Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/10/2010
TEST
Νέα Skoda Fabia RS
Γιατί έτσι μας αRέSει!
Διαβάστηκε από 28176 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/10/2010
Εφοδιασμένη με τον 1,4 TSI των 180 ίππων και το κιβώτιο DSG του Ομίλου VW, η νέα Skoda Fabia RS αποκτά υπόσταση και στην ελληνική αγορά έναντι του diesel προκατόχου της, προσφερόμενη μάλιστα στη χαμηλότερη τιμή της κατηγορίας.

Από την προηγούμενη γενιά της Fabia η Skoda μας είχε γνωρίσει την έκδοση RS, η οποία όμως λόγω της ύπαρξης κάτω από το καπό της ενός diesel κινητήρα 1,9 λίτρων (131 PS), δεν έγινε γνωστή στην ελληνική αγορά. Επιπλέον αυτού, η έκδοση αυτή παρουσίαζε κάποια σπορτίφ στοιχεία, όμως σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο σπορ και τόσο δυνατή όσο τα "αδελφά" VW Polo GTI των 150 ίππων (πλέον 180 PS) και Seat Ibiza CUPRA με τους 180 ίππους. Σήμερα όμως και λίγο καιρό μετά το λανσάρισμα της ανανεωμένης δεύτερης γενιάς Fabia, η… αδικία αποκαθίσταται και το μικρό μοντέλο της Skoda αποκτά μια εξίσου ισχυρή έκδοση με τα υπόλοιπα δύο χάτσμπακ του Ομίλου, αφού έχει τον ίδιο 1,4 TSI κινητήρα με απόδοση 180 ίππων. Επιπλέον αυτού, εντασσόμενη στο γενικότερο value for money χαρακτήρα των αυτοκινήτων της Skoda, η Fabia RS κοστίζει 17.990 ευρώ (με την έκπτωση των 1.000 ευρώ), όντας έτσι το φθηνότερο μικρό GTi της αγοράς.

Οι εξωτερικές αλλαγές
 Ο μπροστινός προφυλακτήρας έχει μεγαλύτερη εισαγωγή και ενσωματώνει τους προβολείς ημέρας στη θέση των προβολέων ομίχλης.
Είναι ξεχωριστή και το δείχνει
Εμφανισιακά, η κορυφαία έκδοση στην γκάμα της Fabia ξεχωρίζει σε αρκετά μέρη του αποκλειστικά 5θυρου αμαξώματός της σε σχέση με τις υπόλοιπες εκδόσεις. Αρχικά, στο εμπρόσθιο τμήμα διακρίνεται ο νέος και πιο δυναμικός προφυλακτήρας, ο οποίος μάλιστα δεν περιλαμβάνει προβολείς ομίχλης (στη θέση τους βρίσκονται τα φώτα ημέρας). Στο πλάι οι όμορφες λευκές ζάντες 17 ιντσών (το χρώμα τους εξαρτάται από το χρώμα του αμαξώματος) διατηρούν μια χρωματική συνέχεια με τη λευκή οροφή, στο τελείωμα της οποίας βρίσκεται μια μικρή αεροτομή.
Ο διαχύτης και η διπλή απόληξη της εξάτμισης στο πίσω μέρος αποκαλύπτουν ότι έχουμε να κάνουμε με την ισχυρότερη Fabia.
Ο διαχύτης και οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης στο πίσω μέρος ολοκληρώνουν το σπορ πακέτο της Fabia RS.
Συν: Απόδοση κινητήρα-επιδόσεις Ποιότητα Οδική συμπεριφορά Τιμή 5θυρο και πρακτικό αμάξωμα
Πλην:
Διακριτικός σπορ χαρακτήρας στο εσωτερικόΑμεσότητα συστήματος διεύθυνσηςΤο γεγονός ότι στη χειροκίνητη λειτουργία το DSG δεν κράτα τη σχέση στον κόφτη

 
 Νέα Skoda Fabia RS
Εσωτερικό
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία