Πρώτη επαφή

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  22/1/2008
Πρώτη επαφή
ΟυσιαSTIκά αυθεντικό
Oδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 5613 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:22/1/2008
Όταν η οδήγηση γίνεται επιSTiμη
Το Impreza STi έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο κατά 100 χλστ. και έχει και φαρδύτερα μετατρόχια εμπρός και πίσω, κατά 40 και 45 χλστ. αντίστοιχα από τις υπόλοιπες εκδόσεις Impreza. Με λίγα λόγια, οι τροχοί έχουν έρθει πιο κοντά στους προβόλους και πιο έξω, αυξάνοντας σημαντικά τη σταθερότητα του αμαξώματος, σε συνδυασμό με τη συμμετρική τοποθέτηση των επιμέρους στοιχείων του. Αυτό, στην πράξη, σημαίνει μεγαλύτερα επίπεδα πρόσφυσης, όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε στη βρεγμένη πίστα των Σερρών. Χτισμένο πάνω στο νέο στιβαρό πλαίσιο DC3 της Subaru, το STi διαθέτει ανασχεδιασμένη δομή αναρτήσεων για διατήρηση της δυναμικής του συμπεριφοράς, αλλά σε συνδυασμό και με την πιο μαλακή ρύθμιση της ανάρτησης σε σχέση με το προηγούμενο, κερδίζει και σε άνεση και ποιότητα κύλισης. Έτσι, η νευρικότητα της ανάρτησης μένει στο παρελθόν, καθιστώντας το νέο STi τόσο απολαυστικό σε οριακούς ρυθμούς, όσο και εύκολο στη χρήση του στην καθημερινότητα. Η χρυσή τομή, λοιπόν, βρέθηκε, που συν τοις άλλοις το καθιστά και πιο φιλικό (λιγότερο απόλυτο από το προηγούμενο) σε γρήγορους ρυθμούς, με τις κλίσεις να μην ανησυχούν. Από κει και ύστερα, το εξελιγμένο σύστημα της τετρακίνησης, σε συνδυασμό με το σύστημα ελέγχου της συμπεριφοράς, προσδίδει στο STi και πιο παιχνιδιάρικο χαρακτήρα, χωρίς να "ιδρώνει" ο οδηγός του. Το σύστημα διεύθυνσης είναι καλό σε πληροφόρηση και άμεσο, ενώ τα φρένα -παραδοσιακά για STi- εντυπωσιάζουν με την αποτελεσματικότητά τους στη συχνή χρήση.
Φιλικό και πιο προβλέψιμο είναι το νέο STi, διατηρώντας όμως το γενικότερο αγωνιστικό του υπόβαθρο, που συνεπάγεται απόλαυση στη γρήγορη οδήγηση.

Πλέον, σε νορμάλ ρυθμούς, το STi δε θα κουράσει τους επιβάτες, με την ανάρτηση να προσφέρει σταθερότητα και πολύ καλή απορροφητικότητα, δεδομένου του χαρακτήρα του.

 
 Νέο Subaru Impreza WRX STi και Subaru Tribeca M.Y.2008
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας - Επιδόσεις
Oδική συμπεριφορά
Multi Mode DCCD και SI-Drive & Multi Mode VDC
Ανανεωμένο Subaru Tribeca