Τα Φθηνότερα Βενζινάδικα στην περιοχή σου
Οι μεταφορές του βάρους είναι ομαλές, με αποτέλεσμα να μην διαταράσσεται η τροχιά του οχήματος, αλλά και η θετική αίσθηση των πίσω επιβατών σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας.
2 ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ »

Οι μεταφορές του βάρους είναι ομαλές, με αποτέλεσμα να μην διαταράσσεται η τροχιά του οχήματος, αλλά και η θετική αίσθηση των πίσω επιβατών σε όλη τη διάρκεια της δοκιμασίας.

Δοκιμή αποφυγής κινδύνου στο νέο Peugeot 308: Νέο ρεκόρ στα οικογενειακά!

18.170 Επισκέψεις στο άρθρο (5/5/2022)

Οι Γάλλοι, και δη αυτοί της Peugeot, έχουν έναν υποδειγματικό τρόπο να συνδυάζουν την άνεση με την απολαυστική, σπορτίφ συμπεριφορά. Πως υλοποιείται αυτό στο νέο Peugeot 308 και το τεστ αποφυγής κινδύνου (elk test);

Στρίβειν πολυτελώς με νέο ρεκόρ!

Από την δοκιμή τόσο της πετρελαιοκίνητης, όσο και της βενζινοκίνητης έκδοσης του Peugeot 308 (διαβάστε αναλυτικά εδώ) είχαμε τονίσει πως το νέο οικογενειακό hatchback της Peugeot πέραν του νέου premium προσανατολισμού του, ξεχωρίζει και με την οδική του συμπεριφορά γιατί συνδυάζει υποδειγματικά την άνεση με τα δυναμικά χαρακτηριστικά. Η Peugeot άλλωστε ανέκαθεν είχε τον τρόπο να φτιάχνει μοντέλα που στρίβουν απολαυστικά, χωρίς να χάνουν σε άνεση. Πάμε, λοιπόν να δούμε πόσο -εκτός από απολαυστικό, και- αποτελεσματικό είναι το νέο Peugeot 308 στο test αποφυγής κινδύνου (elk test ή moose test όπως είναι γνωστό διεθνώς), μια δοκιμή που μόνο το AutoΤρίτη υλοποιεί στην ελληνική αγορά. Με πόσα χιλιόμετρα θα αποφύγεις ένα εμπόδιο που πετάγεται ξαφνικά μπροστά σου και πως συμπεριφέρεται το Peugeot 308 πάνω από το όριο;

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Επιτυχημένη η 1η προσπάθεια στα 74 χλμ./ώρα

Ξεκινήσαμε χαλαρά δοκιμάζοντας στα 74 χλμ./ώρα, ταχύτητα η οποία είναι λίγο πάνω από τον μέσο όρο της κατηγορίας και την οποία είχε ξεπεράσει το Peugeot 308 στην προηγούμενη γενιά του. Όπως ήταν αναμενόμενο, το γαλλικό μοντέλο πέρασε αβίαστα και με επιτυχία, χωρίς να επεμβαίνει το ESP, με το τιμόνι να προσφέρει άριστη πληροφόρηση τόσο στην είσοδο της πρώτης στροφής, όσο και κατά τη διάρκεια του 2ου διαδρόμου και κατά την έξοδό του. Οι κλίσεις του αμαξώματος ήταν περιορισμένες, ενώ σε όλη τη δοκιμασία το αμάξι είχε ουδέτερη συμπεριφορά, κατευθυνόταν εύκολα και δεν επηρεαζόταν από τις ξαφνικές μεταφορές βάρους. Ανάλογη εικόνα είχαμε και στα 75 χιλιόμετρα, η οποία ήταν το όριο της προηγούμενης γενιάς (δείτε σε βίντεο εδώ πως τα είχε πάει).

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »