ΕΚΘΕΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
Τιμές με Leasing
LIVE: κίνηση στους δρόμους

Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  6/6/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/6/2006
Θέματα αγοράς mtx
Τιμολογιακή εξισορρόπηση
Στο δρόμο
Το Seat Leon 2,0 ικανοποιεί απόλυτα τον οδηγό του με τον τρόπο που συμπεριφέρεται σε απαιτητικές διαδρομές.
Η πιο σφιχτή ρύθμιση της ανάρτησης του Seat Leon προσανατολίζει το αυτοκίνητο σε μια πιο σπορτίφ συμπεριφορά και αντίστοιχα τον οδηγό του σε πιο γρήγορες διαθέσεις. Απολύτως προβλέψιμη οδική συμπεριφορά εμφανίζει και το VW Golf, ειδικά στην έκδοση Sportline (με την πιο σφιχτή ανάρτηση, τα μεγαλύτερα ελαστικά κλπ.), ενώ το Peugeot 307, παρ' ότι ασφαλές και γρήγορο, δε διεκδικεί τον τίτλο του σπορτίφ. Στον τομέα της ποιότητας κύλισης, Golf -κατά πρώτον- και Leon -κατά δεύτερο- ξεχωρίζουν, με το πρώτο να διαθέτει και το καλύτερο σε αίσθηση τιμόνι.
¶νεση
Το Peugeot 307, ακόμα και στην πιο σπορτίφ 2λιτρή του έκδοση, συνεχίζει να παρέχει ένα καλό επίπεδο άνεσης, το καλύτερο ανάμεσα στα αυτοκίνητα του συγκριτικού.
Φρένα
Το Peugeot 307 2,0 ακινητοποιείται πιο γρήγορα από τα 100 χλμ./ώρα, αφού χρειάζεται 39,2 μέτρα έναντι 39,7 του Leon 2,0 και του Golf 1,6.

 
 1.600άρι ή 2λιτρο μικρομεσαίο με τα ίδια λεφτά;
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Στο δρόμο
Επιδόσεις - Κινητήρας
ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ
Συμπέρασμα