
Ημερομηνία δημοσίευσης: 23/11/2004
Test mtx
Η κουπέ έκδοση
Πιο σπορ γραμμές
Η κουπέ έκδοση του νέου C4 ενδείκνυται για το νεανικό κοινό που επιθυμεί έναν πιο σπορτίφ χαρακτήρα στο όχημά του.
Το νέο C4 πέραν της 5θυρης έκδοσης θα διατίθεται και σε μια πιο σπορ κουπέ έκδοση. Σε επίπεδο σχεδίασης οι διαφορές εντοπίζονται στο πίσω τμήμα του αμαξώματος όπου η κουπέ έκδοση έχει κάθετο κόψιμο, διαφορετικά φωτιστικά σώματα και μια μικρή αεροτομή τοποθετημένη πάνω στην πόρτα του πορτ - μπαγκάζ. Το εσωτερικό κινείται στα ίδια πρότυπα με τη χάτσμπακ σειρά, διατηρώντας την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, την προηγμένη τεχνολογία και τους άνετους χώρους. Η μόνη διαφορά με τη 5θυρη έκδοση -σε επίπεδο χώρων- εντοπίζεται στο χώρο φόρτωσης (342 λτ. το 3θυρο, 352 λτ. στο 5θυρο) και στον αέρα για τα γόνατα, καθώς το 3θυρο υπολοίπεται κατά 35 χιλ. (120 χιλ. στο 5θυρο, 85 χιλ. στο 3θυρο). Στο δρόμο το κουπέ C4 έχει προβλέψιμη οδική συμπεριφορά με τις όποιες τάσεις υποστροφής εμφανιστούν να είναι εύκολα ελεγχόμενες χάρη στο καλό σύστημα διεύθυνσης και στο συνολικά σωστό στήσιμο του αυτοκινήτου. Βέβαια η ανάρτηση δίχως να αλλάζει η δομή της είναι ένα “κλικ” πιο σφιχτή ακολουθώντας το σπορ χαρακτήρα της κατασκευής. Το μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων (αποδίδει 92 δυναμομετρημένους ίππους) αποδείχτηκε αρκετά καλό και με ιδιαίτερα γραμμική λειτουργία σε όλο το φάσμα των στροφών, προσδίδοντας ικανοποιητικές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 13,5 δλ., 60-100 χλμ./ώρα σε 13,1 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα σε 22,2δλ.) στο αμάξωμα.

 
 Citroen C4 1,6 5d - 1,4 coupe
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό - Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Η κουπέ έκδοση