Τα τέλη κυκλοφορίας για τις δημοφιλέστερες εκδόσεις κινητήρων των Top 100 μοντέλων σε πωλήσεις |
Διαβάστηκε από 4409 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης:5/10/2010
|
|
|
Στον πίνακα που ακολουθεί σας παρουσιάζουμε το κόστος των τελών κυκλοφορίας των top 100 μοντέλων σε πωλήσεις (Ιανουαρίου-Αυγούστου), στις δημοφιλέστερες εκδόσεις κινητήρων τους, ταξινομημένα από αυτά με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 σε αυτά με τις υψηλότερες. Στην 4η και 5η στήλη αναγράφονται τα τέλη κυκλοφορίας που θα καταβάλλονται για ταξινομήσεις έως 31/10/2010, σε σύγκριση με εκείνα που θα ισχύσουν από 1/11/2010. Με την ένδειξη BUY NOW
σημειώνονται τα μοντέλα των οποίων η αγορά συμφέρει έως το τέλος του μήνα από άποψη κόστους τελών κυκλοφορίας.
|
|
Πράσινο χρώμα: Μοντέλα με εκπομπές CO2 έως 140 γρ./χλμ.
Κίτρινο χρώμα: Μοντέλα με εκπομπές CO2 από 141 έως 180 γρ./χλμ.
Κόκκινο χρώμα: Μοντέλα με εκπομπές CO2 από 181 γρ./χλμ. και άνω
|
|
Τέλη Κυκλοφορίας |
Μοντέλο |
Κυλιν
δρισμός
(κ.εκ.) |
Εκπομπές
CO2 (γρ./χλμ.) |
Τέλη κυκλο
φορίας για
ταξινο
μήσεις έως 31/10/2010 (ευρώ) |
Τέλη κυκλο
φορίας
για ταξινο
μήσεις
από 1/11/2010
(ευρώ) |
|
Toyota Auris 1,8 HSD Hybrid |
1.798 |
89 |
0 |
0 |
|
Toyota iQ 1,0 |
998 |
99 |
110 |
0 |
|
Toyota Prius 1,8 |
1.798 |
89 |
0 |
0 |
|
Honda Insight 1,3 |
1.339 |
101 |
0 |
80,8 |
BUY NOW |
Smart Fortwo 1,0 61 &71 ps mhd |
999 |
103 |
110 |
82,4 |
|
Suzuki Alto 1,0 |
996 |
103 |
110 |
82,4 |
|
Nissan Pixo 1,0 |
996 |
103 |
110 |
82,4 |
|
Toyota Aygo 1,0 |
998 |
106 |
110 |
84,8 |
|
Citroen C1 1,0 |
998 |
106 |
110 |
84,8 |
|
Peugeot 107 1,0 |
998 |
106 |
110 |
84,8 |
|
Fiat 500 1,2 Pur O2 |
1.242 |
113 |
120 |
90,4 |
|
Toyota iQ 1,33 |
1.329 |
113 |
120 |
90,4 |
|
Suzuki Swift 1,2 (νέο) |
1.242 |
116 |
120 |
92,8 |
|
Kia Picanto 1,0 |
999 |
117 |
110 |
93,6 |
|
Fiat 500 1,2 Dualogic (αυτόματο) |
1.242 |
118 |
120 |
94,4 |
|
Daihatsu Sirion 1,0 |
998 |
118 |
110 |
94,4 |
|
Toyota Yaris 1,0 |
998 |
118 |
110 |
94,4 |
|
Toyota Yaris 1,33 MMT |
1.329 |
119 |
120 |
95,2 |
|
Fiat Panda 1,1 |
1.108 |
119 |
110 |
95,2 |
|
Hyundai i10 1,1 |
1.086 |
119 |
120 |
95,2 |
|
Hyundai i10 1,2 |
1.248 |
119 |
120 |
95,2 |
|
Chevrolet Spark 1,0 |
995 |
119 |
110 |
95,2 |
|
Chevrolet Spark 1,2 |
