Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/6/2008
TEST
Ξεπέρασε το φράγμα
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 22399 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/6/2008
Με 95 πραγματικούς ίππους
10 παραπάνω ίππους (95 αντί 85 εργοστασιακούς) απέδωσε στο δυναμόμετρο το μηχανικό σύνολο των 1,4 λτ. του νέου Ibiza, ωστόσο στο δρόμο η ισχύς αυτή δεν γίνεται ιδιαίτερα αισθητή. Κάτι που οφείλεται εν μέρει τόσο στη μέτρια απόκριση που έχει το γκάζι στο πάτημα, όσο και στις σχετικά μακριές σχέσεις μετάδοσης. Σύμφωνα με τις μετρήσεις του περιοδικού στα 0-100 χλμ./ώρα ο χρόνος των 11,7 δλ. είναι πολύ καλός για τα δεδομένα της κατηγορίας, ωστόσο στις ρεπρίζ δεν είναι το ίδιο γρήγορο. Όσον αφορά στην ένταση του θορύβου που φτάνει στο εσωτερικό δεν ενοχλεί σε ταχύτητες γύρω στα 130 χλμ./ώρα (3.600 σ.α.λ. περίπου με 5η ταχύτητα) και μόνο όταν το μοτέρ φτάνει και ξεπερνάει τις 5.000 σ.α.λ. ακούγεται αισθητά, ενώ παράλληλα χάνει την ισχύ του.
Ο κινητήρας των 1,4 λτ. με τους 95 ίππους στο δυναμόμετρο προσφέρει ικανοποιητικές επιδόσεις αλλά του λείπει το «νεύρο».

 
 Νέο Seat Ibiza 1,4 85 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
Κινητήρας
Τεχνολογία - παραγωγή
Θέση οδήγησης – πρακτικότητα
Στο δρόμο
Δάπεδο – αναρτήσεις
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα