" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  17/4/2007
TEST
Νέα ΒΜW Σειρά 3 Cabrio
Μια νέα αρχή
Διαβάστηκε από 10461 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:17/4/2007
Η οδήγηση με δυναμικό στιλ βρίσκεται στο DNA και αυτής της BMW.
Το συγκεκριμένο, τέταρτο κατά σειρά, κεφάλαιο στην ιστορία των ανοικτών εκδόσεων της BMW Σειράς 3 είναι διαφορετικό. Συνεχίζει την παράδοση των πολύ επιθυμητών κάμπριο BMW μεσαίου μεγέθους και ταυτόχρονα αρχίζει μία νέα: αυτή της σκληρής αναδιπλούμενης οροφής.
Υπομονετικά η BMW παρακολούθησε όλα αυτά τα χρόνια την άνθηση της χρήσης των σκληρών αναδιπλούμενων οροφών στη μικρή, στη μικρομεσαία, στη ρόουντστερ και -εσχάτως- στην κατηγορία των μεσαίων και πολυτελών οχημάτων. Είναι σαφές ότι η απουσία της από αυτό το… κίνημα οφειλόταν απλώς και μόνο στην προετοιμασία της δικής της "απάντησης", προκειμένου η τελευταία να είναι… αποστομωτική.
Γιατί και έτσι μας αρέσει
Από πλευράς τοποθέτησης στην αγορά, η BMW δε στέκεται και πάρα πολύ στο ότι η νέα ανοικτή 3άρα είναι κουπέ-κάμπριο. Για την ακρίβεια δε στέκεται καθόλου εκεί. Το νέο μοντέλο είναι κάμπριο με σκληρή αναδιπλούμενη οροφή. Δεν είναι κουπέ, ούτε έχει κανένα λόγο να κυνηγήσει τη δόξα ενός κουπέ, από τη στιγμή που οι ίδιοι οι Βαυαροί είχαν φροντίσει να λανσάρουν την αμιγώς δίθυρη εκδοχή της 3άρας, αποφεύγοντας πιθανές παρεξηγήσεις. Σχεδιαστικά, το αυτοκίνητο διατηρεί στο έπακρο το πολύ επιθετικό και επιβλητικό ύφος της Coupe έκδοσης (να θυμίσουμε ότι και οι δύο διαφέρουν σημαντικά σε σχέση με τη σεντάν), ενώ ο πολύ τονισμένος τρίτος όγκος είναι μια αισθητή διαφορά κυρίως για τους πολύ εκπαιδευμένους εξωτερικούς παρατηρητές. Το ενδιαφέρον είναι ότι αυτή η ανοικτή Σειρά 3 έχει αρκετά μεγάλες γυάλινες επιφάνειες στο πλάι, ενώ τα πίσω παράθυρα διαθέτουν και το γνωστό "Χόφμαϊστερ κικ", το γύρισμα της πίσω γωνίας τους δηλαδή προς το εμπρός μέρος, όπως έχουμε συνηθίσει. Την εικόνα συμπληρώνει ένα ζεύγος από λιγότερο επιθετικά αλλά πολύ κομψά πίσω φωτιστικά σώματα. Με ανοικτή την οροφή το αυτοκίνητο εντυπωσιάζει, καθώς αναδεικνύονται πλήρως οι λείες γραμμές της και το επίπεδο της επιφάνειας από τον εμπρός καθρέφτη έως το πίσω μέρος.
Μας άρεσε
Η σβέλτη λειτουργία και η αψεγάδιαστη ποιότητά της, η εντυπωσιακή ακαμψία και στιβαρότητα του πλαισίου, η ροή του αέρα με την οροφή ανοικτή.
Δεν μας άρεσε
Το πολύ αυξημένο βάρος του αμαξώματος, παρά το εξαιρετικό (για μία ακόμη φορά) ζύγισμά του στους δύο άξονες, ο περιορισμένος χώρος για αποσκευές.
Kινητήρας : Με βαρύ καθήκον
Ο κινητήρας της 325i Convertible είναι καινούργιος και έχει χωρητικότητα 3,0 λίτρων. Το νέο στοιχείο είναι η υιοθέτηση άμεσου ψεκασμού δεύτερης γενιάς. Πρόκειται για εξακύλινδρο σε σειρά μοτέρ, το οποίο είδαμε πρόσφατα να τοποθετείται και στην ανανεωμένη Σειρά 5. Με ονομαστική ισχύ στους 218 ίππους (όσο και στις 325i με μοτέρ 2,5 λίτρων), ο κινητήρας κινεί με πολύ γρήγορους ρυθμούς το αμάξωμα της ανοικτής 3άρας και μη βιαστείτε να το θεωρήσετε αυτό ως κάτι φυσιολογικό, διότι το αυτοκίνητο έχει να επιδείξει ένα πολύ αυξημένο βάρος σε σχέση με την αμιγώς Coupe αδελφή της. Οι πλείστες όσες ενισχύσεις του πλαισίου αλλά και ο ηλεκτροϋδραλικός μηχανισμός αναδίπλωσης της οροφής προσθέτουν 283 στην Convertible, σύμφωνα με τις δικές μας μετρήσεις και πάντα σε σύγκριση ίδιων εκδόσεων (η ίδια η BMW ανακοινώνει μια αύξηση περί τα 200 κιλά). Ο κινητήρας γενικά άφησε πολύ καλές εντυπώσεις, κυρίως από το μεσαίο φάσμα στροφών και πάνω, ενώ είναι σίγουρα πολιτισμένος και αρκετά ήσυχος. Η έκδοση της δοκιμής διέθετε ακόμη το αναβαθμισμένο αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων (στάνταρ είναι ένα εξάρι manual), το οποίο άρεσε περισσότερο στη λειτουργία Sport και λιγότερο στην Comfort, με τη δεύτερη να ενδείκνυται για οικονομική οδήγηση και την πρώτη για πιο "ζωντανές" αλλαγές σχέσεων.
Πλήρης γκάμα
Από την αρχή της πορείας της η Σειρά 3 Cοnvertible διαθέτει μια ολοκληρωμένη γκάμα με εκδόσεις 320i, 325i, 330i και 335i, καθώς και έκδοση diesel 330d, με τις τιμές να ξεκινούν από 49.400 ευρώ. Η 325i, την οποία και δοκιμάζουμε, τιμάται από 59.700 ευρώ.

