Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  11/7/2006
Ημερομηνία δημοσίευσης: 11/7/2006
Test mtx
Γνώριμη αίσθηση στο δρόμο
Η κεντρική ιδέα της ανανέωσης του 9-5 βασιζόταν στη μεταφορά ορισμένων τεχνικών στοιχείων (κάποιες ρυθμίσεις σε αναρτήσεις κ.λ.π.) από την έκδοση Aero στις εκδόσεις με μικρότερη ιπποδύναμη. Στο Aero αυτό καθ' εαυτό επιλέχθηκε ένα γενικότερο σφίξιμο της ανάρτησης 10% πιο σφικτά αμορτισέρ (εμπρός/πίσω) και 8% πιο σφικτά ελατήρια εμπρός. Αυτά, μαζί με τα ελαστικά 235/45 17 σε ζάντες 7,5x17, συνθέτουν τις βασικές αλλαγές. Στην πράξη ο χαρακτήρας του οχήματος δεν έχει αλλάξει. Είναι λίγο καλύτερη η αίσθηση του εμπρός μέρους και γενικά του πατήματος στο δρόμο, ωστόσο το όχημα -όχι σπάνια- "παλεύει" για να βρει πρόσφυση και ενεργοποιείται συχνά το σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης (TCS, το οποίο είναι στάνταρ μαζί με το ESP). Οι κλίσεις πάντως είναι μικρές, η σταθερότητα στην ευθεία πολύ καλή και γενικά η ευθυβολία στην εθνική είναι το βασικό γνώρισμα.

 
 Ανανεωμένο Saab 9-5 2,3T Aero
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Με 10 ίππους επιπλέον ο κινητήρας
Γνώριμη αίσθηση στο δρόμο
Στο εσωτερικό