To τετρακίνητο turbo πεντάθυρο Α3 εφοδιάζεται με έναν ισχυρό και ελαστικό κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 200 ίππων. Οι επιδόσεις, όπως είναι λογικό, είναι πολύ καλές, τόσο από στάση (0-100 σε 8,1 δλ.) όσο και εν κινήσει (60-100χλμ./ώρα 7,5 δλ. με πέμπτη και 80-120χλμ./ώρα 10,1 δλ. με 6η), ενώ η οδική του συμπεριφορά είναι ασφαλής και άνετη με οικογενειακό προσανατολισμό.
Citroen C4 2,0 VTS
Το αποκλειστικά τρίθυρο γρήγορο C4 VTS εφοδιάζεται με 2λιτρο κινητήρα, απόδοσης 178 δυναμομετρημένων ίππων. Οι επιδόσεις του είναι καλές -για ατμοσφαιρικό- κινητήρα και μεταφράζονται σε 8,4 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα, 8,7 και 12,3 για τις μετρήσεις 60-100 χλμ./ώρα με 4η και 80-120 χλμ./ώρα με πέμπτη, αντίστοιχα. Το δυνατό του σημείο έναντι του ανταγωνισμού είναι η τιμή του.
Mazda 6 MPS
Το κορυφαίο Μazda 6 MPS εφοδιάζεται με 2,3 λίτρων υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα και τετρακίνηση (με συνεκτικό συμπλέκτη και πίσω μπλοκέ διαφορικό). Χωρίς να τείνει να χαρακτηριστεί "αγωνιστικό" οδηγικά, το MPS είναι πιο γρήγορο από όλα τα αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας (0-100 χλμ./ώρα σε 5,9 δλ., 60-100 χλμ./ώρα με 5η σε 7,1 δλ. και 80-120 χλμ./ώρα με 6η σε 9,7 δλ.) και διατίθεται σε καλή τιμή.
Mercedes B200T
Η πιο γρήγορη Β-Class εφοδιάζεται με δίλιτρο turbo και όχι Kompressor κινητήρα, απόδοσης 193 ίππων. Η πολυτέλεια και ο οικογενειακός προσανατολισμός συνδυάζονται σε αυτή την έκδοση με τις καλές επιδόσεις, που μεταφράζονται σε 8,7 δλ για τα πρώτα 100 χλμ./ώρα από στάση, 8,4δλ. και 11,8 δλ. αντίστοιχα για τις επιδόσεις εν κινήσει των 60-100 χλμ./ώρα με 5η και 80-120 χλμ./ώρα με 6η ταχύτητα.
Mitsubishi Colt CZT
Το αποκλειστικά σε τρίθυρο αμάξωμα turbo Colt αποτελεί ένα από τα πιο γρήγορα αυτοκίνητα της κατηγορίας των μικρών GT. Οι 150 ίπποι του 1,5 λτ. κινητήρα εκτοξεύουν το Colt από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,9 δλ., ενώ εν κινήσει το 60-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 7,3 με 4η και το 80-120 χλμ./ώρα σε 10 δλ. με 5η ταχύτητα. Η οδική του συμπεριφορά είναι σπορ, όχι όμως αντίστοιχη με αυτοκίνητα GTi.
Opel Astra 2,0T
Αν στην καλή ποιότητα κατασκευής και στην υψηλή ασφάλεια του Astra προσθέσουμε το δίλιτρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 200 ίππων, έχουμε ένα γρήγορο και όχι προκλητικό εμφανισιακά Astra 2,0T. Το 2,0Τ επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 7,5 δλ., ενώ με 5η ταχύτητα τα 60-100 χλμ./ώρα έρχονται σε 8,2 δλ. και τα 80-120 χλμ./ώρα με 6η σε 10,7 δλ. Για πιο σπορτίφ οδηγικά αναζητήσεις το OPC.
Opel Astra 2,0 GTC Turbo
Ο ίδιος κινητήρας του πεντάθυρου υπάρχει και κάτω από το τρίθυρο Astra GTC με τους 200 ίππους. Οι επιδόσεις είναι και εδώ καλές (0-100 χλμ./ώρα σε 7,4 δλ, 60-100 χλμ./ώρα με 5η σε 8,6 δλ., 80-120 χλμ./ώρα με 6η σε 11,3 δλ.), ενώ οδηγικά το GTC είναι πιο σπορτίφ προσανατολισμένο, λόγω της σκληρότερης ανάρτησης. Η τιμή του είναι πολύ καλή.
Subaru Impreza WRX
Ίσως το καλύτερο συνολικά Impreza, το οποίο έχει ως κύριο χαρακτηριστικό του ομοιογένεια με ένα καθημερινό αυτοκίνητο με αγωνιστικά γονίδια. Ο 2,5 λίτρων κινητήρας των 230 εργοστασιακών ίππων, σε συνδυασμό με την τετρακίνησή του προσδίδουν κορυφαία οδική συμπεριφορά και ανάλογες επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 5,7 δλ, 60-100 χλμ./ώρα με 5η σε δλ., 80-120 χλμ./ώρα με 6η σε δλ.).