1.206 |
119 |
120 |
95,2 |
|
Ford Ka 1,2 |
1.242 |
119 |
120 |
95,2 |
|
Mitsubishi Colt 1,3 5d AS&G (Start-Stop) |
1.332 |
119 |
120 |
95,2 |
|
Toyota Yaris 1,33 |
1.329 |
120 |
120 |
96 |
|
Honda Jazz 1,2 |
1.198 |
120 |
120 |
96 |
|
Honda Jazz 1,4 AMT |
1.339 |
120 |
120 |
96 |
|
Kia Picanto 1,1 |
1.086 |
122 |
120 |
122 |
BUY NOW |
Honda Jazz 1,4 |
1.339 |
123 |
120 |
123 |
BUY NOW |
Opel Corsa 1,2 |
1.229 |
124 |
120 |
124 |
BUY NOW |
VW Polo 1,2 TSI |
1.197 |
124 |
120 |
124 |
BUY NOW |
Hyundai i20 1,2 |
1.248 |
124 |
120 |
124 |
BUY NOW |
Skoda Fabia 1,2TSI |
1.197 |
124 |
120 |
124 |
BUY NOW |
Audi A3 1,2TSI |
1.197 |
127 |
120 |
127 |
BUY NOW |
Mini One 1,6 98ps |
1.598 |
127 |
240 |
127 |
|
Mini Cooper 1,6 122ps |
1.598 |
127 |
240 |
127 |
|
VW Polo 1,2 |
1.198 |
128 |
120 |
128 |
BUY NOW |
Skoda Fabia 1,2 |
1.198 |
128 |
120 |
128 |
BUY NOW |
Opel Corsa 1,4 |
1.398 |
129 |
220 |
129 |
|
Opel Astra 1,4 |
1.398 |
129 |
220 |
129 |
|
Fiat Punto Evo 1,4 135ps |
1.368 |
129 |
220 |
129 |
|
Mazda 2 1,3 |
1.349 |
129 |
120 |
129 |
BUY NOW |
Alfa Romeo MiTo 1,4 135ps |
1.368 |
129 |
220 |
129 |
|
Ford Fiesta 1,4 |
1.388 |
133 |
220 |
130 |
|
Renault Twingo 1,2 60ps |
1.149 |
130 |
120 |
130 |
BUY NOW |
Suzuki Splash 1,2 |
1.242 |
131 |
120 |
131 |
BUY NOW |
Audi A3 1,4TSI |
1.390 |
132 |
220 |
132 |
|
Seat Leon 1,2TSI |
1.197 |
132 |
120 |
132 |
BUY NOW |
Fiat Panda 1,2 |
1.242 |
133 |
120 |
133 |
BUY NOW |
Toyota Corolla 1,33 |
1.329 |
133 |
120 |
133 |
BUY NOW |
VW Golf 1,2TSI |
1.197 |
134 |
120 |
134 |
BUY NOW |
Skoda Octavia5 1,2TSI |
1.197 |
134 |
120 |
134 |
BUY NOW |
Fiat Punto Evo 1,4 105ps |
1.368 |
134 |
220 |
134 |
|
Citroen C3 1,4 95ps |
1.397 |
134 |
220 |
134 |
|
Alfa Romeo MiTo 1,4 105ps |
1.368 |
134 |
220 |
134 |
|
Citroen DS3 1,4 |
1.397 |
134 |
220 |
134 |
|
Skoda Roomster 1,2TSI (86&105ps) |
1.198 |
134 |
120 |
134 |
BUY NOW |
Fiat Punto Evo 1,2 |
1.242 |
135 |
120 |
135 |
BUY NOW |
Honda Civic 1,4 |
1.339 |
135 |
120 |
135 |
BUY NOW |
Peugeot 206+ 1,1 |
1.124 |
135 |
120 |
135 |
BUY NOW |
Toyota Auris 1,33 |
1.329 |
136 |
120 |
136 |
BUY NOW |
Mini Cooper S 1,6 |
1.598 |
136 |
240 |
136 |
|
Citroen DS3 1,6 120ps |
1.598 |
136 |
240 |
136 |
|
Citroen C3 1,1 |
1.124 |
137 |
