Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/4/2008
Θέματα αγοράς mtx
“Προσγειώνονται”... σύντομα
Ιούνιος
Διαβάστηκε από 3224 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/4/2008
Ανανεωμένο Citroen C2
Αλλαγές στο εμπρόσθιο άκρο, με νέο προφυλακτήρα, μεγαλύτερο λογότυπο Citroen και μεταλλικό πλαίσιο στη μάσκα φέρει το ανανεωμένο C2, που θα δούμε τον Ιούνιο.
Ο αυξανόμενος ανταγωνισμός στην κατηγορία των Supermini μοντέλων δεν άφησε αδιάφορη και τη Citroen, η οποία προχώρησε σε αισθητική ανανέωση του C2. Το μίνι γαλλικό μοντέλο διαθέτει πλέον νέο εμπρός προφυλακτήρα με έντονες γρίλιες και στοιχεία διχρωμίας, ελαφρά ανασχεδιασμένη μάσκα και μεγαλύτερα λογότυπα Citroen στο εμπρός και πίσω άκρο. Επιπλέον, οι εκδόσεις με το 1.400άρη βενζινοκινητήρα των 90 ίππων διαθέτουν πλέον τεχνολογία Stop&Start, δηλαδή σύστημα που απενεργοποιεί αυτόματα τον κινητήρα, όταν το όχημα ακινητοποιείται προσωρινά, και τον θέτει εκ νέου σε λειτουργία, μόλις ο οδηγός πάρει το πόδι του από το πεντάλ του φρένου. Χάρη στο σύστημα αυτό, σύμφωνα με τη Citroen, ο κινητήρας αυτός καταναλώνει ακόμη και κατά 15% λιγότερο καύσιμο, όταν κινείται σε αστικό περιβάλλον.
Νέο Honda Accord
Τόσο το σεντάν όσο και το στέισον Accord είναι αρκετά δυναμικό σχεδιαστικά, με πολλές ακμές και έντονη προσωπικότητα.
Θα το δούμε τόσο σε σεντάν, όσο και σε tourer εκδόσεις. To νέο Accord προβάλλει πλεονεκτήματα όπως premium χαρακτηριστικά με αναβαθμισμένα υλικά στο εσωτερικό, σπορτίφ στιλ σε εμφάνιση και οδήγηση, αλλά και υψηλή τεχνολογία σε όλους τους τομείς. Η νέα γενιά του μεσαίου μοντέλου είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις από τον προκάτοχό της, με "αχμηρά" στοιχεία στην αισθητική της. Στον τομέα των μηχανικών συνόλων, το μεσαίο Honda θα σταδιοδρομήσει εμπορικά με δύο κινητήρες βενζίνης. Το πρώτο, τεχνολογίας I-VTEC, έχει χωρητικότητα 2,0 λίτρων και αποδίδει 156 ίππους. Το δεύτερο είναι 2,4 λίτρων, με 200 άλογα και μέγιστη ροπή 233 Nm στις 4.500 σ.α.λ. Και οι δύο αυτοί κινητήρες, σύμφωνα με τη Honda, είναι ιδιαίτερα εξελιγμένοι τεχνολογικά, με ειδικό προγραμματισμό στη λειτουργία των βαλβίδων και σημαντικά μειωμένες εκπομπές ρύπων.
Νέο Mazda 2 3θυρο
Το 3θυρο αμάξωμα χαρίζει στο νέο Mazda2 ακόμη πιο δυναμικό και νεανικό προφίλ.
H δυναμική εμφάνιση και τα ελκυστικά σχεδιαστικά στοιχεία του νέου Mazda 2 είναι ακόμα περισσότερο αισθητά στην 3θυρη έκδοση του μικρού μοντέλου, που θα δούμε στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο. Μάλιστα, η απουσία των δύο πίσω θυρών ενισχύει περαιτέρω το νεανικό χαρακτήρα του μικρού Mazda, που ξεχωρίζει για την πολύ καλή αίσθηση που προσφέρει στο δρόμο, καθώς και για τα αυξημένα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που το χαρακτηρίζουν. Σε κάθε περίπτωση πάντως, η σχεδίαση είναι και η μοναδική διαφορά που έχει το 3θυρο Mazda2, σε σχέση με το πεντάθυρο. Αυτό σημαίνει ότι κάτω από το καπό του θα υπάρχουν τα δύο μηχανικά σύνολα που γνωρίζουμε ήδη, με χωρητικότητα 1,3 λίτρων (75 και 86 ίππων) και 1,5 λίτρων, με 103 ίππους.
Νέα Mercedes CLC
Δυναμική, premium και με νεανικά στοιχεία, η νέα Mercedes CLC τοποθετείται ουσιαστικά στη μικρομεσαία κατηγορία, δηλαδή κάτω από τη C-Class.
