Updated: Πώς στρίβουν τα μικρομεσαία;
43.347 Επισκέψεις στο άρθρο (3/11/2018)
Πόσο εύκολα αποφεύγουν τον κίνδυνο τα μικρομεσαία οικογενειακά; Δοκιμάζουμε 10+1 μικρομεσαία οικογενειακά στην ικανότητα αποφυγής κίνδυνου σε μια κατηγορία, που η ασφάλεια είναι ένα από τα βασικά ζητούμενα.
Από τη στιγμή, που αναφέρεται η λέξη οικογένεια, τότε αναπόφευκτα η ασφάλεια αποτελεί σίγουρα ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά -αν όχι το σημαντικότερο- από τις απαιτήσεις που έχουμε από το αυτοκίνητό μας. Τα μικρομεσαία είναι κατά βάση το βασικό μεταφορικό μέσο μιας μέσης οικογένειας. Με αφορμή την άφιξη του νέου Ford Focus, δεν υπήρχε περίπτωση το Test Center του Auto Τρίτη να μην πραγματοποιήσει ξανά το κορυφαίο τέστ ενεργητικής ασφάλειας, αυτό της αποφυγής κινδύνου, με το σύνολο σχεδόν των mainstream μοντέλων της μικρομεσαίας κατηγορίας.
Πιστοί στο πλάνο μας, όπως και τις προηγούμενες φορές, επιλέξαμε εκδόσεις βενζίνης, με ίδια ελαστικά, όπως αυτά που έχουν στις μεσαίες εξοπλιστικές εκδόσεις τους, που είναι και οι πιο εμπορικές. Η απαίτηση του αναγνωστικού κοινού για παρουσία Alfa Romeo Giulietta και η αδυναμία από πλευράς αντιπροσωπείας να μας παραχωρήσει βενζινοκίνητη έκδοση μας ανάγκασε να δοκιμάσουμε τη διαθέσιμη diesel.
Πως γίνεται το elk test
Ο «διάδροµος» του elk test έχει µήκος 50 µέτρα και περιλαµβάνει µέσα σε αυτά, 4 απότοµες αλλαγές κατεύθυνσης συνολικά. Το αυτοκίνητο κινείται µε ταχύτητα προς την αρχή του διαδρόµου και ακριβώς πριν την πρώτη στροφή, ο οδηγός αφήνει πλήρως το γκάζι. Εκεί, µετριέται η ταχύτητα εισόδου στο τεστ. Το αυτοκίνητο αλλάζει λωρίδα και διανύοντας 11 µ. απόσταση σε αυτή, πρέπει να επιστρέψει στην λωρίδα του, 13,5 µ. αργότερα. Στην είσοδό του τελευταίου σκέλους της άσκησης, πρέπει να είναι ευθυγραµµισµένο µε τη λωρίδα, δηλαδή να έχει «ηρεµήσει» από τις µεταφορές βάρους και ο οδηγός να ανακτά και πάλι τον πλήρη έλεγχο.
To εσωτερικό πλάτος «λωρίδων» είναι για τα μικρομεσαία μοντέλα 3,05 μέτρα (μεγαλύτερο κατά 5 εκατοστά σε σχέση με το πλάτος που είχαν οι λωρίδες στα test με μικρά και μικρά crossover μοντέλα λόγω του αυξημένου πλάτους των μικρομεσαίων) και µε ταχύτητες πάνω από 75 χλµ./ώρα, πιστέψτε µας, δεν είναι καθόλου εύκολο αν δεν µπορεί το αυτοκίνητο να το κάνει…
*Η αξιολόγηση γίνεται µε βάση την µέγιστη ταχύτητα που µπορεί ένα αυτοκίνητο να κινηθεί ανάµεσα στις κορίνες που οριοθετούν την διαδικασία, χωρίς, όχι µόνο να ακουµπήσει κάποια κορίνα αλλά έχοντας µια φυσική ροή στην κίνησή του. Είναι δηλαδή η αβίαστη ενέργεια να αλλάξει ακαριαία κατεύθυνση και να επανέλθει στη λωρίδα του, όταν ο οδηγός χρησιµοποιήσει µόνο το τιµόνι, για τον ελιγµό αυτόν.