120 |
137 |
BUY NOW |
Kia Cee´ d 1,4 ISG |
1.396 |
137 |
220 |
137 |
|
Daihatsu Sirion 1,3 |
1.298 |
137 |
120 |
137 |
BUY NOW |
Opel Astra 1,4 Turbo (120 &140 ps) |
1.364 |
138 |
220 |
138 |
|
VW Golf 1,4TSI 122ps DSG7 |
1.390 |
138 |
220 |
138 |
|
Hyundai i20 1,4 |
1.396 |
138 |
220 |
138 |
|
Alfa Romeo MiTo 1,4 95ps |
1.368 |
138 |
220 |
138 |
|
Mitsubishi Colt 1,3 5d |
1.332 |
138 |
120 |
138 |
BUY NOW |
Kia Cee´ d 1,4 (ανανεωμένο) |
1.396 |
139 |
220 |
139 |
|
Ford Fiesta 1,6 |
1.596 |
139 |
240 |
139 |
|
VW Polo 1,4 |
1.390 |
139 |
220 |
139 |
|
VW Golf 1,4TSI 160ps DSG7 |
1.390 |
139 |
220 |
139 |
|
Fiat Punto Evo 1,4 77ps |
1.368 |
139 |
220 |
139 |
|
Seat Ibiza 1,2 |
1.198 |
139 |
120 |
139 |
BUY NOW |
Skoda Fabia 1,4 |
1.390 |
139 |
220 |
139 |
|
Peugeot 207 1,6 120ps |
1.587 |
139 |
240 |
139 |
|
Renault Clio 1,2 75ps |
1.149 |
139 |
120 |
139 |
BUY NOW |
Renault Clio 1,2 TCe |
1.149 |
139 |
120 |
139 |
BUY NOW |
Mercedes A160 |
1.498 |
139 |
220 |
139 |
|
BMW 116 |
1.596 |
139 |
240 |
139 |
|
Nissan Note 1,4 |
1.386 |
139 |
220 |
139 |
|
Mazda 2 1,5 |
1.498 |
140 |
220 |
140 |
|
BMW 118 |
1.995 |
140 |
600 |
140 |
|
Peugeot 207 1,4 95ps |
1.397 |
140 |
220 |
140 |
|
BMW 316 |
1.599 |
142 |
240 |
213 |
|
Citroen C3 1,1 Classic |
1.124 |
143 |
120 |
214,5 |
BUY NOW |
Nissan Micra 1,2 |
1.240 |
143 |
120 |
214,5 |
BUY NOW |
Suzuki SX4 1,6 4X2 |
1.586 |
143 |
240 |
214,5 |
|
Opel Meriva 1,4T 140ps |
1.364 |
143 |
220 |
214,5 |
|
VW Golf 1,4TSI 122ps |
1.390 |
144 |
220 |
216 |
|
Opel Meriva 1,4 100ps |
1.398 |
144 |
220 |
216 |
|
VW Golf 1,4TSI 160ps |
1.390 |
145 |
220 |
217,5 |
|
Hyundai i30 1,4 |
1.396 |
145 |
220 |
217,5 |
|
Citroen C3 1,4 Classic |
1.360 |
145 |
220 |
217,5 |
|
Kia Cee´ d 1,6 ISG |
1.591 |
145 |
240 |
217,5 |
|
Mercedes A180 |
1.699 |
146 |
240 |
219 |
|
Κia Cee´ d 1,6 (ανανεωμένο) |
1.591 |
146 |
240 |
219 |
|
Toyota Auris 1,6 MMT |
1.598 |
146 |
240 |
219 |
|
BMW 320 |
1.995 |
146 |
600 |
219 |
|
Hyundai Accent 1,4 |
1.399 |
146 |
220 |
219 |
|
Opel Astra 1,6 |
1.598 |
147 |
240 |
220,5 |
|
Peugeot 207 1,4 75ps |
1.360 |
147 |
220 |
220,5 |
BUY NOW |
VW Scirocco 1,4TSI 160ps DSG 7 |
1.390 |
147 |
220 |
220,5 |
BUY NOW |
Skoda Octavia5 1,4TSI |
1.390 |
148 |
220 |
222 |
