ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  8/3/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 8/3/2005
Θέματα αγοράς mtx
Opel Astra GTC
Sexy Astra
To Astra GTC διατίθεται με κινητήρες από 90 έως 200 ίππους.
To τρίτης γενιάς Opel Astra είναι αναμφίβολα αρκετά εντυπωσιακό. Η τρίθυρη εκδοχή με τη διακριτική ονομασία Astra GTC έρχεται για να καλύψει τις ανάγκες αυτών που αναζητούν κάτι παραπάνω από ένα απλό τρίθυρο μικρομεσαίο τόσο αισθητικά, όσο και οδηγικά.
Η κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων δέχεται τα τελευταία χρόνια μεγάλες πιέσεις στην αγορά και απειλείται διαρκώς από συρρίκνωση του μεριδίου της κυρίως από νέες κλάσεις μικρότερων ή μεγαλύτερων οχημάτων. Ειδικά οι τρίθυρες εκδοχές, οι οποίες στις περισσότερες περιπτώσεις διατηρούν τον ίδιο αισθητικό χαρακτήρα με τις πεντάθυρες, αντιμετωπίζονται πλέον με αρκετό σκεπτικισμό από τους υποψήφιους αγοραστές. Η Opel έχει αναγνωρίσει ότι για να είναι πιο ελκυστικό και ενδιαφέρον ένα τρίθυρο μικρομεσαίο όχημα, πρέπει να παρέχει από πλευράς σχεδίασης κάτι διαφορετικό στον αγοραστή. Δείγμα αυτής της φιλοσοφίας είναι το νέο Astra GTC, το οποίο είναι μεν η τρίθυρη εκδοχή του μικρομεσαίου Opel, όμως διαφέρει ως προς τα αισθήματα που εμπνέει στους εξωτερικούς παρατηρητές. Βασικά σημεία στα οποία εστιάζει το Astra GTC είναι ο δυναμισμός και η σπορ αίσθηση. Aπό πλευράς εμφάνισης μόνο το εμπρός καπό, τα φτερά των εμπρός τροχών και ορισμένα άλλα στοιχεία (π.χ. οι χειρολαβές των θυρών κ.λπ.) έχουν παραμείνει όμοια με αυτά του πεντάθυρου μοντέλου. Η νέα, καμπύλη και πιο κυρτή γραμμή της οροφής, τα τριγωνικά πίσω πλαϊνά παράθυρα και φυσικά τα ελαφρώς διαφοροποιημένα φωτιστικά σώματα στο πίσω μέρος δημιουργούν ένα σύνολο σαφώς πιο επιθετικό και πιο σπορ από αυτό του πεντάθυρου.Οι πολύ τονισμένοι "ώμοι" του Astra GTC εξαιτίας της αρκετά "φουσκωμένης" επιφάνειας κάτω από τα πίσω πλαϊνά παράθυρα προσδίδουν μια μυώδη εμφάνιση σε αυτό το Astra ενώ ο αρκετά ογκώδης πίσω προφυλακτήρας και η βαθιά αυλάκωση στην άκρη της τρίτης πόρτας καθιστούν το GTC ξεχωριστό και ελκυστικό. Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ το GTC μοιράζεται το ίδιο μεταξόνιο με το πεντάθυρο Astra, το συνολικό μήκος του αμαξώματος είναι μεγαλύτερο και μάλιστα κατά 41 χιλ. ενώ το ύψος είναι μικρότερο κατά 25 χιλ., γεγονός που φέρει μεγάλο μερίδιο ευθύνης για την επιβλητική εμφάνιση του αυτοκινήτου. Στο εσωτερικό οι αλλαγές είναι μικρές και αφορούν περισσότερο μια ελαφριά αύξηση της σπορ αίσθησης που απολαμβάνει ο οδηγός χωρίς ωστόσο να μεταβάλλεται σε μεγάλο βαθμό το προφίλ του οχήματος στον τομέα της ευρυχωρίας. Στον τομέα των κινητήρων η γκάμα είναι ευρύτατη ενώ ορισμένες μικροαλλαγές στον τομέα της ανάρτησης φροντίζουν ώστε το Astra GTC να είναι σπορ όχι μόνο αισθητικά αλλά και κατ' ουσίαν. Από πλευράς τιμών η Opel αναφέρει ότι στην ελληνική αγορά το κόστος αγοράς θα κυμανθεί περίπου στα ίδια, και ελκυστικά, επίπεδα με αυτά της πεντάθυρης έκδοσης. Το δε εμπορικό λανσάρισμα θα ξεκινήσει περίπου στα μέσα με τέλη Μαρτίου ενώ η εταιρεία εκτιμά ότι το τρίτο μέλος της οικογένειας Astra μπορεί να σημειώσει στην Ελλάδα πωλήσεις της τάξης των 1.800 μονάδων μέχρι το τέλος του 2005.
Ορισμένες επεμβάσεις στον προφυλακτήρα καθιστούν πιο προκλητικό το ήδη εντυπωσιακό εμπρός μέρος του Astra.

Η πίσω όψη του Astra GTC είναι προκλητική και ιδιαίτεραμυώδης χάρη στα νέα φωτιστικά σώματα, τα πολύ τονισμένα τμήματα κάτω από τα πίσω παράθυρα και φυσικά λόγω της έντονης κλίσης της οροφής.

Κινητήρες
Μια γκάμα με επιλογές για κάθε γούστο
H κορυφαία βενζινοκίνητη εκδοχή εφοδιάζεται με τον εικονιζόμενο κινητήρα των 200 ίππων.
Το ότι το Astra GTC διαθέτει πολύ ισχυρούς κινητήρες με 170 και 200 ίππους δεν αποτελεί έκπληξη, καθώς πρόκειται για ένα συμπαγές Gran Turismo όπως υποδηλώνει και η ονομασία του. Το ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι η βάση της γκάμας των κινητήρων είναι τα 1,4 λίτρα, γεγονός που καθιστά την νέα εκδοχή του Astra ιδιαίτερα προσιτή. Δύο μηχανικά σύνολα 1,4 και 1,6 λίτρων (αμφότερα τεχνολογίας Twinport) με ισχύ 90 και 105 ίππων είναι οι δύο πρώτες επιλογές ενώ μία έκδοση στα 1,8 λίτρα με ισχύ 125 ίππων συμπληρώνει τις πιο προσιτές λύσεις. Για τους πιο απαιτητικούς, δύο υπερτροφοδοτούμενες εκδοχές στα 2,0 λίτρα με ισχύ 170 και 200 ίππων τοποθετούνται στην κορυφή της γκάμας. Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων το Astra GTC διαθέτει τέσσερις εκδόσεις στα 1,3, 1,7 και 1,9 (δύο) λίτρα με ισχύ 90, 100, 120 και 150 ίππων. Στο πλαίσιο της παρουσίασης στην Ισπανία είχαμε την ευκαιρία να οδηγήσουμε τα πιο ισχυρά μηχανικά σύνολα βενζίνης και diesel τα οποία και άφησαν πολύ καλές εντυπώσεις (ειδικά ο CDTI των 150 ίππων).

 
 Opel Astra GTC
Πανοραμικό παρμπρίζ
Εσωτερικό-Χώροι
Στο δρόμο