H ανάρτηση δεν έχει αλλάξει δομή, όμως υπάρχουν αλλαγές στις ρυθμίσεις της.
Όπως η σχεδίαση του Astra GTC είναι εστιασμένη στην σπορ αίσθηση, περισσότερο απ' ό,τι στο πεντάθυρο Astra, κάτι ανάλογο ισχύει και για την οδική συμπεριφορά. Οι άνθρωποι της Opel λοιπόν προχώρησαν σε μικρές επεμβάσεις στον τεχνικό τομέα από τις οποίες ξεχωρίζει η τοποθέτηση ελατηρίων με ύψος μικρότερο κατά 15 χιλ. ενώ ανάλογα με την έκδοση από πλευράς κινητήρα έχουν γίνει επεμβάσεις και στην σκληρότητα των αμορτισέρ. Επίσης η τοποθέτηση ελαστικών 205/55 16" από τη βασική έκδοση έναντι 195/65 15" έχει ευνοήσει την ήδη καλή αίσθηση που λαμβάνει ο οδηγός από το τιμόνι με τις 2,7 στροφές από άκρη σε άκρη. Στην πράξη και οδηγώντας την βενζινοκίνητη έκδοση των 200 ίππων και την diesel των 150 ίππων το Astra GTC έδειξε να είναι ιδιαιτέρως ευχάριστο τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε διαδρομές με στροφές. Το επίπεδο της άνεσης ήταν ικανοποιητικό αν και οι καλής ποιότητας δρόμοι που συναντήσαμε δεν ενδείκνυνται για ασφαλή εξαγωγή συμπερασμάτων. Φυσικά η ανάρτηση IDS δίνει το παρών από τη βασική έκδοση ενώ διαθέσιμα ως έξτρα είναι η σπορ ανάρτηση IDS Sport και το σύστημα IDS Plus -αμφότερα διαθέτουν και το γνωστό μπουτόν Sport Switch το οποίο αλλάζει την απόκριση του κινητήρα, την απόσβεση των αμορτισέρ κ.λπ.
Σταθερό και ευχάριστο τόσο σε στροφές όσο και στην εθνική οδό έδειξε να είναι το Opel Astra GTC.