" />
  • Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  3/6/2009
TEST
Make my day…
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 38881 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:3/6/2009
Φιλικό αλλά και «αγωνιάρικο»
Ιδιαίτερα εύχρηστο τόσο για απλές καθημερινές διαδρομές όσο και για παιχνίδια, το νέο Golf GTI δεν είναι το ίδιο ουδέτερο στο δρόμο σε σχέση με τον προκάτοχό του.
Με την επιλογή του DSG στο D, το GTI κινείται όπως κάθε μοντέλο με αυτόματο κιβώτιο, που σέβεται τον εαυτό του. Οι ρυθμοί περιστροφής του κινητήρα κρατιούνται σε χαμηλά επίπεδα, οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται με νορμάλ κλιμάκωση και με τη ρύθμιση της ανάρτησης στο Comfort (Άνεση) η αίσθηση που αποκομίζει ο οδηγός είναι σχεδόν ίδια με αυτήν ενός απλού Golf ΤSI. Όμως, με τον επιλογέα ταχυτήτων στο S ή με τη χρήση των σειριακών paddles πίσω από το τιμόνι, οι στροφές του κινητήρα κρατιούνται πολύ ψηλά, η εξάτμιση μουγκρίζει σαγηνευτικά, οι ρυθμοί με τους οποίους κινείται το αυτοκίνητο ανεβαίνουν δραματικά και το Golf μετατρέπεται σε πραγματικό GTI. Οι ταχύτατες αλλαγές σχέσεων που πραγματοποιεί το DSG στις σπορ επιλογές επιτρέπουν στο GTI να κινηθεί δαιονισμένα γρήγορα, τη στιγμή που οδηγός μπορεί να εκμεταλλευτεί το ακριβές και αρκετά καλό σε αίσθηση και πληροφόρηση ηλεκτρομηχανικό τιμόνι, για να παιχνιδίσει με το πίσω άκρο του αμαξώματος, το οποίο, αν και ελαφραίνει κάπως στις απότομες μεταβολές φορτίου, ακολουθεί τελικά πιστά το εμπρός μέρος. Όταν η άσφαλτος είναι αυτή που πρέπει, το GΤΙ εξασφαλίζει πολύ καλά επίπεδα πρόσφυσης και ενεργητικής ασφάλειας, ενώ στην επιλογή Sport της ανάρτησης οι κλίσεις του αμαξώματος σχεδόν αφανίζονται. Πρέπει όμως να τονίσουμε, ότι ενώ το DSG βγάζει όλη τη δύναμη του κινητήρα στο δρόμο, στην ως συνήθως γλιστερή ελληνική άσφαλτο το ηλεκτρονικό μπλοκέ συχνά δείχνει αδύναμο να περιορίσει το σπινάρισμα και την υποστροφή, οπότε και για να διορθώσει την πορεία του αυτοκινήτου, ο οδηγός πρέπει να αφήσει το γκάζι, με τη συνεπικουρία πάντα του μερικώς απενεργοποιούμενου ESP.

 
 Νέο VW Golf GTI
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Eσωτερικό
Στο δρόμο
Τεχνικά Χαρακτηριστικά - Τιμή - Εξοπλισμός - Βαθμολογία


Citroen C3 Aircross vs Peugeot 2008 vs Renault Captur

Δοκιμή: Νέο Mazda 2

Αποκλειστικό: Νέο Audi eQ3

Λύσεις στο αμάξι με 5 καθημερινά αντικείμενα

Η κίνηση στους δρόμους

Οδηγοί και μοτοσικλετιστές

Πέθανε η «κούρσα» ή πέθανε μόνο η φθηνή «κούρσα»;

Είναι το πρώτο ΤΤ έτοιμο να γίνει κλασσικό;

Hyundai i10 vs Kia Picanto vs Toyota Aygo

Δοκιμή: Υβριδικό Honda CR-V

Νέο DS 7 και σε Coupe;

Τι T-Cross, τι T-Roc: Που διαφέρουν;

Citroen C5 Aircross VS Audi Q3 VS VW Tiguan

ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

Αγορά / Auto Bild: Δείτε εδώ ποια μοντέλα αποτελούν έξυπνες αγορές!!

Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

HONDA: Civic σεντάν με 182 PS από 22.325€

SEAT: Tarraco το νέο μεγάλο SUV της Seat

FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

NISSAN: Έως 1.500 ευρώ έκπτωση στο Qashqai

RENAULT: Ανακάλυψε δροσιστικές, καλοκαιρινές προσφορές!

CITROEN: Reverse Sales και στα SUV

PEUGEOT: Mοναδικές τιμές Peugeot για όλα τα μοντέλα μέχρι τις 31 Αυγούστου

περισσότερα »