BUY NOW |
Seat Leon 1,4TSI |
1.390 |
148 |
220 |
222 |
BUY NOW |
VW Golf 1,4 80PS |
1.390 |
149 |
220 |
223,5 |
BUY NOW |
Seat Ibiza 1,4 85ps |
1.390 |
149 |
220 |
223,5 |
BUY NOW |
Fiat 500 1,4 |
1.368 |
149 |
220 |
223,5 |
BUY NOW |
VW Scirocco 1,4 TSI 122ps |
1.390 |
149 |
220 |
223,5 |
BUY NOW |
Skoda Yeti 1,2TSI |
1.197 |
149 |
120 |
223,5 |
BUY NOW |
Suzuki SX4 1,6 4X4 |
1.586 |
149 |
240 |
223,5 |
|
Fiat Bravo 1,4T 120ps |
1.368 |
149 |
220 |
223,5 |
BUY NOW |
Mazda 3 1,6 |
1.598 |
149 |
240 |
223,5 |
|
Peugeot 206+ 1,4 |
1.360 |
150 |
220 |
225 |
BUY NOW |
Toyota Corolla 1,6 |
1.598 |
150 |
240 |
225 |
|
Toyota Auris 1,6 |
1.598 |
152 |
240 |
228 |
|
Toyota Avensis 1,6 |
1.598 |
152 |
240 |
228 |
|
Audi A3 1,8TSI |
1.798 |
152 |
270 |
228 |
|
Honda Civic 1,8 3d/5d |
1.799 |
152 |
270 |
228 |
|
Citroen C4 1,4 |
1.360 |
153 |
220 |
229,5 |
BUY NOW |
Mitsubishi Lancer 1,5 sedan |
1.499 |
153 |
220 |
229,5 |
BUY NOW |
Renault Megane 1,4TCe 5d |
1.397 |
153 |
220 |
229,5 |
BUY NOW |
Alfa Romeo MiTo 1,4 155ps |
1.368 |
153 |
220 |
229,5 |
BUY NOW |
VW Scirocco 1,4 TSI 160ps |
1.390 |
154 |
220 |
231 |
BUY NOW |
Toyota Avensis 1,8 |
1.798 |
154 |
270 |
231 |
|
Toyota Avensis 1,8 CVT |
1.798 |
157 |
270 |
231 |
|
Nissan Qashqai 1,6 |
1.598 |
155 |
240 |
232,5 |
|
Peugeot 308 1,4 |
1.397 |
155 |
220 |
232,5 |
BUY NOW |
Citroen DS3 1,6T 156ps |
1.598 |
155 |
240 |
232,5 |
|
Mercedes C180 BlueEFFICIENCY |
1.597 |
156 |
240 |
234 |
|
Opel Meriva 1,4T 120ps |
1.364 |
156 |
220 |
234 |
BUY NOW |
Lancia Delta 1,4T 120ps |
1.368 |
156 |
220 |
234 |
BUY NOW |
Ford Focus 1,4 |
1.388 |
157 |
220 |
235,5 |
BUY NOW |
Ford Focus 1,6 |
1.596 |
157 |
240 |
235,5 |
|
Passat 1,4TSI |
1.390 |
157 |
220 |
235,5 |
BUY NOW |
Citroen C3 Picasso 1,4 |
1.397 |
157 |
220 |
235,5 |
BUY NOW |
Seat Altea 1,4TSI |
1.390 |
158 |
220 |
237 |
BUY NOW |
Opel Astra 1,6 Turbo |
1.598 |
159 |
240 |
238,5 |
|
Seat Leon 1,8TSI |
1.798 |
159 |
270 |
238,5 |
|
Citroen C4 1,6 120ps |
1.598 |
159 |
240 |
238,5 |
|
Chevrolet Cruze 1,6 |
1.598 |
159 |
240 |
238,5 |
|
Chevrolet Cruze 1,8 |
1.796 |
159 |
270 |
238,5 |
|
Honda Civic 1,8 Sedan |
1.799 |
159 |
270 |
238,5 |
|
Renault Megane 1,6 5d |
1.598 |
159 |
240 |
238,5 |
|
Peugeot 308 1,6 120ps |
1.598 |
