• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Updated: Πώς στρίβουν τα μικρομεσαία;

Διαβάστηκε από 26749 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 3/11/2018
 

Πόσο εύκολα αποφεύγουν τον κίνδυνο τα μικρομεσαία οικογενειακά; Δοκιμάζουμε 8+1 μικρομεσαία οικογενειακά στην ικανότητα αποφυγής κίνδυνου σε μια κατηγορία, που η ασφάλεια είναι ένα από τα βασικά ζητούμενα.

Από τη στιγμή, που αναφέρεται η λέξη οικογένεια, τότε αναπόφευκτα η ασφάλεια αποτελεί σίγουρα ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά  -αν όχι το σημαντικότερο-  από τις απαιτήσεις που έχουμε από το αυτοκίνητό μας. Τα μικρομεσαία είναι κατά βάση το βασικό μεταφορικό μέσο μιας μέσης οικογένειας. Με αφορμή την άφιξη του νέου Ford Focus, δεν υπήρχε περίπτωση το Test Center του Auto Τρίτη να μην πραγματοποιήσει ξανά το κορυφαίο τέστ ενεργητικής ασφάλειας, αυτό της αποφυγής κινδύνου, με το σύνολο σχεδόν των mainstream μοντέλων της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Πιστοί στο πλάνο μας, όπως και τις προηγούμενες φορές, επιλέξαμε εκδόσεις βενζίνης, με ίδια ελαστικά, όπως αυτά που έχουν στις μεσαίες εξοπλιστικές εκδόσεις τους, που είναι και οι πιο εμπορικές. Η απαίτηση του αναγνωστικού κοινού για παρουσία Alfa Romeo Giulietta και η αδυναμία από πλευράς αντιπροσωπείας να μας παραχωρήσει βενζινοκίνητη έκδοση μας ανάγκασε να δοκιμάσουμε τη διαθέσιμη diesel.

Πως γίνεται το elk test
Ο «διάδροµος» του elk test έχει µήκος 50 µέτρα και περιλαµβάνει µέσα σε αυτά, 4 απότοµες αλλαγές κατεύθυνσης συνολικά. Το αυτοκίνητο κινείται µε ταχύτητα προς την αρχή του διαδρόµου και ακριβώς πριν την πρώτη στροφή, ο οδηγός αφήνει πλήρως το γκάζι. Εκεί, µετριέται η ταχύτητα εισόδου στο τεστ. Το αυτοκίνητο αλλάζει λωρίδα και διανύοντας 11 µ. απόσταση σε αυτή, πρέπει να επιστρέψει στην λωρίδα του, 13,5 µ. αργότερα. Στην είσοδό του τελευταίου σκέλους της άσκησης, πρέπει να είναι ευθυγραµµισµένο µε τη λωρίδα, δηλαδή να έχει «ηρεµήσει» από τις µεταφορές βάρους και ο οδηγός να ανακτά και πάλι τον πλήρη έλεγχο. 

To εσωτερικό πλάτος «λωρίδων» είναι για τα μικρομεσαία μοντέλα 3,05 μέτρα (μεγαλύτερο κατά 5 εκατοστά σε σχέση με το πλάτος που είχαν οι λωρίδες στα test με μικρά και μικρά crossover μοντέλα λόγω του αυξημένου πλάτους των μικρομεσαίων) και µε ταχύτητες πάνω από 75 χλµ./ώρα, πιστέψτε µας, δεν είναι καθόλου εύκολο αν δεν µπορεί το αυτοκίνητο να το κάνει… 

*Η αξιολόγηση γίνεται µε βάση την µέγιστη ταχύτητα που µπορεί ένα αυτοκίνητο να κινηθεί ανάµεσα στις κορίνες που οριοθετούν την διαδικασία, χωρίς, όχι µόνο να ακουµπήσει κάποια κορίνα αλλά έχοντας µια φυσική ροή στην κίνησή του. Είναι δηλαδή η αβίαστη ενέργεια να αλλάξει ακαριαία κατεύθυνση και να επανέλθει στη λωρίδα του, όταν ο οδηγός χρησιµοποιήσει µόνο το τιµόνι, για τον ελιγµό αυτόν.

Eυχαριστούμε το Δήμο Μαραθώνα, τον Πρόεδρο και το Συμβούλιο της Δημοτικής Κοινότητας Μαραθώνα για την ευγενική παραχώρηση του χώρου, όπου πραγματοποιήθηκε το ELK Test με τα μικρομεσαία οικογενειακά μοντέλα.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 
Σχολιάστε την είδηση 7 σχόλια