" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2009
TEST
Make my day…
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 38881 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2009
Φιλικό αλλά και «αγωνιάρικο»
Ιδιαίτερα εύχρηστο τόσο για απλές καθημερινές διαδρομές όσο και για παιχνίδια, το νέο Golf GTI δεν είναι το ίδιο ουδέτερο στο δρόμο σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Με την επιλογή του DSG στο D, το GTI κινείται όπως κάθε μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο, που σέβεται τον εαυτό του. Οι ρυθμοί περιστροφής του κινητήρα κρατιούνται σε χαμηλά επίπεδα, οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται με νορμάλ κλιμάκωση και με τη ρύθμιση της ανάρτησης στο Comfort (Άνεση) η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός είναι σχεδόν ίδια με αυτήν ενός απλού Golf ΤSI. Όμως, με τον επιλογέα ταχυτήτων στο S ή με τη χρήση των σειριακών paddles πίσω από το τιμόνι, οι στροφές του κινητήρα κρατιούνται πολύ ψηλά, η εξάτμιση μουγκρίζει σαγηνευτικά, οι ρυθμοί με τους οποίους κινείται το αυτοκίνητο ανεβαίνουν δραματικά και το Golf μετατρέπεται σε πραγματικό GTI. Οι ταχύτατες αλλαγές σχέσεων που πραγματοποιεί το DSG στις σπορ επιλογές επιτρέπουν στο GTI να κινηθεί δαιονισμένα γρήγορα, τη στιγμή που οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί το ακριβές και αρκετά καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση ηλεκτρομηχανικό τιμόνι, για να παιχνιδίσει με το πίσω άκρο του αμαξώματος, το οποίο, αν και ελαφραίνει κάπως στις απότομες μεταβολές φορτίου, ακολουθεί τελικά πιστά το εμπρός μέρος. Όταν η άσφαλτος είναι αυτή που πρέπει, το GΤΙ εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα πρόσφυσης και ενεργητικής ασφάλειας, ενώ στην επιλογή Sport της ανάρτησης οι κλίσεις του αμαξώματος σχεδόν αφανίζονται. Πρέπει όμως να τονίσουμε, ότι ενώ το DSG βγάζει όλη τη δύναμη του κινητήρα στο δρόμο, στην ως συνήθως γλιστερή ελληνική άσφαλτο το ηλεκτρονικό μπλοκέ συχνά δείχνει αδύναμο να περιορίσει το σπινάρισμα και την υποστροφή, οπότε και για να διορθώσει την πορεία του αυτοκινήτου, ο οδηγός πρέπει να αφήσει το γκάζι, με τη συνεπικουρία πάντα του μερικώς απενεργοποιούμενου ESP.

 
 Νέο VW Golf GTI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό
Στο δρόμο
Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Τιμή - Εξοπλισμός - Βαθμολογία


Νέο concept της Mercedes

Νέος κινητήρας για το Renault Megane

H νέα BMW Σειρά 1;

Ανανεώθηκε το SsangYong Tivoli

Η κίνηση στους δρόμους

Η SEAT μείωσε τα απόβλητά της κατά 34%

Zητωκραυγές και μετά χαμός

`Αδοξο τέλος στην προσπάθεια

Στο mototriti τα commuter της χρονιάς

Civic EG αφήνει τα «εσώψυχά» του στο οδόστρωμα

Πρώην ΟΔΔΥ: Νέα δημοπρασία στις 28 Μαΐου

Νέα έκδοση για τα Scenic και Grand Scenic

SEAT: Service Πλήρες από κάθε άποψη πακέτο

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: No1 δίκτυο μεταχειρισμένων αυτ/των.

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

CITROEN: Ανοιξιάτικες εκπτώσεις έως 31 Μαΐου

NISSAN: Micra με νέο 1.000άρι turbo από 12.690€

MITSUBISHI: 0-100 Όλα τα επιβατικά μοντέλα με 0% επιτόκιο & 100€/μήνα

SEAT: Eπίλεξε το δικό σου Αrona από 15.245€

ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ: 500€ έκπτωση έως 30 Ιουνίου.

περισσότερα »