159 |
240 |
238,5 |
|
Mercedes E200 CGI BlueEFFICIENCY |
1.796 |
159 |
270 |
238,5 |
|
Skoda Superb 1,4TSI |
1.390 |
159 |
220 |
238,5 |
BUY NOW |
Citroen C3 Picasso 1,6 |
1.598 |
159 |
240 |
238,5 |
|
Mazda 6 1,8 |
1.798 |
161 |
270 |
322 |
BUY NOW |
Skoda Octavia5 1,8TSI |
1.798 |
163 |
270 |
326 |
BUY NOW |
Dacia Sandero 1,6 |
1.598 |
163 |
240 |
326 |
BUY NOW |
Citroen C4 1,6T 150ps |
1.598 |
164 |
240 |
328 |
BUY NOW |
Audi A4 1,8 TFSI |
1.798 |
164 |
270 |
328 |
BUY NOW |
Peugeot 3008 1,6 120ps |
1.598 |
165 |
240 |
330 |
BUY NOW |
Fiat Bravo 1,4T 150ps |
1.368 |
165 |
220 |
330 |
BUY NOW |
Lancia Delta 1,4T 150ps |
1.368 |
165 |
220 |
330 |
BUY NOW |
Nissan Tiida |
1.598 |
165 |
240 |
330 |
BUY NOW |
Mercedes C180 CGI BlueEFFICIENCY |
1.796 |
166 |
270 |
332 |
BUY NOW |
Fiat Doblo 1,4 |
1.368 |
166 |
220 |
332 |
BUY NOW |
Peugeot 308 1,6 150ps |
1.598 |
167 |
240 |
334 |
BUY NOW |
Citroen C5 1,6T 155ps |
1.598 |
167 |
240 |
334 |
BUY NOW |
Renault Scenic 1,4TCe 130ps |
1.397 |
168 |
220 |
336 |
BUY NOW |
Suzuki Jimny 1,3 |
1.328 |
171 |
120 |
342 |
BUY NOW |
Volvo S40 1,6 |
1.596 |
171 |
240 |
342 |
BUY NOW |
Skoda Superb 1,8TSI |
1.798 |
171 |
270 |
342 |
BUY NOW |
Mercedes A200 3d |
2.034 |
172 |
600 |
344 |
|
VW Scirocco 2,0TSI |
1.984 |
172 |
600 |
344 |
|
Daihatsu Terios 1,3 |
1.298 |
173 |
120 |
346 |
BUY NOW |
Daihatsu Terios 1,5 |
1.495 |
173 |
220 |
346 |
BUY NOW |
Citroen C4 Picasson 1,6T 152ps |
1.598 |
173 |
240 |
346 |
BUY NOW |
Opel Insignia 1,6 |
1.598 |
174 |
240 |
348 |
BUY NOW |
Toyota RAV4 2,0 CITYSCAPE |
1.987 |
174 |
600 |
348 |
|
Citroen C4 Picasso 1,6 122ps |
1.598 |
174 |
240 |
348 |
BUY NOW |
Peugeot 3008 1,6T 150ps |
1.598 |
176 |
240 |
352 |
BUY NOW |
Ford Mondeo 1,6 |
1.596 |
177 |
240 |
354 |
BUY NOW |
Opel Zafira 1,8 |
1.796 |
177 |
270 |
354 |
BUY NOW |
Toyota RAV4 2,0 |
1.987 |
178 |
600 |
356 |
|
Opel Insignia 1,6 Turbo |
1.598 |
179 |
240 |
358 |
BUY NOW |
Opel Insignia 1,8 |
1.796 |
179 |
270 |
358 |
BUY NOW |
Mitsubishi Lancer 1,8 sedan |
1.798 |
183 |
270 |
411,75 |
BUY NOW |
Seat Altea 1,8TSI |
1.798 |
183 |
270 |
411,75 |
BUY NOW |
VW Tiguan 1,4TSI |
1.390 |
185 |
220 |
416,25 |
BUY NOW |
Passat 1,8TSI |
1.798 |
186 |
270 |
418,5 |
BUY NOW |
Audi Q5 2,0TFSI 180ps |
