Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  1/7/2008
TEST
Cτιλ από το μέλλον και Cυναίσθημα...
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 32657 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:1/7/2008
Άνετο και με πολύ καλή ποιότητα κύλισης
Η επιλογή των ανθρώπων της Volkswagen να τοποθετήσουν στο Passat CC φαρδύτερα μετατρόχια, αλλά και ελαφρώς πιο κοντό μεταξόνιο αποδεικνύεται ιδιαίτερα σωστή. Στο δρόμο το κουπέ μοντέλο είναι αισθητά καλύτερο από το ούτως ή άλλως πολύ καλό Passat σεντάν, εμπνέοντας αμέσως εμπιστοσύνη στον οδηγό. Συνολικά παρουσιάζει πολύ καλή ποιότητα κύλισης, με θορύβους να γίνονται αισθητοί μόνο στις μεγάλες ταχύτητες. Στον αυτοκινητόδρομο το Passat CC κινείται με χαρακτηριστικά σταθερότητα, ενώ σε ανοιχτούς δρόμους με στροφές η στιβαρότητα του πλαισίου εγγυάται πολύ καλή και προβλέψιμη συμπεριφορά, ακόμα και όταν ο οδηγός επιδιώξει να κινηθεί στο όριο. Το τιμόνι έχει αρκετά καλή αίσθηση σε όλες τις ταχύτητες, θα μπορούσε όμως να ανταποκρίνεται λίγο πιο άμεσα στις εντολές του οδηγού. Εν τω μεταξύ, το σύστημα ευστάθειας, που απενεργοποιείται μόνο μερικώς, φροντίζει να διορθώσει τις μικρές τάσεις υποστροφής που παρουσιάζονται στο όριο, αυξάνοντας σημαντικά τα επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας που προσφέρει το κουπέ της Volkswagen. Όπως γίνεται αντιληπτό, σε ανοιχτούς δρόμους το Passat CC "νιώθει" περισσότερο στο στοιχείο του, αφού στα στενά όρια της πόλης μπορεί να μην είναι τόσο ευέλικτο. Σε κάθε περίπτωση, η θέση οδήγησης με τις πολλές ρυθμίσεις επιτρέπει πολύ καλή περιφερειακή ορατότητα, ενώ και τα φρένα ικανοποιούν απόλυτα τόσο με την αίσθηση, όσο και με την αποτελεσματικότητά τους.
Άνεση και κορυφαία ποιότητα κύλισης είναι τα βασικά χαρακτηριστικά του Passat CC στο δρόμο. Το νέο VW παραμένει ασφαλές και προβλέψιμο, ακόμα και όταν πιεστεί μέχρι το όριο.

 
 Nέο VW Passat CC 1,8 TSI 160ps
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά