Test

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  9/6/2011
TEST
Ο Λέων βρυχάται!
Στο δρόμο
Διαβάστηκε από 25004 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης:9/6/2011
Ακόμη πιο δυναμικό και ευχάριστο
Όχι 1 και 2, αλλά 200 ολοζώντανους
Η δύναμη του κινητήρα των 200 ίππων και το πολύ καλό στήσιμο εξασφαλίζουν γρήγορα και κυρίως, απολαυστικά περάσματα στις στροφές για τον οδηγό του ισχυρότερου RCZ.
Σε σχέση με την έκδοση των 156 ίππων, το Peugeot RCZ των 200 ίππων έχει δεχτεί κάποιες επιμέρους αλλαγές στο τεχνικό κομμάτι, που του προσδίδουν έναν ακόμη πιο δυναμικό χαρακτήρα στο δρόμο. Η ανάρτηση λοιπόν με Γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτο άξονα πίσω, παραμένει με την ίδια σφιχτή ρύθμιση, όμως πλέον φέρει πιο παχιά εμπρόσθια αντιστρεπτική, για ακόμη καλύτερη ακαμψία ειδικά στις στροφές. Έπειτα, το τιμόνι είναι μικρότερο σε διαστάσεις, όπως και ο επιλογέας ταχυτήτων, φροντίζοντας έτσι, ώστε ο οδηγός να λαμβάνει καλύτερη και πιο σπορ αίσθηση σε σχέση με το RCZ των 156 ίππων. Στην πράξη και σε ένα δρόμο με στροφές, το RCZ αποδεικνύεται ιδιαίτερα ευχάριστο, ειδικά στην περίπτωση που ο οδηγός αποφασίσει να "παίξει" και με το πίσω τμήμα του προσθιοκίνητου κουπέ, αφού η υπερστροφή εκδηλώνεται προοδευτικά και είναι πλήρως ελεγχόμενη και προβλέψιμη κατά την επαναφορά. Βέβαια, όλο αυτό το παιχνίδισμα θα γίνει μόνο όταν ο οδηγός το προκαλέσει, αφού το RCZ ακόμη και με απενεργοποιημένο το ESP, εμφανίζει σε γρήγορους ρυθμούς υψηλά περιθώρια πρόσφυσης και λογική υποστροφή στο όριο. Στην ευθεία, το RCZ θα φτάσει εύκολα σε πολύ υψηλές ταχύτητες, όντας πολύ σίγουρο και παράλληλα, με υψηλή ποιότητα κύλισης και καλύτερη άνεση από αυτό που περιμένει κανείς. Το τιμόνι σε κάθε περίπτωση έχει το σωστό βάρος και αίσθηση, ενώ τέλος τα φρένα έχουν πολύ καλή αίσθηση και κορυφαία απόδοση (36,3 μ. στο 100-0 χλμ./ώρα).

 
 Peugeot RCZ 1,6 THP 200 PS
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Εσωτερικό
Κινητήρας
Στο δρόμο
Τεχνικά χαρακτηριστικά