Μεγάλο ενδιαφέρον έχει να ρίξουμε μια ματιά στην αγορά των χωρών της Ευρώπης όπου σύμφωνα με τα στοιχεία του Ιανουαρίου του 2005 η Ελλάδα συνεχίζει να έχει μαζί με τη Δανία τις χαμηλότερες εργοστασιακές τιμές στη Γηραιά ήπειρο. Αυτό προκύπτει από έρευνες του Eurocarprice, του φορέα που εξάγει τον πίνακα Index100, όπου ως "100" ορίζεται ο μέσος όρος των τιμών των αυτοκινήτων. Η Ελλάδα εμφανίζει "επίδοση" 86 στις προ φόρων τιμές και 101 στις τιμές λιανικής, γεγονός που δείχνει η αγορά μας βρίσκεται ελάχιστα πάνω από το μέσο όρο και σίγουρα σε αρκετά ικανοποιητικό επίπεδο. Πρέπει να σημειώσουμε πάντως ότι ακόμη και στις λιανικές τιμές πώλησης, στις πιο εμπορικές κατηγορίες οχημάτων (μικρά, μικρομεσαία) με μικρό κυβισμό, η Ελλάδα παραμένει από τις πιο φθηνές ευρωπαϊκές αγορές. Οι αποκλίσεις πάντως είναι σημαντικές από χώρα σε χώρα, κάτι που οφείλεται στο καθεστώς φορολογίας. Για παράδειγμα στη Δανία επιβάλλονται φόροι στις τιμές των αυτοκινήτων οι οποίοι φτάνουν κατά μέσο όρο στο 178% της τιμής του αυτοκινήτου ενώ σε ορισμένα πολυτελή οχήματα στην ίδια χώρα το ποσοστό ξεπερνά το 200%. Γενικά στη Δυτική Ευρώπη πάντως η "απόσταση" προ φόρων τιμών από χώρα σε χώρα έχει μειωθεί από το 56% στο 30% σε σχέση με το 2000.