Διαβάστηκε από 42388αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
To Ιntegrated Μotor Assist που χρησιμοποιεί η Honda και στο νέο CR-Z είναι κλασικό δείγμα παράλληλης υβριδικής διάταξης.
Το Honda CR-Z στρώνει το δρόμο για τα σπορ αυτοκίνητα της επόμενης δεκαετίας, ρίχνοντας τα φώτα του στην οδηγική ευχαρίστηση, που μέχρι σήμερα τα αυτοκίνητα με "πράσινο" προφίλ είχαν σε δεύτερη μοίρα. Στο μπροστινό μέρος αίσθηση προκαλεί το μεγάλο άνοιγμα του προφυλακτήρα, τα LED φώτα ημέρας και τα φανάρια που τραβιούνται αρκετά πίσω. Τα νεύρα στο πλάι και το καπό δίνουν την αίσθηση της κίνησης, ενώ χαρακτηριστικές είναι οι φαρδιές πίσω κολόνες.
Προσεγμένη ποιότητα και ανάλογο φινίρισμα στο φουτουριστικό εσωτερικό του νέου Honda CR-Z
Το εσωτερικό του CR-Z θυμίζει χολιγουντιανή υπερ-παραγωγή με φουτουριστικό σχεδιασμό, που τονίζεται από τις πολλές ψηφιακές ενδείξεις και την πληθώρα των κουμπιών.
Ξεχωρίζουν οι διακόπτες στην αριστερή άκρη του ταμπλό για την επιλογή προγράμματος λειτουργίας του υβριδικού συστήματος: Sport, Νormal και Εco. Στα αξιοσημείωτα και η αλλαγή χρωματισμού του δακτυλίου του ταχύμετρου που γίνεται κόκκινος, μπλε ή πράσινος αντίστοιχα και ανάλογα με την επιλογή.
Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος IMA φτάνει στους 124 ίππους
ενώ η κατανάλωση του είναι τα 5,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων CO2 στα 117 γρ./χιλιόμετρο. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 200 χ.α.ω. Οι τιμές του αυτοκινήτου ξεκινούν από τα 23.370 ευρώ.