Ασφάλεια
Στοχεύοντας στο υψηλότερο επίπεδο ασφάλειας, η BMW προχώρησε σε ενισχύσεις στο πλαίσιο της ανοικτής 3άρας και ειδικά σε σημεία όπως ολόκληρο το δάπεδο, το πλαίσιο του παρμπρίζ, οι εμπρός κολώνες, οι πόρτες, η δομή των καθισμάτων κ.λ.π. Στον εξοπλισμό ανήκουν τέσσερις αερόσακοι, από τους οποίους οι πλευρικοί είναι κεφαλής θώρακος και εκτείνονται από τη βάση της πλάτης έως και το ύψος των προσκέφαλων. Επίσης, πίσω από τα πίσω προσκέφαλα υπάρχουν εκτινασσόμενα ρολ-μπαρ, τα οποία ενεργοποιούνται με βάση εντολές που δίνουν ειδικοί αισθητήρες ανατροπής, οι οποίοι βρίσκονται σε συνεχή λειτουργία.

 
 Νέα ΒΜW Σειρά 3 Cabrio
Η οροφή
Εσωτερικό
Χώροι
Στο δρόμο


Η μάχη της βασικής: Polo vs i20

Δοκιμή: DS 7 Crossback

Αποκλειστικό: Η νέα Skoda Octavia

Ξέρεις τι είναι η ισχύς;

Η κίνηση στους δρόμους

Γιατί βάζουν τα αυτοκίνητα σε.. δίαιτα;

Ίδιο μοτέρ, περισσότερα άλογα, άλλη τιμή

Πρώτες βοήθειες σε μοτοσυκλετιστή

Η πιο ερωτεύσιμη πόλη της Ελλάδας

Αποκλειστικό: Το νέο Audi TT

Citroen C3 VS Ford Fiesta VS Nissan Micra

Δοκιμή: Το κορυφαίο Peugeot 508

Video: Νέο Volvo XC40 Recharge

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

FORDAdvertisement: Ford: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά.

PEUGEOT: Θέλεις SUV Peugeot από 14.700 ευρώ;

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

περισσότερα »