Διαβάστηκε από 42382αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
To Insight χαρακτηρίζεται για την ευκολία στην οδήγηση και την άνεση που προσφέρει, ωστόσο ο πίσω άξονας αναπηδά στις έντονες εγκάρσιες ανωμαλίες των δρόμων
Κύρια χαρακτηριστικά του αμαξώματος του νέου Insight με το χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή (Cd=0,28) είναι το χαμηλό και σφηνοειδές ρύγχος του και η έντονα κεκλιμένη οροφή με το κάθετο τελείωμα. Από μπροστά, την επιθετική του όψη τονίζουν τα μακρόστενα φωτιστικά σώματα και η στενή μάσκα με τις οριζόντιες γρίλιες, ενώ πίσω, χωρίς να είναι ιδιαίτερα κομψό, κυριαρχούν τα τριγωνικά φανάρια και το κάθετο κρύσταλλο της πόρτας του χώρου αποσκευών. Το i-VTEC μηχανικό σύνολο που κινεί το Insight προέρχεται από το Civic Hybrid και είναι 8βάλβιδο, 1,3 λτ., αλλά φέρει βελτιώσεις μαζί με ένα νέο καταλύτη.
Τα σκληρά πλαστικά που συνθέτουν το ταμπλό είναι καλής ποιότητας και ικανοποιούν περισσότερο ως προς τη συναρμογή τους
Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας VCM (Variable Cylinder Management) σφραγίζονται οι θάλαμοι των κυλίνδρων κατά την επιβράδυνση και το αυτοκίνητο παίρνει ισχύ μόνο από τον ηλεκτροκινητήρα (στοιχείο που αναγράφεται στον πίνακα οργάνων), μειώνοντας έτσι την κατανάλωση βενζίνης. Η ισχύς που παράγει το θερμικό μοτέρ φτάνει στους 88 ίππους, συν 14 ίππους από τον ηλεκτροκινητήρα, απόδοση που επαρκεί για να κινήσει σε σβέλτους ρυθμούς το αμάξωμα των 1.226 κιλών τόσο από στάση όσο και εν κινήσει. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 12,4 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 182 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 4,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι ρύποι CO2 είναι τα 101 γρ./χιλιόμετρο. Οι τιμές του μοντέλου ξεκινούν από τα 19.900 ευρώ.