1.984 |
188 |
600 |
423 |
|
Skoda Superb 1,8 TSI 4x4 |
1.798 |
189 |
270 |
425,25 |
BUY NOW |
Skoda Yeti 1,8TSI |
1.798 |
189 |
270 |
425,25 |
BUY NOW |
BMW X1 sDRIVE 18i |
1.995 |
191 |
600 |
429,75 |
|
Hyundai Matrix 1,6 |
1.599 |
191 |
240 |
429,75 |
BUY NOW |
Nissan Qashqai 2,0 |
1.997 |
194 |
600 |
436,5 |
|
Suzuki Grand Vitara 1,6 |
1.586 |
195 |
240 |
438,75 |
BUY NOW |
Subaru Forester 2,0 |
1.994 |
198 |
600 |
445,5 |
|
VW Tiguan 2,0TSI |
1.984 |
199 |
600 |
447,75 |
|
Suzuki Grand Vitara 2,0 |
1.995 |
199 |
600 |
447,75 |
|
Opel Insignia 2,0 |
1.998 |
208 |
600 |
520 |
|
Nissan X-Trail 2,0 |
1.997 |
208 |
600 |
520 |
|
Ford Kuga 2,5T |
2.522 |
234 |
800 |
585 |
|
|
|
Τα αυτοκίνητα που εξοπλίζονται με σύστημα Start/Stop εκπέμπουν λιγότερους ρύπους σε σχέση με αντίστοιχες εκδόσεις που δε διαθέτουν αυτή τη λειτουργία. Για παράδειγμα, το Mitsubishi Colt 1,3 εκπέμπει 19 λιγότερα γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο στην έκδοση με το σύστημα AS&G.
|
|
iΝFO
Στην πλειονότητα των ευρωπαϊκών χωρών η εκπομπή ρύπων αποτελεί το βασικό κριτήριο για τη φορολόγηση των κατόχων Ι.Χ. Στη Γερμανία από 1η Ιανουαρίου τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται βάσει C02, με τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με εκπομπές κάτω των 100 γρ./χλμ. να μην καταβάλλουν τέλη, ενώ όλα τα οχήματα τελευταίας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας φέρουν πράσινη βινιέτα στο εμπρόσθιο παρμπρίζ και εισέρχονται ελεύθερα στις μεγάλες πόλεις. Στην Ιταλία η αγορά αυτοκινήτου, που ανήκει στην κατηγορία Euro4 ή 5 και εκπέμπει λιγότερο από 140 γραμ. CO2 ανά χλμ., συνοδεύεται από έκπτωση φόρου 800 ευρώ και διετή απαλλαγή από την καταβολή τελών κυκλοφορίας. Στην Κύπρο τα τέλη κυκλοφορίας μειώνονται κατά 15% για αυτοκίνητα που εκπέμπουν λιγότερο από 150 γραμ. ανά χλμ. Στη Μεγάλη Βρετανία τα τέλη κυκλοφορίας προσδιορίζονται βάσει των εκπομπών CO2 και ανέρχονται σε 0 λίρες για αυτοκίνητα με ρύπους έως 100 γραμ./χλμ. και σε 300 λίρες για τροχοφόρα με εκπομπές CO2 άνω των 225 γραμ. ανά χλμ. Στη Γαλλία, όπου δεν υπάρχουν τέλη κυκλοφορίας, η αγορά ενός βενζινοβόρου αυτοκινήτου επιβαρύνεται με φόρο από 200 έως 2.600 ευρώ, ανάλογα με την ποσότητα CO2 που εκπέμπει.
|
|
|
|
|