Θέματα αγοράς Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  19/8/2008
Θέματα αγοράς mtx
Ξεχώρισαν...
Kia Pro_cee'd 1,6
Διαβάστηκε από 14551 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/8/2008
Proκαλεί διλήμματα
Με τη μεγαλύτερη ονομαστική ιπποδύναμη στην κατηγορία των ατμοσφαιρικών 1,6 λίτρων, το Pro_cee'd θέτει ένα μεγάλο δίλημμα: αξίζει τα επιπλέον χρήματα σε σχέση με το επίσης δυνατότερο στην κατηγορία του των 1,4 λίτρων;
Όπως και το πεντάθυρο Cee'd, έτσι και το τρίθυρο Pro_cee'd διατίθεται με δύο ισχυρούς κινητήρες στα 1,4 και 1,6 λίτρα, με απόδοση 109 και 126 ονομαστικών ίππων. Αυτοί οι 17 ίπποι αποτελούν και τη σημαντική διαφορά των δύο που, όπως θα δούμε και παρακάτω, είναι αρκετοί για να τοποθετήσουν το Prο_cee'd ψηλά στον τομέα των επιδόσεων της κατηγορίας των μικρομεσαίων 1,6 λίτρων, ψηλότερα από το πεντάθυρο Cee'd 1,6.Το δυναμικό προφίλ του Pro_cee'd δε διαφέρει από το αντίστοιχο του μικρότερου των 1,4 λίτρων, με το έντονα σφηνοειδές του σχήμα και το μυώδες πίσω μέρος να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Σε σχέση με τα πεντάθυρα Cee'd, τα Pro_cee'd είναι χαμηλότερα κατά 30 χλστ. σε ύψος, ενώ το μήκος του αμαξώματος είναι κατά 15 χλστ. μεγαλύτερο.
Σε σχέση με το Pro_cee'd 1,4
• 17 ίπποι περισσότεροι
• 0,5 δλ. πιο γρήγορο στο 0-100 χλμ./ώρα
• 1,6 δλ. πιο γρήγορο στο 60-100 χλμ./ώρα με 4η
• 2,9 δλ. πιο γρήγορο στο 60-100 χλμ./ώρα με 5η
• Πιο βαρύ κατά 9 κιλά
• 800 ευρώ ακριβότερο στην ίδια έκδοση
Εσωτερικό - Χώροι
Στο εσωτερικό του το Pro_cee'd 1,6 δε διαφέρει σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα του Cee'd και ικανοποιεί με την ποιότητα κατασκευής του και το φινίρισμα. Οι χώροι είναι επαρκείς για δύο επιβάτες μέσου αναστήματος στο πίσω κάθισμα (σε σχέση με το πεντάθυρο και λόγω της κλίσης της οροφής θα χρειαστεί να κάνουν παραχωρήσεις στο χώρο για τα κεφάλια τους άτομα άνω του μέσου ύψους), ενώ ο χώρος αποσκευών έχει όγκο 340 λίτρων και ικανοποιητικό σχήμα.
Οδική συμπεριφορά
Θέλοντας να προσδώσει πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά, ώστε να ανταποκρίνεται και στη σχεδίαση του Pro_cee'd, η Kia επενέβη στη ρύθμιση της ανάρτησης του πεντάθυρου Cee'd και τα κατάφερε. Έτσι εξασφαλίστηκε η άνεση και τα πολύ καλά οδηγικά χαρακτηριστικά του πεντάθυρου, ωστόσο εδώ έχουμε μικρότερες κλίσεις του αμαξώματος σε δρόμο με στροφές και απουσία τάσεων πλεύσης σε μεγάλες ταχύτητες. Το Pro_cee'd 1,6 προβάλλει ουδετερότητα στο όριο και αυξημένα περιθώρια πρόσφυσης, ωστόσο το σύστημα διεύθυνσης υπολείπεται σε αίσθηση και δεν ανταποκρίνεται στις διαθέσεις του οδηγού για γρήγορη κίνηση σε δρόμους με στροφές.
Κινητήρας Επιδόσεις
Ο 1,6 λίτρων κινητήρας του Pro_cee'd αποδίδει 126 ονομαστικούς ίππους και εμφανίζει, όπως είναι λογικό, καλύτερες επιδόσεις από το μικρότερο των 1,4 λίτρων. Σε κάθε περίπτωση, οι επιδόσεις είναι πολύ καλές για τα δεδομένα της κατηγορίας, ενώ παράλληλα σε καλά επίπεδα διατηρείται και η κατανάλωση. Όσον αφορά στη λειτουργία του, ο 1,6 λίτρων είναι πιο ελαστικός στις χαμηλές και μεσαίες στροφές από τον αντίστοιχο των 1,4 λίτρων, ωστόσο και εκείνος παρουσιάζει αυξημένα επίπεδα θορύβου στις υψηλές στροφές. Το κιβώτιο 5 σχέσεων έχει καλή αίσθηση και κρίνεται θετικό στις γρήγορες εναλλαγές, ενώ η κλιμάκωσή του είναι αραιή.

 
 TA ΣΗΜΑΝΤΙΚΟΤΕΡΑ ΜΟΝΤΕΛΑ ΠΟΥ ΔΟΚΙΜΑΣΑΜΕ ΦΕΤΟΣ
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Hyundai i10 1,1
Νέο Opel Agila 1,2
Suzuki Splash 1,2
Νέο Chevrolet Aveo 3d 1,2
Νέο Seat Ibiza 1,4 85 PS
Kia Pro_cee'd 1,6
Νέο Audi A4 1,8 TFSI
Citroen C5
Honda Accord 2,0
Nέο VW Passat CC 1,8 TSI 160ps
Subaru Forester 2,0 Χ
Τoyota Land Cruiser V8 4,5 D-4D
Citroen C-Crosser 2,4
Peugeot 4007 2,4