Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά του μοντέλου και από τη στιγμή που δεν παρατηρούνται αλλαγές στη δομή της ανάρτησης και στο πλαίσιο, το αμάξωμα διατηρεί τα ίδια χαρακτηριστικά με αυτά της προγενέστερης έκδοσης. Σε ασφάλτινες διαδρομές η κίνηση του οχήματος χαρακτηρίζεται καλή, χωρίς να προδιαθέτει βέβαια τον οδηγό για γοργή οδήγηση όχι γιατί ο κινητήρας δεν ανταποκρίνεται, απλά γιατί οι αυξημένες κλίσεις του αμαξώματος στις στροφές σε συνδυασμό με το μέτριο από πλευράς αίσθησης σύστημα διεύθυνσης δεν σε προδιαθέτουν έτσι ώστε να αυξήσεις τους ρυθμούς κίνησης.
Αντίθετα μέσα στην πόλη, λόγω των μικρών του διαστάσεων, το Jimny θα κινηθεί εύκολα και με εξαιρετική άνεση αποζημιώνοντας τον οδηγό του και "διώχνοντας" από πάνω του σε μεγάλο βαθμό το άγχος του παρκαρίσματος. Εκεί όμως όπου το Jimny δείχνει τα δόντια του είναι σε εκτός δρόμου περιηγήσεις. Ελαφρύ και με μικρές διαστάσεις δεν κολλάει πουθενά αφού μπορεί να αναρριχηθεί ακόμα και στα πιο δύσβατα μέρη με χαρακτηριστική ευκολία.
Στις μεγάλες εκτός δρόμου δυνατότητες βέβαια του μοντέλου συμβάλλει τα μέγιστα και το σύστημα τετρακίνησης το οποίο με τη δυνατότητα υποδιπλασιασμού των σχέσεων που διαθέτει βοηθάει το αμάξωμα στο "σκαρφάλωμα" ακόμα και σε μέρη που εκ πρώτης όψεως φαίνονται απροσπέλαστα.
Εκεί που πραγματικά ο οδηγός του Jimny θα "χαρεί" τις δυνατότητες του οχήματος είναι αναμφισβήτητα σε εκτός δρόμου εξορμήσεις.