• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Test Μεταχειρισμένων

Αυτό  το  άρθρο  έχει  δημοσιευτεί  στις  21/10/2003
Ημερομηνία δημοσίευσης: 21/10/2003
Test mtx
Νέο Suzuki Ignis 1,3
Ignition!
Ακόμη και υπό πίεση η συμπεριφορά του δικίνητου Suzuki Ignis είναι προβλέψιμη και ασφαλής.
H "ανάφλεξη" πέτυχε και το νέο Ignis αισθητά βελτιωμένο σε πολλούς τομείς είναι έτοιμο να "εκτοξευτεί" προς μια νέα και επιτυχημένη εμπορική πορεία.
Λίγο περισσότερο από τρία χρόνια συμπληρώνονται από το επίσημο ντεμπούτο του Suzuki Ignis στις διεθνείς αγορές και η δεύτερη γενιά του Ιαπωνικού μοντέλου βρίσκεται πλέον και στη χώρα μας. Βασιζόμενη εκ νέου στην ίδια φιλοσοφία που πρέσβευε εξ αρχής το Ignis, η Suzuki προτείνει σε όσους ενδιαφέρονται για ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, ένα όχημα με σύγχρονη και μοντέρνα εμφάνιση, σχήμα το οποίο να ισορροπεί έξυπνα ανάμεσα στα γνωστά χάτσμπακ και τα οχήματα ελευθέρου χρόνου και φυσικά μια σκληροτράχηλη μηχανική βάση η οποία να επιτρέπει σκληρή χρήση (κάτι που αποδείχτηκε στη δοκιμή της τετρακίνητης έκδοσης που πραγματοποιήθηκε πριν από μερικές εβδομάδες). Η ανανέωση είναι ορατή σε κάθε σημείο του αμαξώματος για το οποίο πρέπει να σημειωθεί ότι έχει μεγαλώσει αρκετά, ειδικά σε ό,τι αφορά το συνολικό μήκος. Τα εμπρόσθια φωτιστικά σώματα είναι τα βασικά σημεία προβολής της νέας ταυτότητας του Ignis. Η κάθετη τοποθέτησή τους και το σχεδόν τριγωνικό σχήμα τους σε συνδυασμό με το νέο σχήμα της μάσκας και τον ανασχεδιασμένο εμπρόσθιο προφυλακτήρα χαρίζουν ένα σχετικά επιθετικό ύφος στο Ignis το οποίο έχει επίσης να επιδείξει και έναν αξιόλογα νεανικό χαρακτήρα. Η πλαϊνή όψη του οχήματος προκαλεί εξίσου θετικές εντυπώσεις χάρη στα πολύ τονισμένα φτερά των τροχών εμπρός και πίσω καθώς και λόγω της τρίτης πλευρικής γυάλινης επιφάνειας η οποία έχει καμπύλο σχήμα στο ένα άκρο της και χαρίζει αρκετούς πόντους στο τελικό αποτέλεσμα. Από το πίσω μέρος ξεχωρίζει η αύξηση της συνολικής επιφάνειας που καλύπτουν τα φωτιστικά σώματα καθώς και ο όμορφος χρωματισμός τους (κόκκινο και πορτοκαλί). Ο προφυλακτήρας που προεξέχει στο σημείο αυτό είναι ένα ακόμη χαρακτηριστικό γνώρισμα του Ignis. Στο εσωτερικό η εικόνα είναι θετική τόσο από πλευράς σχεδίασης όσο και ευρυχωρίας καθώς τέσσερις ή και πέντε επιβάτες δε θα αντιμετωπίσουν πρόβλημα με τους παρεχόμενους χώρους. Στον τομέα αυτόν η αύξηση του μήκους του αμαξώματος έχει ευνοήσει σημαντικά τις δυνατότητες του χώρου αποσκευών ο οποίος είναι σημαντικά μεγαλύτερος απ' ό,τι στο παρελθόν και έχει πλέον περιεχόμενο όγκο 236 λίτρων. Σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση της προσωπικότητας του νέου Ignis διαδραματίζει φυσικά και ο ανανεωμένος κινητήρας που διαθέτει χωρητικότητα 1,3 λίτρων και λόγω της αύξησης στην ισχύ του δίνει νέα πνοή στο μικρό όχημα της Suzuki. Στο δρόμο το δικίνητο Ignis εμφανίζει μια αξιοσημείωτη φιλικότητα προς τον οδηγό και δεν επιφυλάσσει δυσάρεστες εκπλήξεις. Οι τιμές ξεκινούν από τα 11.798 ευρώ για τη βασική δικίνητη GL ενώ κορυφώνονται στα 12.798 ευρώ για την GL High -είναι πάντως λογικές γι' αυτά που προσφέρει το Suzuki Ignis 1,3.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Με νέα εμφάνιση και βελτιωμένα χαρακτηριστικά σε πολλούς τομείς το νέο Ignis διεκδικεί με μεγαλύτερες αξιώσεις μια καλή εμπορική πορεία.

Το πίσω μέρος είναι ίσως το λιγότερο εντυπωσιακό στο αμάξωμα του Ignis, όμως αισθητικά είναι αποδεκτό.

Μας άρεσε
H διχρωμία στο ταμπλό. Η πολύ καλή αίσθηση του τιμονιού.
Δε μας άρεσε
Ο πολύ σφικτός επιλογέας του κιβωτίου. Το σχετικά απρόσωπο πίσω μέρος.
Καλός ο κινητήρας VVT-i των 1,3 λίτρων
Ισχυρός, οικονομικός και αρκετά πολιτισμένος είναι ο 1.300άρης κινητήρας του Ignis.
To χωρητικότητας 1.328 κ.εκ. μηχανικό σύνολο του Ignis ανήκει στη σειρά M της Suzuki και βασική διαφοροποίηση σε σχέση με την προγενέστερη εκδοχή του αποτελεί η προσθήκη συστήματος για το συνεχώς μεταβαλλόμενο χρονισμό των βαλβίδων. Η ισχύς ανέρχεται σε 94 ονομαστικούς ίππους στις 6.000 σ.α.λ. (τιμή κορυφαία για την κατηγορία του)και το μοτέρ έδειξε ότι μπορεί με προθυμία να ανεβάζει ρυθμούς περιστροφής μέχρι το όριό του -σε εκείνο το πεδίο είναι αξιοσημείωτο ότι λειτουργεί ευχάριστα και αποδοτικά. Ο θόρυβος είναι αισθητός χωρίς να προβληματίζει υπέρμετρα ενώ σε πολύ καλά επίπεδα για την κατηγορία κυμαίνεται η κατανάλωση.

 
 Νέο Suzuki Ignis 1,3
Καλοί χώροι και ανάλογη ποιότητα
Χωρίς εκπλήξεις στο δρόμο