PEUGEOT 308

PEUGEOT 308
PEUGEOT 308
PEUGEOT 308
PEUGEOT 308
PEUGEOT 308
PEUGEOT 308
  • PEUGEOT 308
  • PEUGEOT 308
  • PEUGEOT 308
  • PEUGEOT 308
  • PEUGEOT 308
  • PEUGEOT 308

Όλα όσα πρέπει να ξέρεις για το PEUGEOT 308

Νέο PEUGEOT 308! Βρες τιμή, εξοπλισμό, ειδήσεις και άρθρα, Mega Test «Μόνο στο AutoΤρίτη», τεχνικά χαρακτηριστικά και πολλά άλλα. Μην ψάχνεις αλλού, αφού θα βρεις τα πάντα για την αγορά αυτοκινήτου και το PEUGEOT 308 στο autotriti.gr.

28 Δοκιμες για PEUGEOT 308

60 διαθεσιμα αρθρα για PEUGEOT 308

Αυτόματο Peugeot 308 με 130 άλογα ή χειροκίνητο Ford Focus με 155;

Αυτόματο Peugeot 308 με 130 άλογα ή χειροκίνητο Ford Focus με 155;

- 8 χρόνια εγγύηση και πιο πλούσιο εξοπλισμό έχει το Ford
- Το καλύτερο οδηγικά οικογενειακό μοντέλο είναι μακράν το Focus
- Καλύτερη κατανάλωση και πιο εύκολες προσπεράσεις έχεις με το αυτόματο Peugeot
- Πιο φαντεζί και ποιοτικό είναι το εσωτερικό στο 308

AutoΤρίτη TEST CENTER για PEUGEOT 308

Ποιο στρίβει καλύτερα, τι χώρους έχει για τα γόνατα και το κεφάλι των πίσω επιβατών, τι πραγματικά χωράει το πορτ-μπαγκάζ, πόσο καλά φώτα έχει, πόσο καλά απορροφάει τους κραδασμούς και τις λακκούβες. Δοκιμασίες που δεν θα βρεις αλλού!

Οι μεταφορές του βάρους είναι ομαλές, με αποτέλεσμα να μην διαταράσσεται η τροχιά του οχήματος, αλλά και η θετική αίσθηση των πίσω επιβατών σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας.

ΗΡΘΕ ΜΕ ΝΕΟ ΡΕΚΟΡ ΣΤΑ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΑΔοκιμή αποφυγής κινδύνου στο νέο Peugeot 308: Νέο ρεκόρ στα οικογενειακά!

- Οι Γάλλοι της Peugeot, έχουν τον τρόπο να συνδυάζουν άνεση με απολαυστική, σπορτίφ συμπεριφορά
- Αυτό φάνηκε και στο τεστ αποφυγής κινδύνου
- Έπιασε με άνεση και ασφάλεια το ρεκόρ της κατηγορίας
- Αμεσο τιμόνι, σφικτή ανάρτηση & ουδέτερη συμπεριφορά

65 ειδησεις για PEUGEOT 308

Μας πρήζετε με κατανάλωση & ηλεκτρικά, μα τα ταξί είναι diesel ή CNG!

Μας πρήζετε με κατανάλωση & ηλεκτρικά, μα τα ταξί είναι diesel ή CNG!

- 600 ευρώ το χρόνο καίει σε ρεύμα τo ηλεκτρικό, αλλά θέλει κάθε μέρα πρίζα
- 1.200 ευρώ το χρόνο καις με CNG, που έχει μόνο 28 πρατήρια σε όλη την Ελλάδα
- Με diesel έχεις σούπερ αυτονομία, αλλά θες 2.200 ευρώ το χρόνο για καύσιμα
- Αν μιλάμε για ταξί, τότε το χρόνο θες 1.800 με ηλεκτρικό, 3.600 με CNG και 6.600 με diesel