Βασισμένη στην προκάτοχό της (C-Class Sports Coupe), η νέα CLC αποτελεί το μικρότερο κουπέ μοντέλο στην γκάμα της Mercedes. Στον τομέα της σχεδίασης εμφανίζει αρκετές αλλαγές στο εμπρόσθιο μέρος, όπου η μάσκα, σε συνδυσμό με τα επίσης ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα, ενσωματώνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της εταιρείας, με τις τρεις γρίλιες και το μεγάλο σήμα της Mercedes στο κέντρο. Στο πίσω μέρος, το ενδιαφέρον μας εντοπίζεται στη γραμμή τεχνολογίας LED, που σχηματίζει το 3ο φως των φρένων, αλλά και στα επίσης ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Παράλληλα, ενδιαφέρον στοιχείο είναι ότι ο χώρος αποσκευών της CLC έχει όγκο 310 λίτρων και μπορεί να φτάσει, ανάλογα με τη θέση των καθισμάτων, ακόμα και στα 1.100 λίτρα. Όσον αφορά στα οδηγικά της χαρακτηριστικά είναι βελτιωμένη, χάρη στο νέο σύστημα διεύθυνσης "direct-steer", το οποίο προσφέρει καλύτερη αμεσότητα και πληροφόρηση. Το γερμανικό μοντέλο εφοδιάζεται με έξι μηχανικά σύνολα (βενζίνης και diesel), με απόδοση από 122 έως 272 ίππων. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι η νέα CLC 180 αποδίδει πλέον 143 ίππους.
Nέο Mitsubishi Lancer
Το δυνατό σημείο του Evolution είναι, φυσικά, ο δίλιτρος τούρμπο κινητήρας με τους 295 ίππους και τις κορυφαίες επιδόσεις.
Αφήνοντας στο παρελθόν τον "αγωνιάρικό" του χαρακτήρα, το νέο Lancer Evolution (έτσι ονομάζεται η 10η αυτή γενιά) παρουσιάζεται πιο σύγχρονο και πολιτισμένο από τους προκατόχους του. Αισθητικά είναι πολύ δυναμικό έως και "άγριο", δεν μπορεί όμως να χαρακτηριστεί πλέον και εκκεντρικό. Στο εσωτερικό του, το Evolution είναι σύγχρονο και περισσότερο ποιοτικό από τις προηγούμενες γενιές, με πλήθος από σπορ πινελιές και, σύμφωνα με τη Mitsubishi, με αρκετά πλούσιο εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας. Στον τομέα των χώρων δε διαφέρει σε κάτι από τις συμβατικές εκδόσεις του νέου Lancer, που γνωρίζουμε ήδη. Τέλος, το "ζουμί" σε ένα Evolution φυσικά δεν είναι άλλο από τον κινητήρα του. Αυτή τη φορά είναι εντελώς νέος, με χωρητικότητα 2,0 λίτρων και με έναν υπερτροφοδότη να εξασφαλίζει κορυφαία αποθέματα ισχύος (295 ίππων), αλλά και ροπής (366 Νm στις 3.500 σ.α.λ.). Αντίστοιχα πολύ καλές είναι και οι επιδόσεις του, με τα 100 χλμ./ώρα να έρχονται από στάση σε 5,4 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 240 χλμ./ώρα. Η εξελιγμένη μορφή του συστήματος τετρακίνησης S-AWC, αλλά και το άκαμπτο πλαίσιο με το οποίο εφοδιάζεται το μοντέλο της Mitsubishi, εγγυώνται κορυφαία επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας κάτω από όλες τις συνθήκες.
Νέο Peugeot 308 GT
Συμπληρώνεται σταδιακά η γκάμα των μηχανικών συνόλων που συνοδεύουν το νέο 308, με την προσθήκη κάτω από το καπό του νέου μικρομεσαίου μοντέλου του υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα με κωδικό "EP6 DTS", χωρητικότητας 1,6 λίτρων, με ισχύ 175 ονομαστικών ίππων. Προϊόν συνεργασίας και αυτό μεταξύ των Peugeot και BMW, το εν λόγω μοτέρ το έχουμε ξαναδεί να συνοδεύει το Peugeot 207 RC αλλά και το Mini Cooper S. Πρακτικά λοιπόν, η έκδοση GT με τον κινητήρα αυτό αποτελεί και την πιο σπορτίφ του χάτσμπακ γαλλικού μοντέλου, το οποίο, εκτός των άλλων, έχει δεχτεί επεμβάσεις στο πλαίσιο αλλά και στην ανάρτηση, προκειμένου το αμάξωμά του να υποστηρίζει τη δύναμη του κινητήρα. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός, ότι με το μοτέρ αυτό το 308 επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 9,0 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 218 χλμ./ώρα.
Νέο Peugeot 308 SW
Μπορεί η έκδοση GT να είναι η κορυφαία -από πλευράς επιδόσεων- έκδοση του 308, στον τομέα των χώρων, όμως, την κορυφή θα κατακτήσει το 308 SW. Στον τομέα της αισθητικής, η στέισον έκδοση αμαξώματος του μικρομεσαίου μοντέλου ξεχωρίζει από την πεντάθυρη πρώτα απ' όλα στη σχεδίαση του πίσω άκρου του αμαξώματος. Φυσικά, διαφοροποιείται και στον τομέα των εσωτερικών, αλλά και εξωτερικών διαστάσεων, αφού το μεταξόνιο και ο πίσω πρόβολός του έχουν αυξηθεί κατά 100 χλστ. και 124 χλστ., αντίστοιχα. Με τα δεδομένα αυτά, ο χώρος αποσκευών του 308 SW κυμαίνεται από 508 έως και 1.736 λίτρα, ανάλογα με τη θέση των καθισμάτων, παρέχοντας έτσι σημαντικά μεγαλύτερες μεταφορικές δυνατότητες, με καλύτερους χώρους τόσο για επιβάτες όσο και για αποσκευές. Στον τομέα των κινητήρων δεν υπάρχουν διαφορές σε σχέση με τις υπάρχουσες εκδόσεις του Peugeot 308.

 
 Τα μοντέλα που έρχονται στην ελληνική αγορά το Μάιο και Ιούνιο
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Μάιος
Ιούνιος