facebook twitter
youtube
Τιμές - Εξοπλισμός - Τεχνικά - Test - Συγκριτικά
Εγγυήσεις - Χρηματοδοτικά - Προσφορές
Αυτοκίνητα - Μοτοσυκλέτες
Επαγγελματικά - Accessories - Ασφάλειες

Οδηγούμε το Opel Insignia 1,4 Turbo 140PS

Διαβάστηκε από 3176 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 6/9/2011

«Ενισχύεται» ακόμα περισσότερο το Insignia αποκτώντας στη γκάμα του το νέο 1.400άρη τούρμπο κινητήρα 140 ίππων. Αυτός αντικαθιστά τους ατμοσφαιρικούς 1,6 και 1,8 λίτρωνμε 115 και 140 ίππους αντίστοιχα.

Κινούμενη σταθερά στη μοντέρνα λογική του downsizing, η Opel τοποθέτησε το νέο κινητήρα 1,4 λίτρων Ecotec τούρμπο και στη γκάμα επιλογών του Insignia. Τo εν λόγω μοτέρ που το γνωρίζουμε ήδη από το Astra και το Meriva, συνδυάζει πολλά και σημαντικά πλεονεκτήματα, καθιστώντας το Insignia ως ακόμα πιο ελκυστική επιλογή για τη μεσαία οικογενειακή κατηγορία. Στην πράξη, αυτός ο κινητήρας αντικαθιστά τον ατμοσφαιρικό 1.800άρη με τους επίσης 140 ίππους, αλλά και τον 1,6 λτ. με τους 115 ίππους, επιτρέποντας στο Ιnsignia να κάνει ένα μεγάλο βήμα προς το μέλλον. Αυτό συμβαίνει γιατί το καινούριο μοτέρ έχει την ίδια ιπποδύναμη, ροπή περισσότερη 15% (200 Nm), ενώ παρουσιάζει και μειωμένη κατανάλωση και εκπομπές CO2 μέχρι και 45% σε σχέση με τον 1,8. Ουσιαστικά δηλαδή, καθιστά το μεσαίο Opel πιο δυνατό, πιο οικονομικό στη χρήση λόγω της κατανάλωσης και πιο συμφέρον, αφού τα χαμηλότερα CO2 απαιτούν και σημαντικά λιγότερα τέλη κυκλοφορίας. Αναλυτικά, o 1.400άρης τούρμπο, σε σχέση με τον 1.800άρη ατμοσφαιρικό:
- Έχει μεγαλύτερη ροπή 200Nm από τις 1.850 σ.α.λ. (έναντι 175 Nm/3.800 σ.α.λ.).
- Αποδίδει την ίδια ιπποδύναμη (140PS)
- Έχει κατά 1,9 λίτρα μικρότερη μέση κατανάλωση (5,7 λτ./100 χλμ., έναντι 7,6 λτ./100 χλμ.).
- Έχει κατά 44 γρ./χλμ. λιγότερο CO2 (134 έναντι 178). Αυτό σημαίνει πως θα πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 134 ευρώ, έναντι 356 ευρώ του 1.800άρη.
Σε σχέση με τον 1,6 λίτρων 115 ίππων, ο νέος 1,4 λτ. τούρμπο:
- Έχει 25 ίππους περισσότερους
- Έχει 45 Nm περισσότερης ροπής από πολύ πιο χαμηλά (έναντι 155Nm/4.000 σ.α.λ.).
- Έχει την ίδια κατανάλωση καυσίμου (5,7 λτ./100 χλμ.).
- Έχει λιγότερο CO2 κατά 40 γρ./χλμ.

Τεχνολογική εξέλιξη για απόδοση και οικονομία

Ο νέος 1.400άρης τούρμπο κινητήρας της Opel καταφέρνει να πλεονεκτεί σημαντικά έναντι των προκατόχων του για τους εξής λόγους: Διαθέτει εξελιγμένη διαχείριση βαλβίδων και σύστημα για ψεκασμό ακριβείας. Επίσης, συνδυάζεται με ειδικά ρυθμισμένο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων αλλά και με σύγχρονες εφαρμογές εξοικονόμησης ενέργειας, όπως σύστημα start/stop, ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης, αεροδυναμικές λεπτομέρειες στο αμάξωμα και ελαστικά χαμηλής αντίστασης κύλισης. Στην πράξη, ο εν λόγω κινητήρας αποδεικνύεται πως ταιριάζει «κουτί» στο Insignia, παρόλο που στις πολύ χαμηλές στροφές λειτουργίας του δείχνει λίγο «απρόθυμος». Συνολικά, κινεί το μεσαίο Opel με άνεση και σβελτάδα παράγοντας χαμηλά επίπεδα θορύβου και γενικά, διαθέτει αρκετά καλά χαρακτηριστικά λειτουργίας.

