ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  24/5/2005
Ημερομηνία δημοσίευσης: 24/5/2005
Θέματα αγοράς mtx
Ιαπωνικό... ρεύμα
Μικρομεσαία
Στην κατηγορία των μικρομεσαίων αυτοκινήτων με κινητήρα 1,3 λίτρων υπάρχουν τέσσερα αυτοκίνητα εκ των οποίων τα δύο είναι κορεάτικα και τα δύο ιαπωνικά προσφέροντας στο σύνολό τους καλά επίπεδα χώρων, κάτι που προκύπτει από τα σεντάν αμαξώματα και τις διαστάσεις τους.
Ποιότητα κατασκευής
Η εικόνα στο εσωτερικό των αυτοκινήτων χωρίς να εντυπωσιάζει κρίνεται ικανοποιητική με βάση τον οικογενειακό τους χαρακτήρα. Η ποιότητα κατασκευής του νεότερου Lancer είναι καλύτερη, ωστόσο ο διάκοσμος είναι πιο ευχάριστος στο εσωτερικό του Αccent με τα ανοιχτόχρωμα πλαστικά.
Χώροι
Στον τομέα των χώρων το Mitsubishi Lancer υπερέχει σε όσους τομείς καθορίζονται από το μήκος του αμαξώματος, αφού είναι το μεγαλύτερο. Έτσι το Lancer προσφέρει καλύτερο χώρο για τα πόδια των πίσω επιβατών και μεγαλύτερο εσωτερικό πλάτος του πίσω καθίσματος, ωστόσο το Liana υπερέχει όσον αφορά τον προσφερόμενο χώρο αποσκευών. Ο χώρος για τα κεφάλια των πίσω επιβατών είναι ελαφρά καλύτερος στο Rio έναντι των άλλων τριών.
¶νεση
Εξ ορισμού για τα αυτοκίνητα της κατηγορίας, η ανάρτηση διαθέτει μαλακή ρύθμιση προσφέροντας καλά επίπεδα άνεσης στους επιβάτες σε κάθε περίπτωση. Ο συνδυασμός όμως με τα μαλακά καθίσματα προσφέρει στο Rio μια ελαφρά υπεροχή στον τομέα.
Οδική συμπεριφορά
Η ασφάλεια είναι το κύριο ζητούμενο από αυτά τα αυτοκίνητα και αμφότερα σε μεγάλο βαθμό την προσδιορίζουν μέσω της οδικής τους συμπεριφοράς, αφού είναι ουδέτερα σε δρόμο με στροφές και σταθερά σε αυξημένες ταχύτητες. Το σύστημα διεύθυνσης του Mitsubishi Lancer προσφέρει καλύτερη αίσθηση ενώ είναι και πιο άμεσο, γεγονός που του χαρίζει τη διάκριση και σε αυτό τον τομέα.
Κινητήρας επιδόσεις
Τη μεγαλύτερη απόδοση έχει ο κινητήρας του Suzuki Liana με τους 90 δυναμομετρημένους ίππους ενώ κατά 3 μόλις ίππους χαμηλότερη είναι η απόδοση του Lancer. Γενικά, οι επιδόσεις του Suzuki Liana είναι καλύτερες έναντι των υπολοίπων, κάτι που απορρέει και από το πιο κλειστής διάταξης κιβώτιο ταχυτήτων.
Φρένα
Αν και οι μετρήσεις στον συγκεκριμένο τομέα αφορούν μόνο τα Suzuki Liana και Mitsubishi Lancer, η επίδοση του δεύτερου είναι αρκετά καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Η αίσθηση στην πίεση του μεσαίου πεντάλ ωστόσο είναι καλύτερη στο Suzuki Liana που είναι και πιο άμεσο.
Κατανάλωση
Ο οικονομικός χαρακτήρας των τεσσάρων αυτοκινήτων αποδεικνύεται και στη χαμηλή κατανάλωσή τους σε καύσιμο. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές τους μετρήσεις, ο πιο ισχυρός κινητήρας του Liana είναι λίγο πιο βενζινοβόρος από τα υπόλοιπα τρία, κάτι που οφείλεται και στην κλιμάκωση του κιβωτίου που αναφέραμε και πιο πάνω.
Τιμή
Η τιμή αγοράς του Kia Rio είναι η χαμηλότερη ενώ το πιο ακριβό είναι το Mitsubishi Carisma. Καλή είναι η τιμή του Accent το οποίο πλέον προσφέρεται από την αντιπροσωπεία και με δερμάτινο σαλόνι.
Εξοπλισμός
Ο εξοπλισμός του ακριβότερου Mitsubishi Lancer είναι παραπλήσιος με τον αντίστοιχο των Rio και Accent που αν και δεν διαθέτουν αερόσακο συνοδηγού από την βασική έκδοση (αντίθετα με το Lancer), διαθέτουν δερμάτινο σαλόνι.
Σταθερή στην αξία της, η Hyundai με το Accent δείχνει το δρόμο σε αυτούς που θέλουν ένα προσιτό οικογενειακό.

Το Kia Rio έχει τα πρωτεία στο θέμα της άνεσης που ορίζεται τόσο από την ανάρτηση, όσο και από τα καθίσματα.

Το Lancer είναι το νεότερο μέλος στην κατηγορία και υπερέχει στους περισσότερους τομείς. Ωστόσο είναι το πιο ακριβό.


 
 Tα αυτοκίνητα με κινητήρα 1,3 λίτρων
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Mίνι - Σούπερ μίνι
Μικρά
Μικρομεσαία
Mεσαία
Εκτός δρόμου
Πολυχρηστικά