Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  4/1/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 4/1/2005
Test mtx
Μια ιδέα, ένα λοGόTυπο … μια Iστορία
Οδική συμπεριφορά
Ο πρώτος διδάξας στην πέμπτη του έκδοση
Η ανάρτηση φιλτράρει με υποδειγματικό τρόπο τις ανωμαλίες παρά την σκληρή της ρύθμιση και την παρουσία 17 ιντσών ζαντών και ελαστικών.
Μετά από τέσσερις γενεές και κάποιες άλλες τροποποιήσεις επί του ίδιου θέματος (βλέπε τη σειρά G καθώς και το GTI με το κόκκινο I της προηγούμενης γενιάς) το Golf βρίσκεται στην πιο ώριμη αλλά παράλληλα το ίδιο διασκεδαστική του γενιά. Η σκληρότερη σε ρύθμιση ανάρτηση έχει μειώσει την απόσταση του Golf GTI από το έδαφος κατά 19 χιλ. σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις του ενώ η δομή της προέρχεται από το Golf V (γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και άξονα πολλαπλών συνδέσμων πίσω) συμβάλλοντας τα μέγιστα στη διαμόρφωση ενός απόλυτα σπορτίφ συνόλου πάνω σε ένα από τα πιο στιβαρά πλαίσια της κατηγορίας. Ο συνδυασμός των παραπάνω με τον δυνατό κινητήρα είναι τα στοιχεία εκείνα που δίνουν στον οδηγό την ευκαιρία να κινηθεί όχι μόνο γρήγορα αλλά και ευχάριστα. Για τις "βλαβερές συνέπειες" των γρήγορων αυτοκινήτων διατίθεται φυσικά το σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (ESP), το οποίο όμως απενεργοποιείται αν ο οδηγός θελήσει, γεγονός που θα εκτιμήσει δεόντως ο μυημένος. Σε αυτή την περίπτωση (με απενεργοποιημένο το ESP) η υποστροφή είναι παρούσα λόγω της αυξημένης ισχύος στους εμπρός τροχούς ενώ με τους ανάλογους χειρισμούς και μόνο η ελεγχόμενη υπερστροφή -εν συνεχεία- συμπληρώνει το μενού της οδηγικής απόλαυσης που προσφέρει το Golf GTI. Η ανάρτηση είναι υποδειγματική όσον αφορά τη ρύθμισή της αφού δεν μεταφέρει κραδασμούς στο εσωτερικό του αυτοκινήτου από τις ανωμαλίες του οδοστρώματος και συν τοις άλλοις συμβαδίζει με τον σπορτίφ χαρακτήρα του αποτρέποντας την εμφάνιση έντονων κλίσεων σε δρόμο με στροφές. Τα φρένα ικανοποιούν με την απόδοσή τους όχι όμως και με την αίσθηση που προσφέρουν ενώ η λειτουργία του ABS πολλές φορές είναι άσκοπη. Το σύστημα διεύθυνσης με την ηλεκτρομηχανική υποβοήθηση και ο επιλογέας προσφέρουν πολύ καλή αίσθηση στον οδηγό αφού αποκτούν αξία "εργαλείων" για τη γρήγορη κίνηση του αυτοκινήτου.
Με απενεργοποιημένο το ESP, o οδηγός το μόνο που έχει να κάνει είναι να προλάβει την υποστροφή που θα προκληθεί. Εν συνεχεία με την πίεση του γκαζιού, το Golf θα "γαντζώσει" στην άσφαλτο και θα διαγράψει ιδανική τροχιά.

 
 Golf GTΙ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Οδική συμπεριφορά