Eυχαριστούμε το Δήμο Μαραθώνα, τον Πρόεδρο και το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Μαραθώνα για την ευγενική παραχώρηση του χώρου, όπου πραγματοποιήθηκε το ELK Test με τα μικρομεσαία οικογενειακά μοντέλα.
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Πιστοί στο πλάνο μας, όπως και τις προηγούμενες φορές, επιλέξαμε εκδόσεις βενζίνης, με ίδια ελαστικά, όπως αυτά που έχουν στις μεσαίες εξοπλιστικές εκδόσεις τους, που είναι και οι πιο εμπορικές. Η απαίτηση του αναγνωστικού κοινού για παρουσία Alfa Romeo Giulietta και η αδυναμία από πλευράς αντιπροσωπείας να μας παραχωρήσει βενζινοκίνητη έκδοση μας ανάγκασε να δοκιμάσουμε τη διαθέσιμη diesel.
Πως γίνεται το elk test
Ο «διάδροµος» του elk test έχει µήκος 50 µέτρα και περιλαµβάνει µέσα σε αυτά, 4 απότοµες αλλαγές κατεύθυνσης συνολικά. Το αυτοκίνητο κινείται µε ταχύτητα προς την αρχή του διαδρόµου και ακριβώς πριν την πρώτη στροφή, ο οδηγός αφήνει πλήρως το γκάζι. Εκεί, µετριέται η ταχύτητα εισόδου στο τεστ. Το αυτοκίνητο αλλάζει λωρίδα και διανύοντας 11 µ. απόσταση σε αυτή, πρέπει να επιστρέψει στην λωρίδα του, 13,5 µ. αργότερα. Στην είσοδό του τελευταίου σκέλους της άσκησης, πρέπει να είναι ευθυγραµµισµένο µε τη λωρίδα, δηλαδή να έχει «ηρεµήσει» από τις µεταφορές βάρους και ο οδηγός να ανακτά και πάλι τον πλήρη έλεγχο.
To εσωτερικό πλάτος «λωρίδων» είναι για τα μικρομεσαία μοντέλα 3,05 μέτρα (μεγαλύτερο κατά 5 εκατοστά σε σχέση με το πλάτος που είχαν οι λωρίδες στα test με μικρά και μικρά crossover μοντέλα λόγω του αυξημένου πλάτους των μικρομεσαίων) και µε ταχύτητες πάνω από 75 χλµ./ώρα, πιστέψτε µας, δεν είναι καθόλου εύκολο αν δεν µπορεί το αυτοκίνητο να το κάνει…
*Η αξιολόγηση γίνεται µε βάση την µέγιστη ταχύτητα που µπορεί ένα αυτοκίνητο να κινηθεί ανάµεσα στις κορίνες που οριοθετούν την διαδικασία, χωρίς, όχι µόνο να ακουµπήσει κάποια κορίνα αλλά έχοντας µια φυσική ροή στην κίνησή του. Είναι δηλαδή η αβίαστη ενέργεια να αλλάξει ακαριαία κατεύθυνση και να επανέλθει στη λωρίδα του, όταν ο οδηγός χρησιµοποιήσει µόνο το τιµόνι, για τον ελιγµό αυτόν.
Eυχαριστούμε το Δήμο Μαραθώνα, τον Πρόεδρο και το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Μαραθώνα για την ευγενική παραχώρηση του χώρου, όπου πραγματοποιήθηκε το ELK Test με τα μικρομεσαία οικογενειακά μοντέλα.
