Διαβάστηκε από 42389αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:19/10/2010
Η πιο σφιχτή ανάρτηση και το χαμηλωμένο αμάξωμα προσέδωσαν καλύτερα οδικά χαρακτηριστικά στο υβριδικό Toyota Auris, σε σχέση με το συμβατικό μοντέλο
Το υβριδικό Auris διευρύνει την γκάμα των υβριδικών της Toyota κάτω από το γνωστό σε όλους μας Prius. Χρησιμοποιώντας μάλιστα το ίδιο υβριδικό σύστημα, το Auris HSD, καταφέρνει να είναι -όχι μόνο στα χαρτιά- ένα από τα πιο οικονομικά αυτοκίνητα του σήμερα. Και αυτό συμβαίνει χωρίς να χάνει τα κύρια χαρακτηριστικά, που έχουν καταστήσει ως best-seller στην κατηγορία του το αυτοκίνητο της Toyota.
Προερχόμενο από την τρίτη γενιά του Toyota Prius, το υβριδικό σύστημα κίνησης του Auris HSD αποτελείται από ένα βενζινοκινητήρα VVT-i 1,8 λίτρων, έναν ηλεκτροκινητήρα που βρίσκεται τοποθετημένος ακριβώς δίπλα του, αλλά και μια συστοιχία μπαταριών νικελίου-υδριδίου μετάλλου, τοποθετημένη κάτω από το δάπεδο του πορτ-μπαγκάζ.
Ακόμη πιο ξεχωριστό καθίσταται αισθητικά το εσωτερικό του Auris HSD, ύστερα από τις αλλαγές στον πίνακα οργάνων και στην κεντρική κονσόλα.
Η λειτουργία του συστήματος ορίζει ότι μέχρι την ταχύτητα των 50 χλμ./ώρα, ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο μόνος που λειτουργεί (ανάλογα, βέβαια, με τις συνθήκες οδήγησης και το επίπεδο φόρτισης των μπαταριών), με το βενζινοκινητήρα να μπαίνει σε λειτουργία αμέσως μόλις απαιτηθεί η περισσότερη δύναμη. H απόδοση φτάνει τους 134 ίππους με τα 0-100 χ.α.ω. να έρχονται σε 11,4 δλ. και την τελική να αγγίζει τα 180 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα μόλις 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα και οι εκπομπές ρύπων φτάνουν τα 89 γρ./χιλιόμετρο. Οι τιμές του αυτοκινήτου ξεκινούν από τα 22.980 ευρώ.