" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  10/6/2008
TEST
Ξεπέρασε το φράγμα
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 22399 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:10/6/2008
Ουδέτερη οδική συμπεριφορά και συμπαγής αίσθηση
Οδική συμπεριφορά
Μεταξύ των πιο σημαντικών θετικών στοιχείων του νέου Ibiza αποτελεί ο τρόπος που «συμπεριφέρεται» στο δρόμο, ο οποίος πλησιάζει τον αντίστοιχο ενός μικρομεσαίου μοντέλου. Γεγονός στο οποίο συμβάλλουν τα μέγιστα το νέο πιο στιβαρό πλαίσιο σε συνδυασμό με τα μεγαλύτερα μετατρόχια και το μεταξόνιο. Κατά την κίνηση στους ανοιχτούς δρόμους το αυτοκίνητο παραμένει σταθερό και δεν προκαλεί τάσεις ανασφάλειας σε υψηλές ταχύτητες, ενώ το μόνο που παρατηρείται είναι οι αεροδυναμικοί θόρυβοι που προέρχονται από τις εμπρός κολόνες του αμαξώματος. Εξίσου σταθερό παρουσιάζεται και σε μια διαδρομή με στροφές, χωρίς ωστόσο να μπορεί να χαρακτηριστεί οδηγικά σπορτίφ. Οι κλίσεις του αμαξώματος είναι υπαρκτές σε πιο κλειστές στροφές και με σβέλτους ρυθμούς σε λογικό όμως βαθμό για τα δεδομένα της κατηγορίας. Οι τροχοί παρουσιάζουν αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης και μόνο σε γλιστερούς δρόμους με την ανάλογη πίεση στο πεντάλ του γκαζιού θα ανοίξει λίγο και πάλι ομαλά και προοδευτικά την πορεία του. Αντίστοιχα ουδέτερα συμπεριφέρεται με άτσαλες τιμονιές και άφημα του γκαζιού στην κορυφή της στροφής, αφού το πίσω μέρος του αμαξώματος δύσκολα θα «ξεκολλήσει». Επίσης βελτιωμένο και θετικό ως προς την αίσθηση και την αμεσότητα στις εντολές του οδηγού είναι και το σύστημα διεύθυνσης. Τέλος τα φρένα έχουν καλή αποτελεσματικότητα σε μια απότομη επιβράδυνση, αν και το αντίστοιχο πεντάλ δεν έχει την καλύτερη δυνατή αίσθηση.
¶νεση
Συνολικά το αυτοκίνητο προσφέρει ικανοποιητικά επίπεδα ανέσεων στους επιβάτες διατηρώντάς τους ξεκούραστους ύστερα από πολύωρες διαδρομές. Ξεκινώντας από την ανάρτηση, η ρύθμισή της χωρίς να είναι μαλακή, αλλά ούτε και σφιχτή καταφέρνει να φιλτράρει με αποτελεσματικό τρόπο τις περισσότερες ανωμαλίες των δρόμων χωρίς να ακούγονται χτυπήματα και μόνο μεγάλες λακκούβες θα περάσουν στο εσωτερικό χωρίς όμως «ξερό» τρόπο. Τα εμπρός καθίσματα με τη σειρά τους είναι αναπαυτικά και στηρίζουν καλά το σώμα, ενώ τα πίσω δεν είναι το ίδιο βολικά.
Ευελιξία - ορατότητα
Βελτιωμένο είναι και στους δύο εν λόγω τομείς το νέο Ibiza, κάνοντας έτσι τη ζωή του οδηγού πιο εύκολη στις αστικές κυρίως μετακινήσεις. Τα μεγαλύτερα παράθυρα προσφέρουν καλύτερη ορατότητα και περισσότερη παράλληλα φωτεινότητα στο εσωτερικό, έναντι του κάπως κλειστοφοβικού προγενέστερου μοντέλου. Παράλληλα, οι μεγάλοι εξωτερικοί καθρέφτες έχουν ευρύ οπτικό πεδίο, ενώ σύμφωνα με την Seat o κύκλος στροφής από τοίχο σε τοίχο είναι 10,5 μ. (10,6 μ. στο προηγούμενο Ibiza).
Στην ευθεία το νέο Ibiza παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα και αποπνέει συμπαγή αίσθηση θυμίζοντας μικρομεσαίο αυτοκίνητο.

Τα μεγαλύτερα μετατρόχια και το μεταξόνιο σε συνδυασμό με το νέο πιο στιβαρό πλαίσιο προσφέρουν πιο ουδέτερη συμπεριφορά στις στροφές, ενώ το τιμόνι έχει θετική αίσθηση και αμεσότητα.

 
 Νέο Seat Ibiza 1,4 85 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Xώροι
Κινητήρας
Τεχνολογία - παραγωγή
Θέση οδήγησης – πρακτικότητα
Στο δρόμο
Δάπεδο – αναρτήσεις
Παθητική ασφάλεια
Συμπέρασμα


Νέα έκδοση Sport Line του Honda Civic

Διαρροή της νέας Mercedes GLA

Στα σκαριά δύο ακόμα SUV για την VW

Τι κάνεις όταν τρακάρεις & τι όχι;

Η κίνηση στους δρόμους

Χρειάζονται τελικά τα χημικά πρόσθετα;

Τι ξέρεις για το ABS;

Aνανεωμένα Audi RS 5 Coupe & RS 5 Sportback

Nέο Suzuki Swift Extreme Concept

Πιστή στις παραδόσεις η νέα Mercedes S-Class

Δοκιμή: Νέο Renault Clio

Δύο υβριδικά Audi Q7 με έως 465 PS

Hyundai Tucson Vs Peugeot 3008 Vs VW Tiguan

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

NISSAN: X-Trail με φουλ χώρους & καλή τιμή

RENAULT: All-new Renault CLIO. The best Clio ever! Ανακαλύψτε το...

MITSUBISHI: Οδήγησε τα όλα & αγόρασε από 10.240€

RENAULT: Δωρεάν Χειμερινός Έλεγχος

Δες: Τα ελαστικά της Γιουβέντους !

Σφακιανάκης επιλογές: 1.000€ επιδότηση ανταλλαγής

περισσότερα »