Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/7/2008
TEST
Cτιλ από το μέλλον και Cυναίσθημα...
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 32657 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/7/2008
Με καλές επιδόσεις και αρκετή ροπή
Ο γνωστός μας 1.800άρης TFSI του ομίλου VW με ισχύ 174 δυναμομετρημένων ίππων (160 ανακοινώνει η VW), που βρίσκεται κάτω από το καπό του Passat CC, διαθέτει αρκετά υψηλά αποθέματα ροπής (258 Νm) και αποδεικνύεται στην πράξη αρκετός για να κινήσει το βάρους 1.509 κιλών αμάξωμα του γερμανικού κουπέ. Με τη σύμπραξη 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου, το CC επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα, ενώ και οι ρεπρίζ του εν κινήσει παρουσιάζονται καλές, με την τελική ταχύτητα να φτάνει στα 222 χλμ./ώρα. Η μέση κατανάλωση που ανακοινώνει η Volkswagen για τον εν λόγω κινητήρα είναι 7,6 λίτρα / 100 χλμ. Η λειτουργία του πάντως είναι αρκετά ελαστική, χάρη και στην υπερτροφοδότηση, ενώ και τα επίπεδα θορύβου που παράγει δεν είναι ικανά να ενοχλήσουν τους επιβάτες στην καλά μονωμένη καμπίνα.

 
 Nέο VW Passat CC 1,8 TSI 160ps
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά