Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/10/2010
TEST
Γιατί έτσι μας αRέSει!
Οδική συμπεριφορά
Διαβάστηκε από 28176 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/10/2010
Ξεχωρίζει για τα υψηλά περιθώρια πρόσφυσης
Η Fabia RS αποκαλύπτει στο δρόμο έναν πολύ δυναμικό χαρακτήρα, απόρροια των αλλαγών που έχουν γίνει στην ανάρτηση (πιο σφιχτά αμορτισέρ/ελατήρια και χαμηλότερο αμάξωμα κατά 15 χλστ.), αλλά και της προσθήκης του ηλεκτρονικού μπλοκέ διαφορικού (XDS) στον εμπρός άξονα. Σε συνδυασμό με τις ζάντες 17 ιντσών και τα φαρδιά ελαστικά, εξασφαλίζεται σταθερότητα στην ευθεία, ακόμη και στις πλέον υψηλές ταχύτητες, ενώ και η άνεση είναι καλή για τα δεδομένα της κατηγορίας. Στις στροφές η Fabia RS εμφανίζει υψηλότατα περιθώρια πρόσφυσης, αφού το XDS μαζί με το όχι πλήρως απενεργοποιούμενο ESP φροντίζουν ώστε να αποτρέπονται υποστροφικά ή και υπερστροφικά φαινόμενα. Έτσι, θα μείνουν ανικανοποίητοι όσοι αρέσκονται στο παιχνίδισμα με το πίσω μέρος, αφού αυτό απλώς δε συμβαίνει! Όσον αφορά στο σύστημα διεύθυνσης, το βάρος του είναι σωστό, όμως δεν είναι τόσο κοφτερό και γρήγορο, ώστε να μας αφήσει άριστες εντυπώσεις. Τα φρένα, τέλος, έχουν πολύ καλή αίσθηση και είναι άκρως αποτελεσματικά.
Γρήγορη, ασφαλής και… εκνευριστικά ουδέτερη, η Fabia RS διατηρεί πεισματικά την τροχιά της στις στροφές, προσφέροντας παράλληλα καλή αίσθηση.

Στην ανάρτηση της Fabia RS, οι μηχανικοί της Skoda έχουν επέμβει σε ελατήρια και αμορτισέρ, ενώ παράλληλα, έχουν προσθέσει και ένα ηλεκτρονικό εμπρός διαφορικό.

 
 Νέα Skoda Fabia RS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία