Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  29/10/2010
TEST
Γιατί έτσι μας αRέSει!
Κινητήρας
Διαβάστηκε από 28176 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:29/10/2010
Άφθονη δύναμη και πολύ καλές επιδόσεις
Κάτω από το καπό της Fabia RS βρίσκεται τοποθετημένος ο ισχυρότερος κινητήρας στην ιστορία του μοντέλου. Πρόκειται για το διπλά υπερτροφοδοτούμενο (κομπρέσσορας και τουρμπίνα) μηχανικό σύνολο των 1,4 λίτρων (TSI), το οποίο αποδίδει 180 ίππους. Το μοτέρ αυτό διακρίνεται για την άπλετη δύναμη που διαθέτει και κυρίως για τη γραμμική του λειτουργία σε όλο το φάσμα περιστροφής του. Συνδυάζεται δε αποκλειστικά με το 7άρι κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG, το οποίο έχει αποθηκευμένα δύο προγράμματα λειτουργίας, το κανονικό (D) και το Sport. Στο δεύτερο, το κιβώτιο διατηρεί τις στροφές υψηλά, ώστε να προσφέρεται περισσότερη δύναμη και φυσικά να επιτυγχάνονται οι κορυφαίες για την κατηγορία επιδόσεις. Επιπλέον αυτού, ο οδηγός μπορεί μέσω των paddles πίσω από το τιμόνι να αλλάξει μόνος του τις ταχύτητες, κάτι που γίνεται πολύ γρήγορα και άμεσα, αν και η διαδικασία δεν είναι 100% στα… χέρια του, αφού στον κόφτη το κιβώτιο είναι προγραμματισμένο να μην κρατά τη σχέση. Η κατανάλωση, τέλος, με το κιβώτιο στο D είναι λογική, όμως στο Sport αυξάνεται αρκετά.

 
 Νέα Skoda Fabia RS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Οδική συμπεριφορά
Τεχνικά χαρακτηριστικά- Εξοπλισμός - Τιμή- Βαθμολογία