ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/6/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2006
Θέματα αγοράς mtx
1.600άρι ή 2λιτρο μικρομεσαίο με τα ίδια λεφτά;
Τιμολογιακή εξισορρόπηση
Συγκρίνουμε το VW Golf 1,6 FSI 5d στην έκδοση Sportline με τα 2λιτρα Peugeot 307 (3θυρο) και Seat Leon (5θυρο).
Πιστεύετε ότι την τιμή ενός αυτοκινήτου την καθορίζουν τα κυβικά του; Ξέρετε ότι μπορείτε να αποκτήσετε ένα 2λιτρο μικρομεσαίο, στα λεφτά που μπορείτε να αποκτήσετε και ένα 1.600άρι;
Η επιλογή ενός αυτοκινήτου σε καμία περίπτωση δεν αποτελεί εύκολη υπόθεση. Αυτό το έχουμε πει πολλές φορές από τις σελίδες του περιοδικού. Οι προτάσεις στην αγορά είναι πολλές και συχνά συμβαίνει αυτοκίνητα από διαφορετικές κατηγορίες να μπορούν να αποκτηθούν με το ίδιο ποσόν. Τι συμβαίνει όμως στην περίπτωση, όπου ένας αγοραστής μπορεί να επιλέξει με το ίδιο ποσόν ανάμεσα σε δύο ή και τρία ακόμη αυτοκίνητα της ίδιας κατηγορίας, αλλά με διαφορετικό κυβισμό; Πώς μπορούν να συγκριθούν τα 100 - 115 άλογα ενός 1.600αριού, με τα 140 - 160 άλογα ενός 2λιτρου αυτοκινήτου; Συμφέρει κανείς να αγοράσει ένα 2λιτρο μικρομεσαίο, με τα ίδια λεφτά που μπορεί να αποκτήσει ένα 1.600άρι; Για να απαντήσουμε στα ερωτήματα αυτά, πήραμε τρεις μικρομεσαίες προτάσεις της ελληνικής αγοράς -ένα 1.600άρι μικρομεσαίο και δύο 2λιτρα- οι οποίες μπορούν να αποκτηθούν με τα ίδια ακριβώς λεφτά. Ο λόγος για το VW Golf 1,6 FSI 5d στην έκδοση Sportline και τα 2λιτρα Peugeot 307 (3θυρο) και Seat Leon (5θυρο). Στις επόμενες σελίδες του θέματος, τα συγκρίνουμε σε διάφορους τομείς, έτσι ώστε να αναδειχθεί η πιο συμφέρουσα τελική αγορά.
Τιμή - Εξοπλισμός
Κοινό σημείο των αυτοκινήτων του συγκριτικού μας αποτελεί η τιμή κτήσεώς τους, η οποία βρίσκεται μεταξύ 21.200 και 21.900 ευρώ. Ειδικά στις περιπτώσεις των δύο δίλιτρων, οι προσφορές από τις αντιπροσωπείες μειώνουν ακόμα περισσότερο το κόστος αγοράς τους, εξισώνοντάς τα τιμολογιακά με τα 1.600άρια ή ακόμα και -στην περίπτωση του 307- ορίζοντας την πιο προσιτή τιμή του συγκριτικού. Από πλευράς εξοπλισμού, στην περίπτωση του VW Golf λείπει το ηχοσύστημα (προσφέρεται προαιρετικά), ενώ τα δύο δίλιτρα περιλαμβάνουν σχεδόν τα πάντα.
Η τάξη των 1,6 λτ.
VW Golf 1,6 FSI 5d Sportline
Κερδίζει σε:
• Οδική συμπεριφορά
• Ποιότητα κατασκευής
• Αίσθηση τιμονιού
• Χώρο αποσκευών
Χάνει σε:
• Υψηλή τιμή κτήσεως
• Xώρους επιβατών εμπρός
• Θόρυβο στο εσωτερικό
• Επιδόσεις
Η τάξη των 2,0 λτ.
Peugeot 307 2,0 3d Xsi

Κερδίζει σε:
• ¶νεση ανάρτησης
• Ευρυχωρία στο εμπρόσθιο τμήμα
• Τιμή κτήσεως
• Απόδοση φρένων
Χάνει σε:
• Οδική συμπεριφορά
• Χώροι για γόνατα πίσω
• Κατανάλωση κινητήρα
Seat Leon 2,0 FSI 150 HP Stylance
Κερδίζει σε:
• Οδική συμπεριφορά
• Πιο σπορτίφ εσωτερικό
• Τιμή - Εξοπλισμό
• Επιδόσεις κινητήρα
Χάνει σε:
• Χώρους για κεφάλι και πλάτος πίσω
• Κατανάλωση κινητήρα
• ¶νεση ανάρτησης

 
 1.600άρι ή 2λιτρο μικρομεσαίο με τα ίδια λεφτά;
Στο δρόμο
Επιδόσεις - Κινητήρας
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Συμπέρασμα