πάλι να σχολιάσουμε σε ίδιο αρθρο; τα είπαμε , μονο Τζιουλέττα, δεν παραφεται μαζικά 'αρα εχει την καλυτερη ποιοτητα κατασκευής, με ηλεκτρικά της μαργκετι-μαρέλι,φρενα μπρεμο από την πρωτη έκδοση, ιδιους προμηθευτές με τη αουντι, τον tJet αθανατος κινητήρας ..δεν καει σταγονα λαδι...(βλέπετε τι καινε τοι TSI)ανεξάρτητες αναρτησεις εμ αλλουμινενια πισω ψαλιδια , πανεμορη , κανενα ψεγαδι..μαζι με τε΄λη κυκλοφοριας και με ασφαλεια για ένα ετος ..17500 χιλιαρικα..τι να λεμε τωρα!!! αυτοκινητο που θα το χαιρεσαι και θα το καμαρωνεις..είναι 8 χρονια στην παραγωγή . εχουν βελτιωσει τις οπιες αστοχιες...οι μηχανικοι το γνωριζουν για να γινεται ευκολα το σερβις…..Τζιουλεττα αξεπεραστη…..
Παλι σχολιαζουμε το ιδιο αρθρο και δεν γινεται κατανοητο,για πιο λογο σβησατε ολα τα προηγουμενα σχολια.Νικητης στο test ειναι η Alfa Romeo Giulietta και οχι το Focus, καθως το αυτοκινητο που δοκιμασατε ειναι με diesel μοτερ οποτε εχει και πολυ περισσοτερο βαρος μπροστα οπως συμβαινει με ολα τα diesel και δευτερον το Focus δεν ειναι με στην Standard αναρτηση αλλα ειναι η ST Line εκδοση....Το συμπερασμα ειναι οτι ολος ο ανταγωνισμος εβγαλε την νεα γενια μοντελων του και ΔΕΝ καταφερε να κατασκευασει πιο στριφτερο μοντελο απ την Alfa Romeo που εχει 8 χρονια στην πλατη....Φυσικα τα ιδια ισχυουν και για Mercedes A Class,Audi A3,BMW Serie1 τα οποια ειναι και αυτα υποδιαιστερα απ την Giulietta
Ρε να λέμε την αλήθεια...νικητής είναι η alfa γιατί;...είναι δεκαετίας... αμάξι κ diesel.....κ οοοολλλλαααα τ αλλά καινούργια μοντέλα κ βενζίνης...κ δεν μπορει μια alfa σε κράτημα τιμόνι αίσθηση να είναι δεύτερη....ποτέ.....Η ΑΛΗΘΕΙΑ αυτή είναι.
Νικητής στην πραγματικότητα είναι η Giulietta γιατί είναι diesel πράγμα που σημαίνει ότι έχει περισσότερο βάρος όπως όλα τα diesel ενώ τα άλλα είναι βενζίνη.
Καλύτερα να συγκρίνετε τη Giulietta βενζίνης και όχι diesel... έχει αρκετό παραπάνω βάρος.
Τελικα ο Έλληνας θέλει το ψέμα μαλλον βγαζει το περιοδικό με μετρήσεις πρωτο το φοκους αλλα οχι ο Έλληνας ξέρει καλύτερα και περι δικαιολογίες το τζουλιετα ειναι ποιο βαρυ το μοτερ ποσα 10-20 κιλα ήμαρτον ρε Έλληνα .τοτε και εγω ειδα σε ένα ισπανικο σαιτ που έκαναν το ιδιο τεστ και πρωτο ηταν το σιβικ και για τα δικα μου τα μάτια είναι πρωτο το σιβικ .
Συγνώμη αλλά 17άρες ζάντες έχει η Julieta, το megane, το Astra και το Civic !!Μάλιστα το Civic φοράει και 235 ελαστικά που σημαίνει ότι έπρεπε να αφαιρεθούν πόντοι?? έτσι δεν είναι ?? όπως και σε όλα με 17άρες ζάντες !! Όμως δεν βλέπω να αφαιρέθηκαν από όλα πόντοι, αλλά σε συγκεκριμένα από αυτά !!!Καμία αντικειμενικότητα δυστυχώς !!! Προσωπικά για μένα το Fogus και το 308 είναι οι νικητές και κανένας άλλος !!!!!!!!