• Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές

Πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις ενός μοντέλου, ένας από αυτούς η αεροδυναμική αντίστασή του.

    Παράγοντες που επηρεάζουν την επιτάχυνση

    Διαβάστηκε από 134889 αναγνώστες - Ημερομηνία δημοσίευσης: 15/11/2017
     

    Δεν είναι ένας, αλλά πολλοί οι παράγοντες που επηρεάζουν τις ενδιάμεσες επιταχύνσεις ενός μοντέλου. Π.χ ένα αυτοκίνητο μπορεί να έχει μπόλικη ροπή (απαραίτητη για το «τράβηγμα»), αλλά να έχει τόσο μακριές σχέσεις και μεγάλους τροχούς, που τελικά ο κινητήρας να «πνίγεται» και οι ενδιάμεσες επιταχύνσεις να είναι μέτριες. Μετά μπορεί να έχει μεγάλη ιπποδύναμη, αλλά η ροπή του να κορυφώνεται σε υψηλές στροφές, οπότε πατώντας γκάζι χαμηλά η επιτάχυνση θα είναι μέτρια.  Ας δούμε όλους τους παράγοντες που επηρεάζουν τις ρεπρίζ με μια ματιά:
    • Η ελαστικότητα και η απόδοση του κινητήρα: Οι κινητήρες με πλούσια ροπή στις χαμηλές στροφές (οι σύγχρονοι turbo βενζινοκινητήρες έχουν μπόλικη) έχουν πλεονέκτημα. 
    • Η αμεσότητα του γκαζιού στο πάτημα του πεντάλ. 
    • Η αρχιτεκτονική και ο αριθμός σχέσεων του κιβωτίου ταχυτήτων: Όσο πιο κοντή η κλιμάκωση, τόσο καλύτερες ρεπρίζ (όμως περισσότερος θόρυβος και μεγαλύτερη κατανάλωση)
    • Ο τύπος του κιβωτίου (χειροκίνητο, αυτόματο ή αυτόματο - σειριακό) 
    • Το βάρος του αμαξώματος και ο αεροδυναμικός συντελεστής. 
    • Η διάσταση των τροχών (π.χ. η επιλογή μεγαλύτερης διαμέτρου ζαντών και φαρδύτερων ελαστικών επιβαρύνει τις επιδόσεις) 
    • Το επιπλέον βάρος στο αυτοκίνητο (π.χ. 4 επιβάτες με αποσκευές)
    • H φόρτωση αντικειμένων στην οροφή αυξάνει την αεροδυναμική αντίσταση και επιβαρύνει τις επιταχύνσεις
    • Το air condition σε μικρής ισχύος κυρίως αυτοκίνητα επηρεάζει τις επιδόσεις 
    • H μορφολογία του δρόμου (π.χ. ανηφόρα ή κατηφόρα)
     
    Πως γίνονται οι μετρήσεις του AutoΤρίτη: Όλες οι μετρήσεις μας πραγματοποιούνται στο ίδιο σημείο, σε ευθεία χωρίς κλίση και με καλή άσφαλτο. Χρησιμοποιούμε ηλεκτρονικά δορυφορικά όργανα ακριβείας, ενώ αναφορικά με το έξτρα βάρος, μέσα στο αυτοκίνητο βρίσκονται μόνο τα όργανα μετρήσεων και δύο επιβάτες (οδηγός- συνοδηγός).

    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

     
    Σχολιάστε την είδηση 12 σχόλια

    O Παλιός... είναι και ωραίος και αλλιώς

    Οδηγούμε: Ανανεωμένο Volkswagen Passat

    Fiat 500 VS Renault Twingo

    Θα έκανες μετατροπή το αμάξι σου σε ηλεκτροκίνητο;

    Η κίνηση στους δρόμους

    Mega Test: Ποια μοντέλα καίνε 10 cent/χλμ;

    Video: Νέα BMW M8 Gran Coupe

    GP Ιαπωνίας: Διπλή χαρά για τη Mercedes

    Οδηγούμε: Νέο Mitsubishi L200

    Ανανεωμένο Οpel Astra VS Hyundai i30

    Δοκιμή: Νέα Mercedes B 200

    Octavia ή Scala και 2 χιλιάρικα στην τσέπη;

    Video: Opel Corsa Vs Peugeot 208

    ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Ποια αυτοκίνητα είναι για κλωτσιές;

    Αγορά / Auto Bild: Διαβάστε live 30 δοκιμές

    Yellow Pages: Ελαστικά - Τιμές - Προσφορές!

    Yellow Pages: Λιπαντικά - Προδιαγραφές!

    ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: To καλύτερο επαγγελματικό αυτοκίνητο !

    HONDA: Τιμές… «όνειρο ζω, μη με ξυπνάτε»

    SEAT: Μοντέλα φυσικού αερίου που καίνε 3,5€/100 χλμ.

    RENAULT: Ανακάλυψε το CAPTUR με το νέο turbo κινητήρα βενζίνης 1.3 TCe

    FORD: No 1 σε πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων για 3η συνεχόμενη χρονιά. Πηγή ΣΕΑΑ

    FORD: Πλήρης έλεγχος για το μεταχειρισμένο που θέλεις

    περισσότερα »