Ξέρατε ότι.....;
Μετά από περίπου 2 χρόνια εμπορικής παρουσίας στην ευρωπαϊκή αγορά, το Insignia θεωρείται ήδη πολύ επιτυχημένο. Στην Ελλάδα, μέχρι και τον Ιούλιο, ήταν το πρώτο σε πωλήσεις μοντέλο της μεσαίας κατηγορίας με 819 μονάδες και μερίδιο αγοράς 19,82%, ακολουθούμενο από το Passat με 542 μονάδες (13,12%). Παρόμοια είναι η θέση του και στις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές. Συνολικά, μέχρι σήμερα, έχουν πωληθεί περισσότερες από 400.000 μονάδες Insignia.

Αναβαθμισμένος 2,0 λτ. τούρμπο και τεχνολογία αποφυγής σύγκρουσης
Στο πλαίσιο της αναβάθμισης που δέχτηκε το Insignia, ο 2λιτρος τούρμπο κινητήρας βενζίνης που διαθέτει στη γκάμα του, εξελίχθηκε περαιτέρω αποδίδοντας πλέον 30 άλογα περισσότερα στις τετρακίνητες εκδόσεις του (συνολικά 250PS με ροπή 400 Nm). Στις δικίνητες εκδόσεις διατηρούνται οι 220 ίπποι. Εν τω μεταξύ, στον εξοπλισμό του αυτοκινήτου συναντάμε και την εξέλιξη της τεχνολογίας Opel Eye που καταγράφει την απόσταση από το προπορευόμενο όχημα και σε περίπτωση κινδύνου σύγκρουσης, ειδοποιεί σχετικά τον οδηγό, με ηχητική αλλά και οπτική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Φυσικά, συνεχίζουν να υπάρχουν τα συστήματα αποφυγής ακούσιας αναχώρησης από τη λωρίδα και ειδοποίησης για τα όρια ταχύτητας. Τέλος, το μεσαίο Opel μπορεί πλέον να αποκτηθεί με νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου, ένα νέο, σκούρας απόχρωσης, εξωτερικό χρώμα αμαξώματος, αλλά και επιπλέον επιλογές στις επενδύσεις του εσωτερικού.

Εσωτερικό & Χώροι
Η εικόνα στο εσωτερικό του Insignia δεν άλλαξε καθόλου. Μοναδική εξαίρεση η προσθήκη στα αριστερά της κεντρικής κονσόλας του κουμπιού για την απενεργοποίηση/ενεργοποίηση του start/stop για τον κινητήρα. Τα υλικά παραμένουν σε αρκετά καλά επίπεδα ποιότητας, ενώ ικανοποιούν απόλυτα οι χώροι για τους πίσω επιβάτες. Το πορτμπαγκάζ του Insignia είναι από τα μεγαλύτερα της κατηγορίας (500 λτ. στο 4θυρο, 530 λτ. στο 5θυρο και 540 λτ. στο στέισον βάγκον).

Στο δρόμο – Πάντα ευχάριστο και σταθερό
Τα οδηγικά χαρακτηριστικά του Insignia μας είναι ήδη γνώριμα. Το μεσαίο Opel συνεχίζει να προσφέρει πολύ καλή άνεση και ο οικογενειακός του προσανατολισμός δε χάνεται ακόμα και όταν επιστρατευθεί το σύστημα της ρυθμιζόμενης ανάρτησης FlexRide. Αυτό διαθέτει τρεις επιλογές που διαφοροποιούν την οδική συμπεριφορά του οχήματος (Normal για κανονικές συνθήκες, Sport για πιο δυναμικά χαρακτηριστικά και Tour για περισσότερη άνεση.
Γενικότερα, το Insignia επιδεικνύει σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες. Η συμπεριφορά του σε πίεση είναι ουδέτερη ενώ το σύστημα διεύθυνσης, παρότι έχει καλή απόκριση, είναι κάπως "ελαφρύ" σε αίσθηση, χωρίς όμως τελικά να ενοχλεί.

»Σχολιάστε την είδηση

Tags: OPEL INSIGNIA |

περισσότερα νέα & άρθρα »
OPEL - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Νέο μοντέλο από την Opel

To νέο Οpel Corsa σε GSi & ΟPC εκδόσεις

Opel Combo Life με νέο κινητήρα 130 ίππων

Mega Αφιέρωμα: Ποιο Corsa σε συμφέρει;

Πρώτες πληροφορίες για το νέο Opel Astra

περισσότερα »
ΟΔΗΓΟΥΜΕ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Οδηγούμε: Mazda 3 με τον επαναστατικό κινητήρα Skyactiv-X

Οδηγούμε: Μercedes A-Class Hybrid

Οδηγούμε το νέο Mazda CX-30

Οδηγούμε τη νέα BMW Σειρά 1

Οδηγούμε το νέο Ford Focus ST με 280 PS

περισσότερα »


ΧΡΗΣΙΜΑ

& Εταιρικές Πωλήσεις
Εταιρείες - Εμπορίες
Καινούργιο αυτοκίνητο
Υγραέριο & Φυσικό Αέριο
& Auto Αξεσουάρ
Μεταχειρισμένου
Πρόγραμμα - Δίκτυο
Πού; - Πώς;
Καινούρια
Μεταχειρισμένα
© 2019 autotriti.gr