• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  20/2/2007
Test mtx
Suzuki SX4 1,6 ESP
Ακόμη πιο ασφαλές!
Διαβάστηκε από 12543 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:20/2/2007
Suzuki SX4 : Για την άσφαλτο και το χώμα
Το Suzuki SX4 στην έκδοση με το ESP βελτιώνει το πακέτο της ενεργητικής ασφάλειας του αυτοκινήτου, αφού σε συνδυασμό με την τετρακίνηση, το SX4 προσφέρει ασφαλείς μετακινήσεις.
Η έκδοση του Suzuki SX4 με το ESP (Σύστημα Ελέγχου Πρόσφυσης) βελτιώνει τα επίπεδα της ενεργητικής ασφάλειας του ιαπωνικού SUV, αφού το σύστημα, επενεργώντας στους τροχούς του οχήματος, διατηρεί την πρόσφυση του αυτοκινήτου σε πιο οριακές καταστάσεις. Βέβαια, η "δουλειά" του ESP χρειάζεται κυρίως, όταν έχει επιλεγεί από τον οδηγό η προσθιοκίνητη λειτουργία, αφού στην περίπτωση της αυτόματης τετρακίνησης το SX4 δεν εμφανίζει ανησυχητικά φαινόμενα υποστροφής. Φυσικά, το SX4 με το ESP διαθέτει και διακόπτη, ο οποίος απενεργοποιεί εντελώς το σύστημα για εκτός δρόμου καταστάσεις και ξεκίνημα σε μαλακό ή σαθρό έδαφος (λάσπη, βρεγμένο χορτάρι, χιόνι κ.λ.π.), όπου χρειάζεται η ολίσθηση των τροχών για να "ξεκολλήσει" το αυτοκίνητο.
Για την άσφαλτο και το χώμα
Ο διττός χαρακτήρας του Suzuki SX4 είναι και το μεγάλο του πλεονέκτημα, αφού η ύπαρξη αυτόματης τετρακίνησης, το σχετικά μικρό βάρος του αυτοκινήτου και η λίγο πιο αυξημένη απόσταση του αμαξώματός του από το έδαφος επιτρέπουν στον οδηγό του SX4 την κίνηση σε εκτός δρόμου -κατά βάσει πατημένου χώματος- διαδρομές. Οι δυνατότητες του πάντως εκτός δρόμου δεν φτάνουν εκείνες άλλων πιο καθαρόαιμων 4x4. Σημαντικό στοιχείο του SX4 αποτελούν και οι πολύ καλοί χώροι του εσωτερικού του για 4 επιβαίνοντες μαζί με τις αποσκευές τους.
Kινητήρας
Ο 1.600άρης κινητήρας του Suzuki SX4 ενσωματώνει καλά συνολικά στοιχεία, υστερώντας λίγο σε δύναμη στις χαμηλότερες στροφές λειτουργίας. Παρ' όλα αυτά, το ιαπωνικό μηχανικό σύνολο δε δυσκολεύεται να κινήσει το ιαπωνικό αυτοκίνητο, ενώ δεν επιβαρύνει σε μεγάλο βαθμό και την κατανάλωση. Το τελευταίο οφείλεται πάντως και στο μακρύ μηχανικό κιβώτιο του αυτοκινήτου (ειδικά η 4η και η 5η σχέση), το οποίο ευθύνεται όμως για την επίτευξη μέτριων ρεπρίζ.
Το εσωτερικό του Suzuki SX4 διαθέτει σύγχρονη αισθητική με αρκετά σπορτίφ στοιχεία (κόκκινο φωτισμό οργάνων, τριάκτινο τιμόνι κ.λ.π.). Ποιοτικά, τα υλικά είναι σκληρά στην αφή, ικανοποιούν όμως σε επίπεδο συναρμογής.

Ο διακόπτης "ESP off" στο τούνελ της κονσόλας απενεργοποιεί με το συνεχές πάτημά του τη λειτουργία του συστήματος, για τη διαφυγή από "μαλακά" εδάφη.