Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/1/2008
Πρώτη επαφή
ΟυσιαSTIκά αυθεντικό
Κινητήρας - Επιδόσεις
Διαβάστηκε από 5613 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/1/2008
O boxer και οι 300
Με αρκετές βελτιώσεις στα σημεία, ο γνωστός boxer των 2,5 λίτρων αποδίδει πλέον 300 ίππους και παρουσιάζει πιο γραμμική λειτουργία. Οι επιδόσεις, για άλλη μια φορά, είναι καταιγιSTiκές.
Ο τετρακύλινδρος boxer των 2,5 λίτρων της προηγούμενης γενιάς βρίσκεται και κάτω από το φουσκωμένο καπό του νέου STi, με απόδοση 300 ίππων (από 280 του προηγούμενου). O υπερτροφοδοτούμενος αυτός κινητήρας ενσωματώνει σύστημα μεταβλητού χρονισμού των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής (Dual AVCS), ενισχύοντας το τράβηγμα στις μεσαίες και υψηλές στροφές. Ο υπερτροφοδότης της IHI φέρει νέο σχήμα για βελτίωση της λήψης αέρα, ενώ η μέγιστη πίεση υπερπλήρωσής του φτάνει στο 1,1 bar. Το σύστημα εξαγωγής είναι και εκείνο νέο με οριζόντια διάταξη, μειώνοντας το back pressure και διατηρώντας σε χαμηλά επίπεδα το θόρυβο του boxer κινητήρα. Σε σχέση με το προηγούμενο STi, διακρίνεται πλέον το μεγαλύτερο intercooler, ενώ ο κινητήρας έχει μετακινηθεί ελαφρώς πιο κάτω, μειώνοντας έτσι το κέντρο βάρους, ενώ ακολουθεί τον κανόνα της συμμετρικής τετρακίνησης των Impreza. Το κιβώτιο είναι το γνωστό 6τάχυτο από το προηγούμενο, με τη σφιχτή κλιμάκωση και το θετικό κούμπωμα που χρησιμοποιεί και short shift για μειωμένη διαδρομή του επιλογέα, ενώ έχει βελτιωθεί, ώστε να μειωθούν οι τριβές, προσαρμόζοντας συγχρονιζέ τριών κώνων στην πρώτη ταχύτητα. Οι επιδόσεις, όπως είναι λογικό, είναι αντάξιες του ονόματός του, παρουσιάζοντας πλέον και γραμμικότερη λειτουργία και μεγαλύτερα αποθέματα ισχύος και ροπής από το παρελθόν.

 
 Νέο Subaru Impreza WRX STi και Subaru Tribeca M.Y.2008
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας - Επιδόσεις
Oδική συμπεριφορά
Multi Mode DCCD και SI-Drive & Multi Mode VDC
Ανανεωμένο Subaru Tribeca