Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/1/2008
Πρώτη επαφή
ΟυσιαSTIκά αυθεντικό
Multi Mode DCCD και SI-Drive & Multi Mode VDC
Διαβάστηκε από 5613 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/1/2008
Multi Mode DCCD και SI-Drive
Εκτός από τη συμμετρική τετρακίνηση, το νέο Impreza WRX SΤi ενσωματώνει το γνωστό και από την προηγούμενη γενιά του ρυθμιζόμενο κεντρικό διαφορικό (DCCD), το οποίο διευρύνει της δυνατότητές του με τις επιπλέον 2 επιλογές που διαθέτει. Αυτές αφορούν στο μπλοκέ κεντρικό διαφορικό, το οποίο μπορεί να αυξήσει τη δύναμη κλειδώματός του, που χρειάζεται σε ολισθηρό οδόστρωμα (AUTO+), ή να την μειώσει (AUTO), προσφέροντας καλύτερη ευκινησία και απόκριση του συστήματος τετρακίνησης σε φιδίσια διαδρομή με καλό οδόστρωμα. Όπως και στο παρελθόν, στη θέση AUTO το ποσοστό εμπλοκής καθορίζεται αυτόματα, ενώ στη θέση Manual ο οδηγός μπορεί να μεταφέρει κλιμακωτά περισσότερη ροπή στον πίσω άξονα μέσα από 5 θέσεις, φτάνοντας στην τελευταία το… "παιχνιδιάρικο" ποσοστό 49:51 για τον εμπρός και πίσω άξονα, αντίστοιχα. Το SI - Drive είναι ένα νέο σύστημα, το οποίο ελέγχει την απόδοση του κινητήρα σε τρεις θέσεις μέσω περιστροφικού χειριστηρίου. Στη θέση Ι ο κινητήρας λειτουργεί με μειωμένη απόδοση για χαμηλότερη κατανάλωση, στη θέση S ο κινητήρας αποκτά περισσότερη δύναμη, για να φτάσει στην θέση S# ν' αποδίδει τα μέγιστα.

Multi Mode VDC
Το πρωτοεμφανιζόμενο σε SΤi σύστημα ελέγχου της ευστάθειας (VDC) μπορεί να απενεργοποιηθεί μερικώς, πατώντας το σχετικό μπουτόν παρατεταμένα (ρύθμιση Traction) ή να απενεργοποιηθεί πλήρως, πατώντας το μπουτόν στιγμιαία. Στη Normal θέση εμπλέκεται αυτόματα -όποτε χρειαστεί.

 
 Νέο Subaru Impreza WRX STi και Subaru Tribeca M.Y.2008
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας - Επιδόσεις
Oδική συμπεριφορά
Multi Mode DCCD και SI-Drive & Multi Mode VDC
Ανανεωμένο Subaru Tribeca