H οδική συμπεριφορά του Jimny κρίνεται καλή σε κάθε είδους διαδρομή.
Με σύγχρονο πλέον εσωτερικό διάκοσμο και "έξυπνες" λύσεις όσον αφορά τη μετάδοση της κίνησης και στους τέσσερις τροχούς, το ανανεωμένο Jimny συνεχίζει την πτήση του προς τη κορυφή των πωλήσεων και το κέντρο…
της καρδιάς μας.
Μια λαϊκή ρήση λέει: Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει! Απλά τη βελτιώνεις σε επιμέρους τομείς ούτως ώστε να γίνει ακόμα πιο "φρέσκια" και να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί για μεγάλο ακόμα χρονικό διάστημα.
Κάπως έτσι σκέφτηκαν και άνθρωποι της Suzuki και προχώρησαν σε αισθητικές επεμβάσεις κυρίως στο εσωτερικό του Jimny -και όχι μόνο- ούτως ώστε το μικρό τετρακίνητο μοντέλο να συνεχίσει να πρωταγωνιστεί, με την ίδια επιτυχία, για μεγάλο ακόμα χρονικό διάστημα στην παγκόσμια αγορά.
Στη χώρα μας, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το Jimny το 1998, είχε αποσπάσει τα καλύτερα σχόλια τόσο για το νεανικό του παρουσιαστικό, όσο και για τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του. Το μοναδικό ίσως σημείο όπου υστερούσε ήταν στο σχεδιασμό του εσωτερικού διακόσμου. Πλέον το εσωτερικό δέχτηκε τη φροντίδα των σχεδιαστών της Ιαπωνικής εταιρείας, αποκτώντας έτσι μια εικόνα σύγχρονη που συμβαδίζει απόλυτα με τον γενικότερο χαρακτήρα του μοντέλου.
Αντίθετα εξωτερικά δεν παρατηρούνται αλλαγές (απλά στην ανανεωμένη έκδοση προσφέρονται από τον βασικό εξοπλισμό οι προβολείς ομίχλης και νέας σχεδίασης ζάντες), αφού η εμφάνιση του οχήματος παραμένει έπειτα από 7 χρόνια το ίδιο φρέσκια και σύγχρονη αισθητικά.
Οι αλλαγές όμως που παρατηρούνται στο ανανεωμένο Jimny δεν είναι μόνο επιδερμικές αλλά προχωρούν και στην "καρδιά" του οχήματος. Το γνωστό από το 5θυρο Ignis μηχανικό σύνολο των 1,3 λίτρων με τον μεταβλητό χρονισμό βαλβίδων δίνει το παρών στο ανανεωμένο Jimny προσφέροντας έτσι 85 έναντι των 82 ίππων της προγενέστερης γενιάς και περισσότερα αποθέματα ροπής από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας.
Τα νέα όμως δεν σταματούν εδώ. Όπως όλοι θυμόμαστε, για την εμπλοκή των σχέσεων της τετρακίνησης στο προγενέστερο μοντέλο χρησιμοποιούνταν ένας ειδικός μοχλός δίπλα ακριβώς από το κιβώτιο ταχυτήτων.
Πλέον στο ανανεωμένο μοντέλο δεν χρειάζεται ο οδηγός να κάνει τίποτα περισσότερο από το να πατήσει τους ειδικούς διακόπτες που έχουν τοποθετηθεί στη βάση της κεντρικής κονσόλας και οι οποίοι πέραν του ότι είναι πιο πρακτικοί και "εύχρηστοι" μεταβάλλουν τις σχέσεις του αμαξώματος -εν κινήσει- από δικίνητο σε τετρακίνητο με ένα απλό πάτημα του μπουτόν.
Όλη αυτή η διαδικασία επιλογής της μετάδοσης δεν έχει επιφέρει καμία αλλαγή στη δοκιμασμένη τετρακίνηση του μοντέλου, αφού το σύστημα παραμένει κατ' επιλογήν με μόνιμη πάντα κίνηση στους πίσω τροχούς.
Τέλος το ανανεωμένο Jimny δεν εμφανίζει σημαντικές διαφορές στην τιμή αγοράς του. Ως αποτέλεσμα η βασική έκδοση του μοντέλου με τους δύο αερόσακους, το air - condition, το ABS και τα ηλεκτρικά παράθυρα διατίθεται στην τιμή των 16.000 ευρώ. Η πιο πλούσια έκδοση που είχαμε κατά τη διάρκεια της δοκιμής μας περιελάμβανε επιπλέον της βασικής και ηχοσύστημα με ενσωματωμένο ράδιο - cd στην τιμή των 16.300 ευρώ.
Στάνταρ οι προβολείς ομίχλης
Νέας σχεδίασης ζάντες
Νέα κεντρική κονσόλα
Νέος πίνακας οργάνων
Παθητική Ασφάλεια
Το ατσάλινο πλαίσιο τύπου σκάλας διατηρείται και στο ανανεωμένο Jimny προσφέροντας καλή στιβαρότητα και υψηλά επίπεδα παθητικής ασφάλειας για τους επιβάτες.
Όσον αφορά τον εξοπλισμό ασφαλείας, το μικρό τετρακίνητο όχημα της Ιαπωνικής εταιρείας εφοδιάζεται με δύο αερόσακους (οδηγού και συνοδηγού) από τη βασική του κιόλας έκδοση.
Κινητήρας
Το ανανεωμένο Jimny εφοδιάζεται πλέον με το γνωστό τετρακύλινδρο μηχανικό σύνολο των 1,3 λίτρων που πρωτοσυναντήσαμε για πρώτη φορά στο 5θυρο Ignis.
Ο εν λόγω κινητήρας διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, σύστημα μεταβλητού χρονισμού των 16 βαλβίδων και ψεκασμό πολλαπλών σημείων.
Αποδίδει 85 ονομαστικούς έναντι των 82 ίππων της προγενέστερης γενιάς και υψηλότερα αποθέματα ροπής από τις χαμηλές στροφές λειτουργίας. Αξίζει στο σημείο αυτό να αναφέρουμε πως το 90% περίπου της μέγιστης ροπής αποδίδεται από τις 2.000 σ.α.λ. και άνω.
Συνδυάζεται με ένα 5τάχυτο πιο κοντά κλιμακούμενο κιβώτιο ταχυτήτων με αποτέλεσμα ο κινητήρας να κινεί το 1.060 κιλών αμάξωμα σε ικανοποιητικούς ρυθμούς τόσο στην άσφαλτο όσο και σε χωμάτινες διαδρομές.