" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/2/2007
TEST
Kia Cee’d 1,4
Ο σπόρος* της αλλαγής! ( *Ceed = Σπόρος
Διαβάστηκε από 44680 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/2/2007
Το Cee'd είναι ένα ολοκληρωμένο σύγχρονο μικρομεσαίο αυτοκίνητο, με ένα από τα κορυφαία value for money της κατηγορίας.
Η πρώτη αμιγώς ευρωπαϊκή προσπάθεια των Κορεατών της Kia φαίνεται ότι επιτέλους θα τους επιτρέψει να μπουν για τα καλά στο παιχνίδι του ανταγωνισμού των μικρομεσαίων. Το νέο Cee'd είναι ένα πλήρες αυτοκινητικό προϊόν, με ευρωπαϊκό "αέρα" και δυνατότητες που του επιτρέπουν να κοιτάξει στα μάτια τα κορυφαία ευρωπαϊκά-ιαπωνικά μοντέλα.
Η σχεδίαση του πίσω τμήματος του Kia Cee'd ακολουθεί την καμπυλόγραμμη φιλοσοφία του εμπρόσθιου τμήματος. Χωρίς να αποφεύγει τις αισθητικές συγκρίσεις με υπάρχοντα μοντέλα, καταφέρνει να γίνεται άμεσα αποδεκτή.
Η ευρωπαϊκή επίθεση της Kia ξεκινά με το νέο Cee'd, ένα μοντέλο που τοποθετείται στην πλέον δημοφιλή ευρωπαϊκή κατηγορία αυτοκινήτων (μικρομεσαία) και το οποίο, όπως άλλωστε φανερώνει και το όνομά του (CEED = Constructed in Europe, European Design), έχει εξελιχθεί και κατασκευαστεί με βάση τις ανάγκες των Ευρωπαίων καταναλωτών. Τι σημαίνει στην πράξη αυτό; Ότι, όπως θα δείτε και εσείς στις επόμενες σελίδες της δοκιμής, το νέο μικρομεσαίο της Kia διαθέτει ένα σαφώς πιο ολοκληρωμένο χαρακτήρα από τις προηγούμενες προσπάθειες της κορεάτικης αυτοκινητοβιομηχανίας στην κατηγορία, ενώ παράλληλα δεν αποτάσσει τη γνωστή προσιτή τιμολογιακή πολιτική της φίρμας.
Ε όχι και Ceed-ηρητικό!
Η εξωτερική εμφάνιση του νέου Kia Cee'd είναι ένα κομμάτι, το οποίο χρήζει αρκετής συζήτησης. Κατ' αρχάς είναι δεδομένο, ότι το κορεάτικο μικρομεσαίο δε διαθέτει ένα ρηξικέλευθο ή καινοτόμο σχήμα, που μπορεί να χαρακτηριστεί "μεταμοντέρνο". Από την άλλη όμως, είναι επίσης δεδομένο, ότι οι καθαρές γραμμές και οι απαλές καμπύλες του αμαξώματός του δημιουργούν ένα συμπαθητικό και οικείο αισθητικό αποτέλεσμα, από όποια πλευρά και εάν το κοιτάξει κάποιος. Είτε από το εμπρόσθιο τμήμα του με τα μεγάλα αμυγδαλωτά φωτιστικά και τα νεύρα του καπό, είτε από το πίσω τμήμα του, με τις παχιές κολώνες της οροφής και τα καμπυλόγραμμα ευμεγέθη φωτιστικά, το Cee'd αποπνέει μια αίσθηση στιβαρότητας και "ήρεμης" αισθητικής συνοχής.
Ceed-αγή επιτυχίας
Τα 13.300 ευρώ που κοστίζει η βασική έκδοση του νέου Kia Cee'd, είναι μια πολύ καλή και συμφέρουσα τιμή, ειδικά εφ' όσον συνυπολογίσουμε το πλήρες επίπεδο εξοπλισμού του αυτοκινήτου, αλλά και τον αναβαθμισμένο χαρακτήρα του. Πιο συγκεκριμένα, η βασική έκδοση LX Heart περιλαμβάνει 6 αερόσακους, air condition, ABS, ράδιο-cd με Mp3 και χειριστήρια στο τιμόνι, ηλεκτρικά παράθυρα εμπρός, ηλεκτρικούς θερμαινόμενους καθρέφτες, κεντρικό κλείδωμα, συναγερμό και Trip Computer. Αυτό, πάντως, που είναι επίσης σημαντικό, είναι η 7ετής εργοστασιακή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη του αυτοκινήτου.
Μας άρεσε
Η ποιοτική αναβάθμιση στο εσωτερικό, η σχέση τιμής-αξίας, η ποιότητα κύλισης, οι χώροι ειδικά για τους πίσω επιβάτες, η ισχύς του κινητήρα, οι μικρές έξυπνες λεπτομέρειες, όπως οι "αθόρυβοι" καθαριστήρες, ο γάντζος συγκράτησης του δαπέδου του χώρου αποσκευών και η θύρα USB
Δεν μας άρεσε
Η αίσθηση του επιλογέα ταχυτήτων κατά το "κούμπωμα" των σχέσεων, η κατανάλωση, η συγκρατημένη εξωτερική αισθητική
Παθητική ασφάλεια
Το Kia Cee'd προσφέρεται με 6 αερόσακους από τη βασική του έκδοση, ενώ το πιο συμπαγές και ενισχυμένο αμάξωμα (με ζώνες ελεγχόμενης παραμόρφωσης) μας προϊδεάζει για πολύ καλή επίδοση στις δοκιμές πρόσκρουσης του Euro NCAP. Σύμφωνα μάλιστα με τους ανθρώπους της Kia, αναμένεται 5άστερη επίδοση στη μελλοντική δοκιμή του αυτοκινήτου από τον Euro NCAP.
Τα εμπρός φωτιστικά διαθέτουν μεγάλο σχήμα και ξεχωρίζουν αμέσως στο εμπρόσθιο τμήμα του νέου Cee'd.

Η μικρή σε μέγεθος διακριτική μάσκα συμβαδίζει με τις απαλές και ήρεμες γραμμές του αμαξώματος του Cee'd.

Όμορφες, οι προαιρετικές 5άκτινες ζάντες προσθέτουν πόντους στο δυναμισμό του Cee'd.

Στα πρότυπα των εμπρόσθιων φωτιστικών και τα πίσω φωτιστικά διαθέτουν μεγάλο μέγεθος.

 
 Kia Cee’d 1,4
Κινητήρας
Εσωτερικό
Χώροι
Οδική συμπεριφορά
Συμπέρασμα


Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Η κίνηση στους δρόμους

Και premium και SUV και 1.300 κυβικά γίνεται;

To νέο Peugeot 208 GTi;

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Θα αγόραζες «διπλοκάμπινο» αντί SUV;

Τα 5 φθηνότερα μικρά SUV

Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

Opel Corsa-e VS MINI Cooper SE

Nέο Toyota C-HR GR Sport

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »